16 Ekim 2010 Cumartesi

sıra sıra şişeler...

Çok sevdiğim ve hep uygun kumaş bulur bulmaz işlemek istediğim desenlerden biriydi ve bu deseni işlemek
ancak bugüne kısmet oldu..
Gel görki desen bir türlü hoşuma gitmedi,yaparken acayip sıkıldım.Zor olduğundan falan değil,renkelrinin sıkıcılığımı desem oda değil çünkü sevdiğim renklerdi..
Neydi beni be desenin diğer iki şişesini yapmaktan alıkoyan sizce....


İşte buda çerçevelenmeden önceki hali:
çerçeveyi bile seçerken herzamanki özenimden uzak,alelade seçiverdim..
Yinede sonuç fena değil ha nedersiniz????

Geçenlerde Mudo Outletten aldığım pasta standım..
Cam fanusuyla birlikte olması çok hoş,
Oldukça kullanışlı bu ürünü herkese tavsiye ederim....


Bu aralar bilgisayarımda sorunlar var,sanırım bağlantıyla alakalı,
kendi blogumu bile açmakta zorlanıyorum mesela resimler oldukça geç yükleniyo,ikinci sekmede bağlantı kesiliyor falan ,ne bileyim pek ara vermek istemiyorum ama umarım geçici bir sorundur..
Birde gözümün az üstü çok ağrıyor,yani başım diyelim bu yüzden sol gözüm bile bulanık görmeye başladı..
birkaç gün içinde geçmezse yine Doktor yolu göründü galiba...
Umarım buda geçici bir kas yorgunluğudur ve çabuk geçer...
Herneyse ben yinede güzel haberlerle burda olmak istiyorum bu yüzden iyileşinceye kadar hepiniz hoşça ve sevgiyle kalın...


17 yorum:

  1. Çok güzel ve naturel olmuş ellerine sağlık ;)

    Mutlu Haftasonlarınız olsun;)

    YanıtlaSil
  2. Das Stickbild ist einfach wunderschön - und die Glasglocke ist ein Traum -
    ich wünsche dir ein schönes Wochenende - lg. Ruth

    YanıtlaSil
  3. Canım,harika olmuş,parmakların yine dokumuş kalbinin güzelliğini...
    Sıkılmana gelince havalardandır.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Canımcım çok güzel şeyler eklemişsin bloğuna ne zamandır uğrayamamıştım,baya inceledim özlemişim güzel işlerini.Bu şişelerde seni sıkan şey çok basit olması olabilir mi yani fazla karmaşık değil ya , o bakımdan yaparken sıkılmış olabilirsin.Ama son halleri çok hoş olmuş canım.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş canım, neden için ısınmadı bilmem ama bence harika, sonuçta el emeğin .)
    Mudodaki pasta standını biliyorum, çok güzel renklerini görmüştüm, güle güle kullan canım .)

    YanıtlaSil
  6. Ayy ne cici bir blogmus burasi. Hemen izlemeye aliyorum ve guzel paylasimlarda bulusmayi diliyorum, sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. işlemedeki böceğe bayıldım : )
    ellerine sağlık eve ben de şövaye istiyorum
    bakalım : )

    YanıtlaSil
  8. İjlalcim muhteşem olmuş ellerine,emeğine sağlık.
    Pasta standına özellikle üstündeki süslü kurdelaya
    bayıldım.Senmi yaptın:))Muhteşem yakışmmış.ÇOk asil duruyor evinin her köşesi sanırım öyle.ÇOk öpüyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. öncelikle geçmiş olsun, çok güzel olmuş ellerinize sağlık ben fanusun altındaki örtüye bayıldım :))

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuş, gerçekten sabır işi yaptığın. cam fanusuna da ayrıca bayıldım. Güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
  11. Bende bazen birşeye çok hevesle başlarım ama yaparken hevesim kaybolur. Annem üstüne kim geldi bu işin diye sorar:) Ellerinize sağlık çok cici olmuş.Geçmiş olsun inşallah önemli bir şey değildir.
    Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  12. Oh herrliche Bilder sind das... diese Glashaube gefällt mir besonders gut. einen schönen Sonntag und viele Grüße aus Bayern Susi

    YanıtlaSil
  13. Hallöchen liebe Ijlal.
    Schönes Bild hast du gestickt.Die 3 Vasen sehen
    zauberhaft aus, auch so schöne Farben.Die Glasglocke finde ich auch sehr hübsch.
    Bei uns ist es so richtig Herbst geworden kald
    und Regen.Ihr habt bestimmt noch Sonne.
    Wünsche dir einen schönen Sonntag.
    Viele liebe Grüße aus Germany Jana

    YanıtlaSil
  14. sen öyle güzel güzel şeyler üret işle yapp
    sonra kaslar isyan edip dinlen derrr
    tabiiii
    ellerine sağlık çok beğendim
    böyle yaratıcı kadınları seviyorum ben yaaa
    sonra geçmiş olsun veee çabuk dön lütfenn
    sevgilerimlee

    YanıtlaSil
  15. selam nekadar hos bir blog cooook begendim.maasallah diyeyim önce el isleriniz muhtesem, mutfakdan cikanlarda harika, fotograflar süper.daha ne olsun ellerinize emeginize saglik. takipcinizim sevgiler.

    gecmis olsun Allah sifa evrsin.

    YanıtlaSil
  16. Ne kadar şık olmuş :)) Ellerinize sağlık :) Bende bir runner başladım ama geçen kıştan beri bitmeyi bekliyor zavallıcık belki sizden ilhamla bende hevese gelir bitiririm belli mi olur :)

    Sevgiler
    tesetturasktir.blogspot.com

    YanıtlaSil