26 Eylül 2010 Pazar

Ellerden dökülen....

Geçtiğimiz hafta arkadaşım Bülvin ile beraber,sevgili arkadaşım İlksen'in evinde konuktuk,
Kendisi bizim için harika lezzetler hazırlamıştı.
Bende sizi o güzel günden çektiğim karelerle ve ,
İlksen'in yaptığı birbirinden güzel elişleriyle başbaşa bırakıyorum.....




Çok yakında burada Brezilya nakışı kursu verecek olan arkadaşım yaptığı elişlerini satmayı planlıyor,
İlgilenlerin ilksenkalfa@hotmail.com adresine mail atması yeterlidir...


Beni yaptığı örtülerin yanı sıra kırlentleriylede Brezilya nakışına özendirmeyi başardı, çocukların okul durumu mani olmazsa inşaallah bu nakışıda öğrenmeyi çok istiyorum ve kursa katılmayı planlıyorum....

Tabi birde güzelim tatların resimleyebildiğim sadece birkaçı....


Ve çikolata parçacıklı Cupcake ler.....

Kendisine tekrardan ellerine sağlık diyorum ve bu yılki iş hayatında başarılar diliyorum...
Ayrıca hepinize mutlu haftasonları ve haftaya güzel bir başlangıç diliyorum...
sevgiler.

18 yorum:

  1. Hepside birbirinden güzel görünüyor.

    ARkadaşının eline, emeğine sağlık.

    Bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. örtüler de çok güzel ama kırlentler ayrı bir güzel olmuş... yapanın ellerine sağlık... fincan ve çikolata sunulan mini tepsiye de ayrıca bayıldım...
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Bende en çok kırletleri beğendim arkadaşım,Sevgili İlksen'in ellerine sağlık.
    Fotoğraflar harika yansımış objektifinden,ellerine sağlık.
    Kocamannn öptüm seni:)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Bırezilya nakışı bunu da ilk defa duydum
    güzel çikolatalı minik keklerde aklım kaldı bu arada : )

    YanıtlaSil
  5. hepsini çok beğendim bu ne güzellik arkadaşınızın ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. herşey harika gözüküyor, ne keyifli bir gün olmuştur...

    YanıtlaSil
  7. iclal hanım hepsi birbirinden mükemmel arkadaşınıza bol kazançlar diliyorumm herbiri harika..

    YanıtlaSil
  8. maşallah hepsi de el emeği göz nuru,birbirinden güzeller..Dostluğunuzun daimi olması dileğimle..

    YanıtlaSil
  9. hepsi çok güzel yapanın ellerine sağlık ama kırlenlerdeki küçük pembe çiçekleri çok sevdim ben:))

    YanıtlaSil
  10. Sevgili arkadaşım, hepsi bir harika olmuş bende daha önce belittiğim gibi bunların hastasıyımdır.. Sahi sen beni en iyisi ilksen hanımla tanıştır olsun bitsin.. Elişleri çok temiz ve özenli işlenmiş eline sağlık.. sevgiler ilerde bende alabilirim bu güzel işlerden..GHörüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  11. Marifetli blogger'in hünerli arkadaşı. Hepsi birbirinden güzel. Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  12. Brezilya nakşlarına bayıldım, bayıldımmmmm. Bende kitabını alarak kendi çapımda denemeler yapayım dedim ama başladığım gibi kaldım :(

    YanıtlaSil
  13. çok güzeller el emeği insan kullanmaya kıyamaz malesef ben bunları yapmayı beceremeyenlerdenim

    YanıtlaSil
  14. brezılya nakışına bende bayılıyorum en kısa zamanda onuda öğrenmeliyim...

    YanıtlaSil
  15. Hersey cok güzel ama ben en cok bej kirlantlere bayildim.... Imkanim olsa ben de ögrenmek isterdim Brezilya nakisini.... Hepsi cok zarif... Armutlu tart ve muffinsler ise bu kadar zerafetin icinde oldukca istah acici... Arkadasinin ellerine saglik... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  16. hepsi muhteşem görünüyor,eline sağlık arkadaşınızın,hayırlı kazançlar dilerim kendisine

    YanıtlaSil
  17. ben de tam soracaktim bu nakisin adi ne diye, ben de cok begendim, ogrenilmesi gerekenler arasinda, ama sanki daha zamani var ;)
    sevgilerimle evcilik hanim, kocaman sarilirim, ozlestik:)

    YanıtlaSil
  18. Hallo Ijlal.
    Sachon lange von dir nichts gehört ich dachte du bloggst nicht mehr.
    Deine Sticksachen sind sehr hübsch anzusehen.
    Und in deine Kuchen könnte ich reinbeißen.
    Schöne neue Woche und liebe gRüße Jana

    YanıtlaSil