10 Ağustos 2010 Salı

eskilerden devam...

Veeee yine eskiler,







13 yorum:

  1. Ben de dün Murathan Mungan'ın ''Eskidendi Çok Eskidendi'' Adlı şiirini yayınladım.Yaşlanıyor muyuz acaba?

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı Ramazanlar cnm,eskiyi bende severim paylaşım çok güzel.Kahve tutkunu olarak fincana ve bebeklere bayıldım.Sevgiler......

    YanıtlaSil
  3. Kahve fincanını çok beğendim. Eski porselenlere karşı bir düşkünlüğüm vardır zatan çok severim. Sevgiler ve hayırlı ramazanlar ...

    YanıtlaSil
  4. Ya ne hoş resimler! Bayıldım hepsine!
    Sevgiler
    Eylem

    YanıtlaSil
  5. hepsi birbirinden güzel... baktıkça içim açıldı.. güzel günlerde kullan canım...
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. çatal & bıçak = 10 numara :)

    YanıtlaSil
  7. hepsinin ayrı bir güzelliği ve zarafeti var çok güzeller...

    YanıtlaSil
  8. ben de seviyorum eskileri,hem de bayılıyorum..sevgiler hayırlı ramazanlar canım..

    YanıtlaSil
  9. ne kadar da güzel...masal gibi.. hepsi gerçek ama.. bizi yansıtan kareleriniz için kendi adıma teşekkür ederimm..
    hayırlı ramazanlar dilerim..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  10. Ben çoğu şeyi eskidi artık, modası geçti düşüncesi ile atanlardan, yada ortadan kaldıranlardan, yada başkasına verenlerdenim.

    Zaman zaman bazı yerlerde eski şeylere rastladığım zamanda hoşuma gidiyor ama elimde tutamıyorum işte. :)

    YanıtlaSil
  11. Liebe İjlal,
    du hast wunderschönes Porzellan und Besteck - so romantisch - wie auch der Bilderrahmen mit deinen süßen Kindern -
    die Engelgirlande ist ganz entzückend -
    lg. Ruth

    YanıtlaSil
  12. Wunderschöne Bilder. Dein Porzellan und Besteck sieht so romantisch aus! GLG Yvonne

    YanıtlaSil
  13. fotoğraf üzerindeki yazılar çok çok doğru..hak veriyorum canım..ben de eşimin siyah beyaz bir fotoğrafını ve annemin babamın evlilik fotoğrafını çerçevelettim, çok güzeller..

    YanıtlaSil