19 Eylül 2010 Pazar

Bahçelerin son gözdesi.........

İşte en sevdiğim tatlardan biri..
Tartları veya turtaların, genelde meyveli olanlarını tercih ediyorum.
Çikolatadan çok meyveli veya mayhoş tatlar damak tadıma daha çok uyuyor...
Bu da yine en sevdiğim ve tercih ettiğim lezzetlerden biri.....Eğer benim damağıma da en uygun tat bu diyorsanız hemen deneyin derim...


Tarifini daha önceden yayınlamıştım bu yüzden tekrar yazmıyorum ama siz bağlantıyı tıklayarak ulaşabilirsiniz...


 Şamdan ise memleketteyken bir eskici dükkanından aldığım pirinçten yapılmış 80'lere ait,çokta eski olmayan ama beyaza boyanınca çok işimi gören bir şamdan.....

Hepinize güzel ve huzurlu,stressiz günler diliyorum..
sevgiyle kalın..
İjlal.



23 yorum:

  1. Blogunuzu çok beğendim. Çok hoş. Başlık görünce içimi rahatlık hissetti. Tart tarif için teşekkürler!

    YanıtlaSil
  2. Bu ne güzellik böyle,nefis görünüyor;bana bir dilim ayırmayı unutma geliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Bugüne dek hiç erik kullanmamıştım tart ve turtalarda... eve dönünce deneyeceğim kesinlikle... çok da kolaymış... ellerine sağlık...

    bu arada, rusyenaya bıraktığın yorumu aldım... dönüşte detaylı yanıtlayacağım... pc yi açmaya pek zamanım olmuyor... dün akşam ve bu sabah bakabildim ancak... tatili dolu dolu yaşamaya devam şimdi... :)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. ayhh o şamdanın güzelliğinden tarta odaklanamıyorum bitürlü:)

    YanıtlaSil
  5. Yine güzel bir lezzet ellerinize sağlık.
    Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  6. eline sağlık çok hoş görünüyor yaaaa:)

    YanıtlaSil
  7. İşte bu benim lezzetim:)hakkımı ayırdınmı?marifetli ellerine sağlık?
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Canımmm ellerine sağlık muhteşem olmuş sizlere afi
    yet olsun sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Halloo Ijlal.
    Hm lecker so ein Pflaumenkuchen.
    Und deine Deko mit dem Engel ist auch sehr schön.
    Wünsche dir eine schöne Woche.
    Liebe Grüße Jana

    YanıtlaSil
  10. Esimin en sevdigi mevyali turta.... Mürdüm erigine bayilir... Ellerine saglik arkadasim, samdan ise gercekten cok cekici, cok zarif... Zevkine gercekten hayranim,,,, Sevgilerimle, sana da saglikli, huzurlu, stressiz bir hafta diliyorum...

    YanıtlaSil
  11. çok leziz görünüyorlar
    olsada yesem dedim inanın
    ellerinize sağlık...
    mutlu kalın :)

    YanıtlaSil
  12. İjlalcim; Gözlerim bayram etti...
    şamdan ve melek ikilisi tam benlikmiş
    Bulundukları ortamın havasını nasılda hemen değiştiriveriyorlar ;)

    YanıtlaSil
  13. Hayırlı Haftalar, Ellerinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.
    (Bugün bloglardan seçmelerde lezzet adasının saç kavurması tarifi yayınlandı.(http://gencalsabahattin.blogspot.com/)

    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  14. ellerine sağlık mürdüm eriğiyle denemeyi düşünüyorum annemin sevebileceği bir tatlı olmuş
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. iclal hanım ellerinize sağlık tart çok güzel görünüyor amaaa:))
    ben en çok son fotoğrafı beğendim..
    huzur bulmamak imkansız gibi:))

    YanıtlaSil
  16. oh der Kerzenleuchter ist traumhaft schön - schwärm - auch das süße Engelchen - ich liebe Engel -
    lg. Ruth

    YanıtlaSil
  17. ŞAMDANA BAYILDIM BENDE ESKİCİ GEZMEYE ÇIKACAĞIM ARTIKIN...

    YanıtlaSil
  18. ellerine sağlık canım ve şamdan çok güzel olmuş, bende de prinç çerçeveler var, nasıl boyadığını anlatırsan süper olur :)

    YanıtlaSil
  19. sevgili evcilik çok nefis görünüyor ellerine sağlık şamdan da çok şık olmuş sevgiler

    YanıtlaSil
  20. şekerim düğün tebrik mesajına ancak yanıt vereibliyorum uralarda değildim. çok sağol iyi dileklerin için arkadaşım.

    şamdana bayıldığımı söylemeliyim! ayrıca erikli turta da favorilerim arasındadır. eline sağlık canım. sevgiler.

    YanıtlaSil
  21. pek bir lezzetli görünüyor ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil