23 Eylül 2010 Perşembe

sonunda yaptımmmmm...

Daha önce yapmayı planladığım fakat silikon tabancasını bulamadığımdan dolayı gecikmeli olarak yaptığım deniz kabuklu çelengim.......


Eğer elimizde ki malzemeler tam ise rahatlıkla herkesin yapabileceği,harika bir evcilik oyuncağı:))
Bu güzelim çelenk için gereken şeyler ise;
yeteri miktarda Deniz kabuğu
Alüminyum Folyo
Krem veya beyaz renkte Kalın saten kurdale..
silikon ve tabancası....


İlk defa yaptığım için ve sonucu bilemediğim için yapım aşamalarını fotoğraflayamadım,fakat bundan sonra yapacağım çelengi mutlaka aşamalarıyla kaydedeceğim çünkü sevdikleriniz içinde harika bir hediye fikri....


Alüminyum folyoyu birbiri etrafına dolayarak ve hafif buruşturarak istediğim ebatta bir yuvarlak elde ettim..
Kurdele ile etrafını sarıp sona kalan ucu yapıştırdım ve
Son olarakta kabukları üst üste simetri bakışıma göre yerleştirdim....
Not: güzel kabukları üste ayırmayı unutmayın....


Daha önce Bu blogta gördüğüm bu fikir için Blogcu arkadaşıma çok teşekkür ederim...
Thanks Cindy,

Hepinize Güzel bir hafta dileyerek şimdilik hoşçakalın diyorum...
Sevgiler,
İjlal.

31 yorum:

  1. Harika olmuş, bayıldım inanki,

    Ellerine sağlık, güle güle kullan.

    Deniz kabukları bendede var bu şekilde değerlendirebilirim bende.

    Fikir için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Deniz kabuklarını çok severim denizden bir esinti gelmiş kapına ne güzel ;)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili İjlal sendede gördükten sonra iyice ka
    faya koydum.Muhteşem olmuş ellerine sağlık. Yanlız sormak istediğim kasnak olarak ne kul landığın.Yazarsan sevinirim peçetelik yaptığım için malzemede sorun çekmem ama kasnağı önemli Cevap bekliycem.
    Kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. İjlalciğim bugün okuduğumu anlamama sorunum var
    sanırım yorgunluktan.Tekrar okuyunca folyo ile kasnak yaptığını gördüm sevgiler:))

    YanıtlaSil
  5. harika olmuş, deniz kabuklarına bayılırım, bana hep huzuru ve doğallığı anımsatır, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Canım çok zarif,çok romantik tıpkım sen:)ellerine sağlık.
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten çok beğendim ,ellerine sağlık.Dekorasyon dergilerinde gördüklerimden daha güzel,en güzeli sevgiyle emekle yapılmış.Çok güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  8. şahane bir şey olmuş. Ben bayıldım doğrusu. Böyle strafor çemberlerde satılıyor, aklın da olsun:))

    YanıtlaSil
  9. Harika olmuş, ellerine sağlık...Ama fotoğraf çekimleri çok profesyonel, söylemeden geçemeyeceğim, fotoğraf çok önemli yapılan işlerde bence...

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Güle güle kullan çok güzel olmuş.Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  12. evcilik şahane olmuş....zaten senin bloğunu büyük bir keyifle takip ediyorum...ellerine sağlık tatlım....

    YanıtlaSil
  13. hi
    wow!!dein muschelkranz sieht bezaubernd aus.
    die rosen in dem schönen krug harmonieren wunderbar mit der muschel.tolle deko!!!!
    liebe grüße,regina

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Evcilik, harika olmuş ellerinize emeğinize sağlık sevgile kalın....

    YanıtlaSil
  15. Ne romantik olmuş, yazlık evler için şahane bir fikir..Çok beğendim ;)
    Ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  16. It's beautiful! You did a great job!

    YanıtlaSil
  17. Hallöchen liebe Ijlal.
    Dein Muschelkranz ist sehr schön geworden.
    Toll gemacht.Schöne Woche wünsche ich dir.Sei lieb gegrüßt von Jana

    YanıtlaSil
  18. diyecek birşey bulamıyorum harikasınız!!!!!

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel olmuş.Deniz havasını getirdiniz bize.Ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  20. süper bir kapı süsü olmuş çok şık romantik ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  21. Es sieht so einladend und schön aus!!! Schönes Wochenende, gglg Yvonne

    YanıtlaSil
  22. Dein Muschelkranz mit dem seidenen Band und den Perlen ist wirklich superschön. Du hast einen sehr gute Geschmack - ich wünsche dir ein schönes Wochenende -lg. Ruth

    YanıtlaSil
  23. harika olmuş... kapı süslerine ilgim büyük zaten... bayıldım doğrusu... ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  24. Oh das letzte Bild gefällt mir besonders gut... aber der Muschelkrank ist auch wunderschön..
    ein wunderschönes Wochenende und liebe Grüße aus Deutschland...Susi

    YanıtlaSil
  25. Cokk güzel olmus, ben de deniz kabuklarindan ayna yapmistim, uzun süredir de severek kullaniyorum... Ah su kabuklar... Pastalari bir kenara birakabilsem, tekrar baslayacagim ama.... Sevgilerimle arkadasim....

    YanıtlaSil
  26. nefiss olmuş,çok şık.
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  27. Yeniden merhaba :)

    Dün 7 aylık bebeğime rağmen, ablamı kandırıp Kızılay Şık düğmeye gittim. Çember strafor ve kurdele aldım benide heveslendirdin bende yapacağım. :)

    Yalnız bir kaç sorum olacak.

    Deniz kabukları çok ağırlık yapıyor mu? Birde silikon belli oluyor mu? Ben elimdeki deniz kabuklarını boyamayı düşünüyorum. Boyadığım yerlerde silikon çirkin dururmu o yüzden merak ediyorum.

    Cevap verirsen sevinirim.

    YanıtlaSil
  28. Marifetli arkadaşımın bir kez daha ellerine sağlık... öyle zevklisin ki yaptığın herşeye yansıyor... kocaman öpüyorum seni...
    Ahu

    YanıtlaSil
  29. cok cok guzel olmuus :) buraya baktikca bi heves geliyor ki sormayin :)

    YanıtlaSil
  30. arkadaşlar hepinize teker teker teşekkür ederim
    sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  31. anlamıyorum,tüm bloglar kapalı...........
    arkadaşlar sizleri özledim...

    YanıtlaSil