15 Ağustos 2010 Pazar

Şeftali zamanı...

Meyveli tatları sevenler bu keki hem hafifliğiyle hemde lezzetiyle şiddetle öneririm.
Tarifini daha öncedende yayınladığım bu keki yapmak istiyorum diyorsanız tıklayınız....

 
Mayalı poaçayı bilmeyen yoktur ve hemen herkesin  bir poaça tarifi vardır. Benimde herzaman yaptığım bir tarifim var ve her seferinde mükemmel poaçalar elde ediyorum fakat bu sefer severek takip ettiğim Bloglardan biri olan Portakal ağacının tarifini denedim..
Sonuç hakikaten güzeldi ama yinede aradığım o pastane poaçası tadını alamadım.
Eğer puf puf ve lezzetli bir poaça yapmak isterseniz denemenizi öneririm....

16 yorum:

  1. İkiside birbirinden güzel görünüyor ellerinize sağlık sevgiler:)
    Sıcaklardan fırsat bulursam benim çok güzel bir pastane puaçası tarifim var yapınca yayınlıyacağım :)

    YanıtlaSil
  2. ikiside birbirinden lezzetli görünüyor ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. benim çok ihtiyaç duyduğum tarifler bunlar canım ellerine sağlık.. poğcalardan bir avuç aldım kaçtım:)

    YanıtlaSil
  4. şeftalili tatlınız da harika ama poğaçalarınız o kadar o kadarrr pamucuk görünüyor ki bayıldım ben ellerinize sağlıkk... yumoş yumoş çok hoş göründüler bana:))

    YanıtlaSil
  5. Çok lezzetli tatlar olmuş,ellerine sağlık, keşke bu yıl şeftali bol olsaydı.İşallah seneye daha bol olur..Sev gilerrr...

    YanıtlaSil
  6. Hallo Ijlal.
    So ein leckeren Pfirsichkuchen.Hm könnte ich so reinbeißen.Und die runden Kuchenbrötchen sehen
    auch lecker aus.Backen kannst du total toll.
    Wünsche dir eine schöne Woche.Sei lieb gegrüßt von Jana.

    Bei uns ist es nicht mehr so heiß,aber die Sonne kommt wieder, wird wieder wärmer.

    YanıtlaSil
  7. enfes görünüyorlar, gözüm şeftalili kekte kaldı:)

    YanıtlaSil
  8. Liebe Ijlal.
    oh je, ich habe Dir ja schon ewig nicht mehr geschrieben...sorry. Deine letzten Posts sind wunderschön und Deine Kuchen sehen echt lecker aus. Ohh Istanbul...so eine schöne Stadt..ich war bereits zwei mal dort da eine Freundin aus Istanbul stammt und wir ihre Familie dort besucht haben.
    Danke für Deinen lieben Kommentar. Hier bei uns ist es im Moment kalt aber sie haben für das Wochenende wieder wärmer gemeldet.
    Liebe Grüsse
    Hanni

    YanıtlaSil
  9. süper görünüyorlar canım çekti

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık ,çok hoş

    YanıtlaSil
  11. şeftaliyi nasıll severim nasılll ve keki ne güzel olur...

    beni sormuşsun İjlal'cim,
    sıcaklar ve nemli hava dışında şükür herşey yolunda, özellikle dün aşırı sıcaktı ama sanırım haftasonu nem oranı ve sıcaklık biraz düşecekmiş (inşallah!) işte hal böyle olunca bi keyifsiz, birşeyler yapmaya isteksiz hallerde sevdiğim dizileri peşpeşe izliyorum tv ve vantilatör karşısında :))

    YanıtlaSil
  12. danke für deine lieben Wünsche - der Pfirsichkuchen sieht so saftig und lecker aus - du zauberst immer wieder neue Leckereien und verwöhnst deine Familie -
    lg. Ruth

    YanıtlaSil
  13. ijlalcim bloguma e-posta adresini bırakırsan çok sevinirim...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. poğaçayı deneyeceğim..sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. selam çok samımı ve içten yorumunuz beni çok mutlu etti görüşmek istediğinizde ben buralardayım mutlu kalın....

    YanıtlaSil
  16. ne yazzıkki vişne- şeftali bitiyor diye çok üzülüyorum :(
    yaza tad veren özel aromalar.
    kek harika görünüyor..
    poğoöada bir okadar güzel.
    sevgiler.

    YanıtlaSil