14 Ekim 2010 Perşembe

Yenilikler....

Geçenlerde Kervan çeyiz'e uğradım.Aslında amacım yuvarlak kalıplı çerçevelere bakmaktı ama yatak örtülerin arasından bir desen beni kendisine doğru çekti..
İşte bu tam aradığım desendi...



Üzerinde hem istediğim Vıntage desenler hemde aradığım Turkuazlı,kahveli renkler olan bu yatakörtüsü perdelerimin renginede çok güzel uyum sağladı..
Kervan Çeyiz'in indirim kampanyası bitmeden bulabilirsiniz....


 Bu gördüğünüz minik yastıklar ise perdelerimi kısaltırken,kenarlarından artan kumaşlarla yapıldı...


Herkese güzel bir gün diliyorum ve güzel,nazik yorumlarınız için teşekkür ediyorum..
Şimdi ise iadeyi ziyaret zamanı.....
sevgiler,selamlar...

26 yorum:

  1. hahikaten çok güzel...güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
  2. gerçekten çok hoş bir yatak örtüsüymüş sizin perdelerinizede şut diye oturmuş iyi günlerde sağlıkla kullanın

    YanıtlaSil
  3. Güle güle iyi günlerde kullan canım, harika bir takım. Buradaki kervan çeyiz kapandı malesef :( Çok severdim.

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan canım, çok şık örtün :) Arada böyle küçük yenilikler yapmak iyi geliyor :)

    YanıtlaSil
  5. perdelerle çok uyumlu olmuş gerçekten güle güle kullan

    YanıtlaSil
  6. ne sıcak bir yatak olmuş insanın içine giriverip mışıl mışıl uyuyası geliyor

    YanıtlaSil
  7. güzel günlerde kullanman dileği ile ijlalciğim ben senin maillerini alıyorum fakat sen benim maillerimi alamıyorsun herhalde canım sen adresini gönderebilirsen çok mutlu olacağım
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. çok şık, iyi günlerde kullanın :))

    YanıtlaSil
  9. İjlal'cim muhteşem iyi günlerde kullan.Pastel
    tonlara aşığım minik yastıklarada bayıldım.Ku
    cak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Was für eine herrliche Decke - sie ist soooo schön - auch die Kissen gefallen mir sehr - ein sehr gemütliches und dekoratives Schlafzimmer -
    ich wünsche dir eine schöne Zeit - lg. Ruth

    YanıtlaSil
  11. çok kibarmış cidden,çok güzel.
    renklerini ise ayrı bi sevdim.
    güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  12. Çok hoşmuş,güzel günlerde kullan canım..

    YanıtlaSil
  13. O zaman benim ikinci bloğuma beklerim :)
    fairydesign7.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. desen harika, güle güle kullan canım .)

    YanıtlaSil
  15. güle güle kullanın İclal Hanım çok şık olmuş tarzınıza da pek yakışmış:))

    YanıtlaSil
  16. Bayıldım,bende bende istiyorum:)
    Güzel,romantik anlarda kullan canım benim:)

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  17. Çok romantik bir görünüme sahip sanırım sizden yansıyor güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  18. Sevgili evcilik, çok zarif bir model iyi günlerde kullanın.

    Perde kenarından yastık kılıfı harika bir tasarım olmuş. Fikir SÜPER bayıldım.Ellerinize emeğinize sağlık sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil
  19. çok şık, çok güzel..
    keyifle kullan..

    YanıtlaSil
  20. Çokkk şık iyi günlerde kullanın.Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  21. nekadar uyumlu olmuş canım güle güle kullan hiç eskimesin solmasın:)

    YanıtlaSil
  22. güle güle kullan,çok güzel:)

    YanıtlaSil
  23. Gerçektende çok şık sağlıklı günlerde kullanın inşallah
    Güzel bir haftasonu dilerim
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  24. Bloğuma bir uğrarmısınız:)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  25. gerçekten süper seçim olmuş bende bayılırım turkuazın zerafetine..izmirde varmı acaba kervan çeyiz..

    YanıtlaSil
  26. Nevresim takımı, yastıklar, perde ve ayıcık... herşey birbiriyle o kadar uyumlu ki, ilk önce kervan çeyizden alıntı bir fotoğraf sandım. Çoookkk beğendim.

    YanıtlaSil