4 Ekim 2010 Pazartesi

Neşeyle başlanan,neşeyle bitsin...

Evet neşeyle başladım bugün,
hernekadar ertelediğim sıkıntılarım olsada beni benden alan hobilerim var ve kafamdakileri dağıtmanın en güzel yolu elimden gelen bu güzelliklere biraz zaman ayırmak......

 Henüz kenarlarına dantel yada başka bir bordür yapamaya karar vermedim ama bu haliyle de gayet hoş olduğunu hatta resimlerdekinden daha güzel göründüğünü itiraf etmek istedim...

Bu örnek Rico Design'a ait bir örnekti ama ben onu Rico'nun masa örtülerine değilde daha önce elimde olan ipek goblen'e kaneviçe geçirerek işledim,tereddütlerim beni yanılttı
bu haliylede beni büyüledi...


Ve yeni bir başlangıç...
İtiraf ediyorum göründüğünden daha zor bir şablon seçmişim,birde bu tarz bir kumaşı ilk defa işliyorum,biraz sıkıntılarım oluyor ama İnşaallah sonuç beni mahçup etmez.....
Hepinize güzel bir hafta diliyor ve şimdilik hoşçakalın diyorum...
sevgilerimle,
İjlal.

24 yorum:

  1. iclal hanım haftaya veya güne neşeyle başlamak harika birşey:)
    mümkün mertebe gülerek uyanmaya çalışıyorum ve çoğunlukla başarıyorum:))
    emek verdiğiniz herşeye hayranım:) biliyorsnuz..

    YanıtlaSil
  2. masa örtüne daha yaparken bayılmıştım,ve şimdi de harika görünüyor.
    ellerine sağlık.
    cok kibar bişey olmuş.
    güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. cidden fotoğraflar iç açıcı, masa örtüsünü çok sevdim.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. çok çok güzel olmuş,dantel fikri de hoş ama sade daha iyi gösterir kendini bence,neşen hiç eksilmesin :))

    YanıtlaSil
  5. du musst dich ganz bestimmt nicht schämen - du machst so schöne Sachen - du weißt, dass ich dich bewundere - die Decke ist wunderschön -
    lg. Ruth

    YanıtlaSil
  6. ne kadar güzel olmuş ellerinize sağlık,mutlu sonlar zaten hep bizi yeni başlangıçlara iten...başka mutlu sonlarda buluşmamız yakın sanırım:)

    YanıtlaSil
  7. yine çok güzel işler çıkmış tatlı arkadaşımdan :)

    YanıtlaSil
  8. çok güzeller ellerine sağlık bende şu aralar goblen işliyorum, paylaşıcam. sevgiler:))

    YanıtlaSil
  9. sevgili iclal hanım çok güzel ne kadar zarif işler üretiyorsunuz sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Canım ne güzel birşey güne güzel başlamak,hep böyle huzurla,neşeyle inşallah.Örtün için kelime bulamıyorum çok beğendim,ellerine sağlık.Güzel,keyifli günlerde kullan.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  11. Ne kadar hoş görünüyor. :)
    Ellerine sağlık, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  12. Yeni başladığınızında mükemmel olacağını biliyorum.Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  13. ayhh ben şimdi bunun sonucunu çok merak ediyorum ijlalcimmm:)

    YanıtlaSil
  14. beni de büyüledi ijlal, çok güzel olmuş ;)

    YanıtlaSil
  15. İjlalcim iyi akşamlar mutlu haftalar dilerim.Hari
    ka olmuş gerçekten.Epeyidsir elime kanaviçe almadım sayende özenip yine başlıycam sanırım:))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. çok güzel olmuş...
    eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  17. Das hast du ja so wunderbar gemacht. Ich bin begeistert, super schön.
    Liebe Grüße Annerose

    YanıtlaSil
  18. Sizin elinizden çıkıpta hoş olmayan bir şeye rastlamadım henüz sayfanızda. Gerçekten çok hoş. Bu arada halan o melekli işlemelerin hayalindeyim,sevgiler

    YanıtlaSil
  19. Neşen hep devam etsin canım, o kadar özeniyorum ki bu güzelliklere. Yapmak geliyor içimden ama ben elişi yapmayı unuttum galiba :( Ne kadar zevklisin, bloguna girdikçe içim açılıyor.

    YanıtlaSil
  20. şekerim acayip güzel bir iş çıkarmışsın. çok tebrik ederim. bayılıyorm yaptıklarına. öpücükler.

    YanıtlaSil
  21. Sevgili Evcilik, çok zarif ve harika olmuş diğer nakışlarınız gibi ellerinize emeğnize sağlık.

    Hobby'nin en güzel yanı bizi bizle bırakıp dinlendirmesi aldığımız netice ise harika bir mutluluk herşeye değer.

    Güzellikleri paylaşmada buluşmak üzere sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  22. masaa örtüsüne bayıldım bayıldım.ben bu tarz desenleri çok sevıyorum ..
    .ellerıne sağlık harıka

    YanıtlaSil
  23. Merhaba,
    Siteye tesadüfen girdim, ne güzel elişleri yapmışsınız maşaallah. Sabırlı bir insan olduğunuzu hissettim ve çocukların büyümüş olabileceğini:)
    Tarifler de çok hoş, resimler de tarzınızı tam yansıtmış :)
    İyi ki buraya gelmişim,görüşmek üzere,mutlu haftalar...

    YanıtlaSil
  24. Merhabalar , yaptıklarınıza bayıldım bayıldım , bende kaneviçe ve etamin işliyorum ama sizin gibi profosyonelce değil. Sİteyi tesadüf eseri buldum ve artık sıkı takipçinizim. Sanırım şu an brezilya nakışıyla ilgileniyorsunuz ama sizden bir ricam olacaktı, bana yatak örtüsü yapabileceğim modeller bulabilirmisiniz ?
    elimde karelere böldürdüğüm etamin kumaşlarım var , nasıl değerlendirebilirim diye düşünüyorum ...

    YanıtlaSil