11 Eylül 2010 Cumartesi

Minik bir kuş....


Tek renk çalışmaları pek bir sevdim bu aralar...
Çok zorlanmadan çabucak bitirdiğim için olabilir....


Çok sevdim bu minik kuşu ama o ona hazırladığım yeri pek sevmedi sanırım..
Çünkü ona uygun gördüğüm yere biraz büyük geldi bu desen...
Neyse canım daha uygun biryer buluncaya kadar burda idare edecek....
Serinin üçüncüsünü de tamamlar tamamlamaz duvarda yerini alacak bu çerçeveyi Kervan çeyiz'den almıştım...
Herne kadar Rustik havası beni biraz boğsada salonuma uygun olduğu için bu rengi tercih ettim...
İlgilenenler olursa bu rengin krem ve eskitme tonlarının da olduğunu hatırlatmak isterim...
(Keşke ozaman ondan alsaymışım:((





Buradan herkese Bayramın kalan günlerini sorunsuz ve huzurla geçirmelerini temenni ederek Referandum sonrasına kadar hoşçakalın diyorum....
Sevgilerimle
İjlal....

18 yorum:

  1. oh könnte ich doch so schön sticken wie du - der Vogelkäfig ist mein absoluter Favorit - so süß -
    lg. und ein schönes sonniges Wochenende - Ruth

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık, çok hoş olmuş

    YanıtlaSil
  3. Hallo Ijlal.Du hast ja wieder wunderschöne Sachen gestickt.Der Vogelkäfig und den Engel.
    Ganz toll machst du das.Die brauchen ein schönen Plätzchen die beiden wo sie gut gesehen werden.Sende dir viele liebe Grüße Jana

    YanıtlaSil
  4. Ellerine saglik canim arkadasim.... Ne hos cerceveler onlar.... Güle güle kullan....

    YanıtlaSil
  5. Kanaviçeler ve tarifler harika....Maalesef çok sevmeme rağmen kanaviçe işlemeye zaman ayıramıyorum..Ben de yapan arkadaşlarımdan rica ediyorum ve satın alıyorum...Böyle 7-8 tane nefis kanaviçem var...iyi bir zamanımda ben de onlara çerçeveler yapmak istiyorum...Antalya'yı bilemem ama Alanya harikaydı, ne çok sıcaktı, deniz muhteşemdi...İyi bayramlar

    YanıtlaSil
  6. merhaba;
    ben bu işlemelere bayıldım. Bence sadece kedinize değil,isteyen herkese yapmalısınız. Biz yapamıyoruz diye asmayalım mı duvarımıza böyle şeyler:) Eğer sipariş şansımız varsa muhakkak haberimiz olsun isterim,sevgiler

    YanıtlaSil
  7. çok hoş bir ikili olmuş salona uygunsa neden olmasın bence şıklar

    YanıtlaSil
  8. Minik kuşlar çokkk güzel.ellerine sağlık canım.dilerimki huzur getirsinler.öpüyorum.
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. canım öncelikle bayram mesajın için sonra halimi merak edip sorduğun için kocaman teşekkürler, iyiyim çok şükür yoğunudum son günlerde.
    Yine çok cici birşey işlemişsin ellerine sağlık, öpüldün.
    Ahu

    YanıtlaSil
  10. Elinize sağlık.Çarpı işi ne zevkli bir uğraştır...:))))

    YanıtlaSil
  11. işlemeler çok güzel olmuş desen seçiminizde harika ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. elıne saglık canım.cok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
  13. ne kadar zarif olmuşlar çok begendim

    YanıtlaSil
  14. çookk güzel olmuş emeklerinize sağlıkk..
    harika görünüyor..
    hayranım..
    biliyorsunuz..:))

    YanıtlaSil
  15. Çok şirin olmuş ellerinize sağlık bayıldım doğrusu.
    Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  16. merhaba,blogunuzu yeni keşfettim,iyice bir kurcalamam lazım:)yaptıklarınız çok güzel.ben de evcilik oyununa katılmak isterim:)
    benim eve de beklerim
    filizinevi.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Merhaba aşkım
    75 gram tereyağı ve bir tencereye koyup ılık süt 250 ml. Bu hamur geliyor.
    Üzgünüz, tarifi de yazılı değildir.

    Ne zaman var saf eritilmiş tereyağı 60 gram olan dolgu. Herhangi bir sorunuz bana bildirin lütfen varsa.
    Ben googel çevirmen bu hatlardan çevirdik ... Ben biraz O) anlaşılabilir))) umut

    YanıtlaSil