3 Eylül 2010 Cuma

Pideler..

Severek takip ettiğim yemek bloglarından biri olan sevgili Birsel ve iremin sayfasında görür görmez deneme listesine aldığım ve sonuçtan çok çok memnun kaldığım bir tat..
Kıymalı veya peynirli pideler....


İçini iki farklı malzemeden hazırladığım bu pideleri mutlaka yapın diyorum çünkü kayınvalidem bile beğendi:))
Hakikaten dışarda yediğimiz pideleri aratmayacak ve hatta daha bile çok hoşunuza gideceğine inandığım bir tarif..
Bu tarif için sevgili Birsel hanıma çok teşekkür ediyor ve sizi tarife doğru yönlendiriyorum....

***
Hepinize sevgi ve huzur dolu günler diliyorum.
Bir sonraki posta kadar iyi bakın kendinize,şimdilik hoşçakalın ....

27 yorum:

  1. afıyet olsun.pıde harıka gozukuyor canım.

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık şeker,bu arada blog header ın harika,açılınca blog içim açılıyor..
    hayırlıcumalar...

    YanıtlaSil
  3. nasıl güzel görünüyorlar:)

    YanıtlaSil
  4. Of of of dedim resmen. Beğenilmeyecek gibi değil, ellerine sağlık, çok leziz görünüyorlar.
    Kanaviçelerde çok güzel görünüyor, bayılıyorum ama hiç denemedim ve yapamayacağım gibi geliyor, cesaret edemiyorum.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili evcilik pideler çok nefis ...
    desenlerde çok şirin sevgiler

    YanıtlaSil
  6. taş fırında pişmiş gibi sanki... nefis görünüyor... ellerine sağlık...

    nasıl bi fırında piştiğini öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
  7. hııım kayınvalidenin bile beğendiği bir tarif deneme listesine girer tabii ki : ) ellerine sağlık
    bu arada modelleri de çok sevdim

    YanıtlaSil
  8. offf bunu bana yapmayacaktın ne süper görünüyorlar ya ellerine sağlıkk ;)

    YanıtlaSil
  9. ich danke dir für das leckere Rezept - hmmm - darauf freue ich mich -
    das sind aber schöne Stickmuster - wunderbar - machst du einige davon?
    Ich wünsche dir und deiner Familie eine schöne Zeit - lg. Ruth

    YanıtlaSil
  10. Canım ellerine sağlık nefisss gözüküyor pideler.
    Modelleri de kopy yaptım haberin olsun:)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  11. sahiden nefis görünüyor ellerinize sağlık..
    pano örneklerinize takılı kaldım yine.. yapacak kadar yetenekli olsam keşke.. iç geçire geçire gidiyorum..
    sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  12. ben şu birbirine bakan ve birinin elinde kiraz olan örneği beğendim ijlalcim:)

    YanıtlaSil
  13. ♥ Olá, amiga!
    Voltei...
    Que receita deliciosa!...
    As imagens estão maravilhosas!!!♥
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    ♥Itabira
    Brasil♥♥

    YanıtlaSil
  14. Süper görünüyor, ellerinize sağlık. El elden üstündür diye boşuna dememişler. Tarifi beğenmenize de çok sevindim. Afiyetler olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Pideler nefis! Ellerinize sağlık.
    Bahsettiğiniz koy tam olarak nerede kalıyor.
    Rica etsem anlatabilir misiniz?
    Bende antalya da yaşıyorum.
    Konyaaltındayım.
    Görmek isterim orayı da. :)
    -Pepinom-

    YanıtlaSil
  16. enfes bir görüntü eminim tadıda öyledir afiyet şeker olsun.
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  17. Sevgili arkadaşlar hepinize güzel yorumlarınızdan dolayı çok teşekkürler.
    Sevgili Ruşen normal fırında piştiler ama tadı taş fırında pişenleri aratmadı...
    Sevgili pepino,bu koy tam olarak kısalar köyünün yani gündoğdu beldesini geçtikten sonra,girilen köy yolunun sahili,pek yararlı bir tarif olmadı ama Kumul otelinin 1-2 km. ilerisi diyebilirim..

    YanıtlaSil
  18. Hallo und guten Tag,
    du hast einen sehr schönen Blog mit wunderbaren Handarbeiten und sehr leckeren Rezepten. Ich werde versuchen sie zu übersetzen und das eine oder andere Rezept bald nachkochen.

    Bis zum nächsten Besuch ...
    Liebe Grüße in die Türkei
    Tina

    YanıtlaSil
  19. Canım kadir gecen mübarek olsun,pideler harika görünüyor. sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. Hi liebe Ijlal.
    Schönes Pitabrot lecker gefüllt das kann ich nachkochen und dann denke ich an dich wenn ich reinbeiße.
    Und deine Stickvorlagen sind wunderschön die sind aus ja Deutschland bin gespannt wann du sie arbeitest.
    Wünsche dir eine schöne Woche.Liebe Grüße Jana

    YanıtlaSil
  21. Hallo Ijlal
    danke für deinen Kommentar auf meinem Blog. Ich werde das Rezept noch posten. Du hast aber auch leckere SAchen und schöne Stickereien. Ich habe mich gleich als Verfolger deines Blogs angemeldet.
    Liebe Grüße Annerose

    YanıtlaSil
  22. Pide tarifini denedim gerçekten lezzetli oldu . Eşim giresunlu onlar peynirin içine yumurta katıp karıştırıyor ve hamurun üstüne öyle yayıyorlar harcı pişerken peynirde kızarıyor ben öyle denedim harç daha lezzetli oldu tavsiye ederim . SULTAN

    YanıtlaSil
  23. ya varya sana uzuuuun uzuun bir mail yazasım var .bir sürü fikrim var..usül bilmiyorum :))

    YanıtlaSil
  24. Merci pour ces grilles.Bonne journée

    YanıtlaSil
  25. Hello, yes this article is truly pleasant and I have learned lot of things from it concerning
    blogging. thanks.
    Also see my site :: amphora tobacco

    YanıtlaSil
  26. Çok hoş ellerine sağlık bloğun çok güzel izlemeye aldım , ellerine sağlık benimde bir pide tarifim var bana da beklerim , http://www.seviminaskanasi.com/2012/04/kymal-pide-tarifi-evde-pide-yapm.html
    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil