8 Ağustos 2010 Pazar


Eski eşya satan dükkanlarda veya bit pazarlarında bulabileceğiniz küçük,eski eşyalarla evinizde ki yeni eşyalarınızı birleştirip,yeni zevk köşeleri yaratabilirsiniz.....


Veya hemen hemen heryerde olan çin malları satan pazarlarda bulacağınız eski formlu ve fiyat olarakta gayet uygun objelerlede  aynı etkiyi yakalamak mümkün.....

Bende salı pazarlarından aldığım ve fiyat olarak gayet uygun olan bu bebekleri sunmak istedim.
Hani dekoratif bir fikir olur belki.......


***


Hepinize mutlu haftasonları diliyor kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum.......

15 yorum:

  1. Schöne Bilder und dein neues Blogoutfit ist super geworden. GLG Yvonne

    YanıtlaSil
  2. Bu saatten benim de var, ne şirin di mi? Bir de bunların horozlu olanı vardı anneannemlerde, bulsam alacağım:) Sevgiler Zehr@

    YanıtlaSil
  3. Bir süredir kızımın oyuncaklarını, özellikle de bebeklerini neden dağıttım diye kızıyordum kendime, şimdi yine kızdım ... :(
    neyse ki bazı eskilerimin değerini geç de olsa anlamış bulunuyorum... evet... eskiler özleniyor hep.

    YanıtlaSil
  4. Bebeklerini alıp gelsene, bizde evcilik oynayalım :)) Ben hala bebekleri, evcilik oyuncaklarını çok seviyorum :))
    Eski objelerim var sakladığım, anılara çok düşkünüm ben...

    YanıtlaSil
  5. sevgili evcilik eskileri bende çok severim onların yaşanmışlıkları beni herzaman etkilemiştir benimde birkaçtane aile büyüklerinden kalan zamana uyarladığım eşyalarım var onlar benim için daha özel
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Sevgili evcilik, böyle bir ithamla bende dahil olmak üzere herkesi hırsız yerine koyuyorsunuz. Link verip kaynak gösterenle, kendine mal edip hiç bir adres belirtmeden yayınlayanları nasıl aynı kefeye koyabiliyorsunuz. Bilindiği gibi burası sanal bir ortam, yani yapılan yayınlanan herşey paylaşıma açık demektir, yayınlamanın dışında izlemek bakmak bile bir paylaşımdır. Kaldı ki, bunu yolu yordamına uygun emeğe saygı göstererek yapan kişi, aynı zamanda yapılan işin ve kişininde daha çok izlenmesine daha çok kitlelere ulşatırmasını sağlar. Hani "reklam" dediğimiz şey de buna pararlel çıkmıştır. Üstelik reklama ihtiyaç duyulmadan yapılan güzellikleri bu şekilde paylaşmak daha bir anlamlı oluyor. İzin almaya gelince bunda haklı olabilirisiniz, ama kaynağını gösteriyorsa yasal olarak bu bir suç değildir, etik olarak alınması gerekir diyorsanız doğrudur, ben bir çok kişiden izin alıyorum ama bazen blog sahibine ulaşılamıyabiliniyor, kişi var haftalarca sayfasını acmıyor, size cevap veremeiyebilir. Bu yüzden izin almak biraz çıkmaza giriyor. Kimi bloglar var sadece kendi ürünlerini sergiliyor kimileri de faydalı ve güzel bulduğu işlerin linkini vererek sayfasını oluşturuyor. Bu konuda kendimden örnek vericem, benim nette yüzlerce şiirim var, "afet şaşmaz" diye yazarsanız google bir sürü yerde çıkacaktır, oysa ben sadece resmi olarak sadece "antoloji" sitesine kayıtlıyım, ama bir çok forum ve sitelerde şiirlerime rastlıyorum, ama görüyorum ki hepsinin altında adım var, demek ki beğeniliyor ki paylaşılıyor diyerek, adımında olmasının verdiği rahatlık beni bilakis mutlu ediyor.Kısacası emeğe saygı gösterenle, korsan paylaşım yapanlara aynı ithamda bulunmak biraz ayıp oluyor.

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Hobibox,
    küçük bir reklam amaçlı izinsiz alıntı başka,fikrin beğenilipte paylaşım amaçlı kullanması başka..
    eğer paylaşımlarım bu iki türden ilkindeyse tepkim herkesin vereceği bir tepkidir ama gerçekten belirttiğim gibi beğenilipte paylaşım içinse zaten izin alınır veya dediğiniz gibi ulaşılamıyorsa bile teşekkür v.b bir açıklama yapılır..
    Yada en azından yapılması gerekir...
    Naçizane fikrim..

    YanıtlaSil
  8. Sahibinden izin alınmadan yapılan her alıntı çalıntıdır ne yazık ki... bu gerçek yaşamda da böyle... komşunuzun kapısının önündeki ayakkabıyı giyip gezmeye gidemezsiniz... internet ahlakını savunuyorum yıllardır ama ne çok sevmeyenim oldu bilseniz... insanlar çıkarları söz konusu olunca ahlakı mahlakı boş verebiliyorlar...

    ez cümle: sahibinden izin almak insanlık gereğidir... önemldir....
    belki sahibi izin vermek istemeyecek...di mi ama!!!!

    YanıtlaSil
  9. Canım benim,hayatımıza hep yeni renkler eklenmekte,önceki renkler(eskiler)olmadan gökkuşağı gibi bütünleşmezki...
    Bembeyaz bir gelinlik ve mutlu iki insanın çerçeve içindeki mutlu ilk anıları eskimezki...
    Ekrana yansıyanlar çok güzel:)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. bir eksik anlaşılmaya ve beraberinde de yanlış anlaşılmaya meydan vermemek için örneğimi açımlamak ve konudan uzaklaşmak istiyorum...

    ama öncelikle belirtmek istediğim bişey var; bu konuya görüş belirtirken bir blog yazarı olarak demokratik hakkımı kullanıyorum tıpkı herkesin fikrini belirtme hakkını kullanabileceği gibi...

    örneğimi açımlamaya geleyim hemen... komşumuz ayakkabısını kapının önüne koyduğunda onu aynı zamanda umuma açık bir yere de koymuştur... ancak yine de sahibi bellidir ve odur... alıp da giyemez,, giyip de bir yerlere gidemeyiz... bunu ancak izin dahilinde yapabiliriz... aksi halde bunun adı yasalar önünde de ahlaki anlamda da hırsızlık olur... bloglarımız umuma açık bir alanda diye özgün paylaşımlarımızın alınıp başka yerlerde kullanılması da aynı çerçeve içindedir. bu hem yasal anlamda suçtur, hem de etik anlamda ayıptır... izni olmadan özgün paylaşımları başka yerlerde kullanılan her blog sahibi hakkını adli mercilerde arama hakkına sahiptir. kaldı ki 5846 sayılı kanun da kişiyi koruma altına almaktadır. ülkemizde yargı aşamasında bu konuda bir aksaklık ya da yavaşlık olması bu işin suç olduğu gerçeğini değiştirmez...
    üzgünüm... belki çok sert sözlerim...ama bu konuda gerçekten duyarlıyım... gerçek yaşamımda da internette de fırsatçılara ve fırsatçılığa göz yummadım, yummam... varsın bazılarına malzeme olsun bu durum...
    ama aslolan bu!!!

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Ruşen,
    ziyaretin ve yorumların için çok teşekkürler,bende tüm yazdıklarına katılıyorum.
    Paylaşıpta DEVAMI için linke yönlendirmek ayrı birşey,sadece linkini verip yapılanı olduğu gibi aktarmak ayrı birşey,bahsedilen sitede yapılan düpedüz çalıntı....
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Bu arada bahsedilen sitenin adresini sağ tarfımda bulunan Tiryaki adlı blogta mevcut,kimse üstüne alınmasın,tabi aynı şeyi yapanlar hariç.............

    YanıtlaSil
  13. gördüm İjlacim... tamamen reyting üzerine kurulu bir site... amaç ürünlerini yayınladıkları kişilerin reklamını yapmak değil elbette, amaç siteyi ziyarete gelenlerin ölçüsünce kendi reytinglerini yükseltmek... reeytinge yönelik kazanç amaçlı hangi site ya da blog bunu yapıyorsa hırsızlık yapıyor demektir... Bizde bazı hanımlar ev-ofis tarzında çalışarak bloglarının reytingi üzerinden reklam alıyor ve para kazanıyorlar... onlar da bu kapsamda ne yazık ki!...

    YanıtlaSil
  14. BENDEN DE BİŞEYLER ALMIŞ O SİTE.
    ALDIRMIYOR VE LİNK VERMİŞ HİÇOLMAZSA DİYORUM.

    Ama küçüçük bir not bıraksaydı çok daha iyiydi.
    Hayatta çok var benzer olaylar.

    YanıtlaSil
  15. Bu arada bana her geldiğinde (800 km ötelerden)
    bebek getiren bir çocukluk arkadaşım var.
    Nasıl saklıyorum gelenlerden bilseniz.

    YanıtlaSil