4 Ağustos 2010 Çarşamba

Evime döndüm...

Tatil bitti,yaklaşık 2 aylık misafirliğim ve tatilim sona erdi.Hernekadar güzel vakit geçirip,hasret gidersemde yinede evimi özlemişim...
Evim için birkaç minik mücevher aldım:))Çok sever kendisi,takıp takıştırmayı....
Daha önceden beyaza boyadığım köşe vazonun içine aldığım bu minik güller çok yakıştı....


Çocuk odasında ortak renkleri kullanmaya çalışsamda,pembe ve yeşilin uyumundan vazgeçemiyorum..
Hernekadar mavileride katsam oğlumunda kullanabileceği otak  bir görüntü olmuyor,
neyse ki henüz yaşı küçük ve pek bir özel isteği yok,çiçekler yerine dinozorlarını dizmek istemesi dışında.....

Umarım ileride daha büyük bir evimiz olur ve oğlum için istediğim lacvert,kırmızı uyumlu beyaz bir oda düzenlerim....


O zaman pencere önlerini dilediği gibi dinazorlarıyla süsler......

Aslında tüm bu görünen kahverengi mobilyaları bu rustik havasından çıkarıp tamamen Country hale dönüştürmek istiyorum ama hem risklerinden korkuyorum hemde tamamen değiştirmek zorunda kalacağım için üşeniyorum..
Hepsini boyamak yerine objeleri değiştirmek daha kolay oluyor....

Mesela,koyu renk bir ferforje şamdanı ve koyu renk hasır bir sepeti beyaza boyamak,dekorasyonu bir anda değiştirebiliyor....

Hepinize haftanın kalanında,aydınlık,serin ve neşeli günler diliyorum..
Şimdilik hoşçakalın....

16 yorum:

  1. öncelikle hoş geldin canım..renklere bayıldım country tarzını ben de çok seviyorum yani dekorasynda tek geçerim diyebilirim.kedili köşeye de çiçeklere de bayıldım.ellerine sağlık canım.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. sevgili evcilik hoş geldin evindeki her şey birbirinden özel köşe vazo ve yanıdaki kedicik süper

    YanıtlaSil
  3. ich danke dir sehr für deine Genesungswünsche - auch ich wünsche dir auf diesem Weg gute Besserung und hoffe, dass du bald so fit bist, damit du das Meer genießen kannst.
    Deine Bilder zeigen eine sehr schöne Wohnungseinrichtung und ein süßes Kinderzimmer - ich schwärme von deinem süßen Kissen auf dem Sessel -
    lg. Ruth

    YanıtlaSil
  4. Çok şükür döndün tatlım, özledik :) evinden harika fotolarla dönmüşsün :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. hoşgeldin :) çocuklarının odasına bayıldım...ben de senin gibi beyaz sevenlerdenim :)

    YanıtlaSil
  6. hallo,
    die blumen passen perfekt zu dieser schönen vase
    die ecke mit dem sessel und dem weißen korb gefällt mir sehr gut.schön sieht es bei dir aus.
    wünsche dir eine schöne woche und sende dir die
    allerliebsten grüße,regina

    YanıtlaSil
  7. Hoş geldiniz,her odanız ayrı güzel,ferforje ve sepet nefis duruyor.Sevgiler.......

    YanıtlaSil
  8. öncelikle hoş geldiniz bende çokcuk odasına bayıldım bende sizin gibi beyaz hastasıyım bir şeye başlarkan beyaz yapmıyacağın biraz artık değişiklik olsun diyorum ama dönüp dolaşıp yine beyaz oluyor:)

    YanıtlaSil
  9. İnsanın evi gibisi yok değil mi.... Kedin, güllerin, yataktaki maviş çiçek, çekmeceden sallanan kalp,zuzu ve saksılar,sepet-şamdan-yastık,pencere önündeki kedicikler.... Herşey çoook ciciş ciciş, sıcacık görünüyorlar, seni yansıtıyorlar yani :)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba,

    Ferforje şamdandan bende 3 tane var ve siyah renkteler.

    Beyazı görünce çok hoşuma gitti. Bende beyaza boyayabilirim :)

    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Sevgili İjlal, evine ve aramıza yeniden hoş geldin. karelerin hepsi çok hoş... en çok da sepete ve köşedeki büyük vazo ile içindeki güllere bayıldım... hepsini güzel günlerde kullan.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Hallo Ijlal.
    Du bist aber schön eingerichtet,schöne alte Möbel und schön dekoriert.Dein Kinderzimmer für deine Tochter ist sehr schön hell und freudlich und weiß toll.Alles sehr geschmackvoll bei dir.
    Wünsche dir ein schönes Wochenende.Ganz liebe Grüße Jana

    YanıtlaSil
  13. bu aralar evde olmaktan mıdır nedir çok pis dekorasyonum geldi benimde :):):)

    YanıtlaSil
  14. Hoşgeldinnnnnn:)
    Zuzuuuu çok tatlı,çok seviyorum ben onu,
    sevdiğimiz köşeye gelmeli,sıcak sohbetle kahveler içilmeli,demi arkadaşım.
    Gelemedim bir türlü ,çünkü telaş bitmiyor.
    Bu akşam üstü inş.canım benim.
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  15. Arkadaşlar hepinize çok çok teşekkür ediyor ve hoşbulduk diyorum....
    iyiki varsınız ve yorumlarınızla yanımdasınız.

    YanıtlaSil