11 Ekim 2010 Pazartesi

sonbahar sofrası....

Herkese günaydınlar dileyerek başlıyorum postumu yazmaya...
Geçenlerde konuklarım vardı ve bende onlar için malum sonbahardayız diyerek bir sonbahar sofrası hazırlamak istedim.


Arkadaşlarımla tadına doyulmaz güzel birgün geçirdim sağolsunlar sohpetleriyle evimi neşelendirdiler..
Buradan herüçüne ayrı ayrı teşekkür etmek istedim...
Gelirken memleketinden getirdiği,sevgili anneciğinin yaptığı nefis incir reçelini benimle de paylaşan ve güzelim işlemeleriyle süsleyerek bu hediyeyi daha bir tatlandıran arkadaşımada ayrıca teşekkür ederim....

İşte ogünden sizin için çektiğim birkaç kare.....





Kırmızı pancar turşusu salatası.


Bulgur ve nohut salatası olan



Ve tarifini Alman bir dergiden aldığım ve en güzel tariflerim arasında ilk sıralara giren
tadına doyulmaz
Nutellalı,yoğurtlu pasta.


Tarifini pek yakında yayınlayacağım...
Hepinize stressiz bir pazartesi ve güzel bir hafta dileyerek şimdilik hoşçakalın diyorum...
sevgiler,selamlar.

***

19 yorum:

  1. Eline ve gönlüne sağlık,sofra ve üzerindekiler harika görünüyor cnm:))

    YanıtlaSil
  2. BU NE ZEVK..ZEVKİNE HAYRANIM..ARKADAŞLARINDA SENİN ZEVKİNİ BİLDİKLERİ İÇİN NE KADAR GÜZEL SÜSLEMİŞLER KAVANOZU...HEPSİ ÇOK GÜZEL...ELLERİNE SAĞLIK TATLIM..

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar, hayırlı haftalar, ellerinize sağlık çok leziz görünüyor.
    Umutluhayatlar berna hanımın "fırında çupra" tarifini bugün bloglardan seçmelerde yayınladım.
    http://gencalsabahattin.blogspot.com/
    Her pazartesi yapılan yayınlarda sizinde yayınlanmasını istediğiniz yemek tariflerinizi beklerim.

    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  4. Tatlını tarifini sabırsızlıkla bekliyeceğim ellerinize sağlık çok güzel bir sofra olmuş
    İyi haftalar dilerim

    YanıtlaSil
  5. Masandakiler hem gözü doyuruyor, hemde mideyi. :)

    Ne güzel şeyler hazırlamışsın. Emek vermişsin ve emeğine değmiş. :)

    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. was für schöne Impressionen - ich lese immer bewundernd deine leckeren Rezepte und bin angetan von deinem Fleiß - ich freue mich für dich über die Geschenke - der fantastische Kuchen lacht mich geradezu an.
    Ich wünsche dir eine wundervolle Woche - lg. Ruth

    YanıtlaSil
  7. Das sieht ja alles sooo lecker aus. Ich habe richtig Hunger bekommen.
    Schön gemacht.
    Liebe Grüße Annerose

    YanıtlaSil
  8. Canım benim,çok güzel,ve bir o kadar da lezzetli bir sofra olmuş yine her zamanki gibi.
    Favorim şekerli olanlar:)tarifleri bekliyorum.
    Kavanoz çok şık olmuş,ellerine sağlık sevgili İlksen'in,güzel günlerde kullan.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. Biz de bugün evlerimize sonbahar nasıl geliyor diye sormuştuk yazımızda. Sizin evinize çok hoş gelmiş. Şu elmalı kurabilerden ve pastadan bir parça alıp sevgilerimizle ayrılıyoruz:)

    YanıtlaSil
  10. resimler bakılırsa harika bir gün olmuş.Hem mideleriniz hemde gönlünüz bayram etmiş
    sevdiklerinizle bol muhabbetli günler dilerim
    masanızdan dostlarınız eksik olmasın inşallah
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  11. hallo,
    bezaubernd hast du deinen tisch gedeckt.deine leckereien,die du wieder gezaubert hast,sehen
    köstlich aus.mmmh ich bekomme hunger!!!
    wünsche dir eine schöne woche und sende dir die
    allerliebsten grüße,regina

    YanıtlaSil
  12. Canım yine hoş görüntülerle beni benden aldın ;)
    Ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  13. Bayıldım bu sofraya:)
    Ben de gelebilir miyim? Bana da pancar salatası ve nutellalı pasta yapar mısın evcilik?:)))
    Tarifleri merakla bekliyorum, sevgilerimle Zehr@

    YanıtlaSil
  14. Hallo Ijlal.
    Eine ganz hübsche Kaffeetafel liebe Ijlal.
    Und deine Köstlichen Kuchen und Salate.Wenn da nicht deine Gäste zufrieden sind dann weiß ich nicht.
    Wünsche dir eine schöne Woche.Bei euch scheint ja noch die Sonne.Liebe Grüße Jana

    YanıtlaSil
  15. herşey çok güzel görünüyor...ellerine sağlık:)
    o fincan...beni taa nerelere götürdü bilsen:)))
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. sevgili evcilik her şey çok güzel görünüyor ellerine sağlık sevgili ijlal canım gönermiş olduğun maile gönderdiğim mesajlar bir türlü ulaşmıyor herhalde bir yanlışlık olabilirmi sevgiler

    YanıtlaSil
  17. offf offff çok ama çok güzel görünüyorlar hepsini hiç ara vermeden yiyesim geldi ..
    ellerinize sağlık diyorum
    sevgilerle
    not:pastanın tarifini en kısa zamanda yazarsanız bu yeme isteğimi azda olsa giderebilirim teşekkürler

    YanıtlaSil
  18. gerçekten de çook beğendim bu sofrayı her şey mükemmel olmuş
    eline sağlık
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  19. pasta harika görünüyor. tarifi yayınlandı mı acaba. yoksa ben mi göremedim. ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil