19 Ekim 2010 Salı

minik bir tio ve fındıklı bir lezzet............

Bazı arkadaşlar bana fotoğraflarımla ilgili güzel yorumlarda bulunmuşlar ve nasıl çekildiğiyle ilgili sorular sormuşlar.
Oysa ki normal bir Sony syber short 7.2 ile çektiğim bu resimleri sadece Pıcasa'dan düzenliyorum
ve üzerine etiket olsun diye o an ne hissediyorsam onu yazıyorum okadar..
Zaten profosyonel olanlar nekadar acemi olduğumu hemen anlarlar eminim....


Yabancı blogları dolaşırken görmüştüm bu fikri ve çok hoşuma gitmişti.
Hemen kolları sıvadım,gözüm pek iyi değil ama elim tutuyor çok şükür  ve gördüğünüz gibi
daha önceden evde bulunan ve içindeki ipe ulaşamadığım mumumu bu şekilde değerlendirmiş oldum....


İlkönce içini küçük  mumlara göre işaretliyorum ve bıçakla yavaş yavaş oyup küçük mumu yerleştiriyorum..
ve işte sonuç gördüğünüz gibi her yere giden güzel bir tea lıght mum......


Birde aslında nezamandır düşündüğüm ve hep risklerinden çekindiğim butik pastane açma olayı varki,sağolsun arkadaşlarım sizin gazınızla bu işi iyiden iyiye düşünmeye başladım..
Ne varki Side turistik bir yer ve dükkan kiraları inanılmaz fiyatlardan başlıyor. Benim açmak istediğim yer ise miniminnacık elişleriyle,bitki çaylarıyla,kahve çeşitleri ve birkaç çeşitten oluşan tatlılarla bezenmiş küçük bir dükkan okadar....
Galiba önce minik ve bu işe uygun bir dükkan bulmam lazım ama o zamana kadar,dostlarım ve misafirlerim için yapmaya devam....
İşte bu gördüğünüz ise en sevdiğim fındıklı tatların başında  gelen üçgen çörekler
Birden fazla farklı tarifi olan bu çörekleri yemeye doyamıyacaksınız....


Sevgili arkladaşım İlksen'in memleketinden getirdiği fındıkları değerlendirmenin en leziz yolu bu çörekler..
Tarifini daha öncedende yayınladığım için tekrar yazmıyorum,bunun için burayı tıklamanız yeterli......


Hepinize güzel bir hafta dileyerek şimdilik hoşçakalın diyorum...
Sevgiler,selamlar....

18 yorum:

  1. çok güzel olmuş. resimlerinede bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. fotoğrafların güzelliği ortada ama bence işin sırrı sende, öyle güzel sunuyorsunki yaratıcılığını bayılmamak ne mümkün .)

    YanıtlaSil
  3. Zevkli, zarif ve hoş bir düzenlemenin özenle çekilmiş fotoğraflarına elbette her gören hayran kalır:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. klasik ve modernliği o kasar güzel bir araya getiriyor sunuzki bir şey diyemiyorum hayranlıkla izliyorum. zevkinizi, ve yaratıcılığınızı kutluyorum arkadaşım

    YanıtlaSil
  5. Das sieht wieder mal oberlecker aus. Du bäckst immer so tolle Kuchen. Kompliment.
    Liebe Grüße Annerose

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir fikir doğrusu ellerinize sağlık.
    Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  7. sikir sikir olmuslar, misafirlerin ve arkadaslarin cok sansli.

    YanıtlaSil
  8. Canım yine harika bir güzellik çıkmış ortaya:))El
    lerine,emeğine sağlık.Bu arada butik pastane fikri
    süper bence inşallah hakkında hayırlıysa olur.Be
    nimde en büyük hayalim pastacılık kursuna gidip bir butik pastane açmak:))Fındıklı üçgenler muhte
    şem öpüyorum.

    YanıtlaSil
  9. herşey süper görünüyor ama ben senin pastalarına bayılıyorum ;)

    YanıtlaSil
  10. canım ben profesyonel bir makineyle çeksem de senin fotoğraflarından ayrı bir tat alıyorum, sayfandan da öyle:)

    YanıtlaSil
  11. çok güzel düşünmüşsün İjlalcim... fotolar yine harika...

    YanıtlaSil
  12. evcilik ,picassoyu deniyeceğim..ama yok arkadaşım bu senin yaratıcılığın...objeleri öyle güzel yakıştırıyorsunki seni hayranlıkla izliyorum..butik cafe fikrini bence dahada ertelemeden hayata geçirmelisin..senin gibi zevk ve lezzet ustasını insasnlardan uzak tutmamak gerek..eminimki bulunduğun yerde tek olursun..hayırlı haberlerini bekliyorum canım...

    YanıtlaSil
  13. her yaz sizin tükkanın kapısını kesin açacak bir müşteriniz şimdiden hazır haber vereyim dedim çok güzel görünüyor çörekler
    sevgilerimleee

    YanıtlaSil
  14. fotoğraf çekimi de ayrı bir sanat bu yetenekte sende fazlasıyla mevcut süper canım bu arada adresin bana ulaşmadı canım bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  15. Canımcım fotolarına ben de hastayım,hatta geçenlerde bi arkadaıma bloğunu gösterdiğimde yabancı web sitesi falan sanmıştı :) Dükkan olayında da başarılar diliyorum sana canım,oralarda olsam ilk müşterin ben olurdum ,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  16. Hallo Ijlal.
    Heute hast du wunderschöne dekoriert.
    Das Bild mit dem Besteck und dem Kränzchen finde ich besonders schön.Und das schöne Stickkissen
    auf dem hübschen Sessel ist so schön anzusehen.
    Alles ist wunderbar.
    Und die Nußecken könnte ich so reinbeißen hm,total lecker.Du backst ja sowieso die schönsten Kuchen unn Torten.
    Wünsche dir noch eine schöne Woche.
    Sei lieb gegrüßt von Jana

    YanıtlaSil
  17. fotograflar cokk gzl yaa

    YanıtlaSil
  18. hallo, neguzel yasdiginiz yer ve bir yer acma dusuncesi umarim hayallariniz gerceklesir.aslinda hic bir sey zor degil yapmak isteyince umarim hayallaeriniz gercek olur ,bende kucuk bir guzellik salonu istiyorum okulum bitince cok mu zor?? dimi ;))

    YanıtlaSil