17 Haziran 2010 Perşembe

Sevindirik oldum..

Bugün eve gelen kargoyla hem sevindim hemde çok duygulandım..
Blogger'ın bana kazandırdığı bir arkadaştan,sevgili Ahu'dan gelen bu sevimli hediyeler bana hayatımın en anlamlı anlarından birini yaşattı...
İçinde, tüm samimiyetini ve sevimliliğini yansıttığı ve güzelim elişiyle süslediği bu güzelim kart,

Birbirinden sevimli kenarbantları,minik çerçeveler ve bu çerçevelerin içine işlemek için elişi kumaşı,
Ve hem kokusuyla hemde tadıyla benim gibi bir Türk kahvesi hastasına yapılacak en büyük jestle
Fazıl Bey'in damla sakızlı Türk kahvesi....
Canım gerçekten kelimelerim yetersiz kalıyor,Umarım birgün biraraya gelip seninde dediğin gibi karşılıklı yudumlarız kahvelerimizi,söz Turtalar benden....
 ellerine ve Yüreğine sağlık..
Bu arada  tüm İslam aleminin Regaip kandilini kutlar,hayırlara vesile olmasını dilerim....

5 yorum:

  1. canım benimmm :) ne diyeceğimi bilemiyorum, mutluluğun mutluluğum oldu bak ben de duygulandım şimdi...
    çok öpüyorum seni ;)
    çarpı işi tebrik kartının yapım aşamaları yakında blogumda ;)

    YanıtlaSil
  2. harikaaa :)
    hiç kıskanmadım hıh :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir jest olmuş canım benim,güzel günlerde kullan,keyifle yudumla kahveni...
    Ne kadar anlamlı öğle değilmi?
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Guten Abend.
    Ich habe ein richtig schlechtes Gewissen weil ich mich schon sooo lange nicht mehr gemeldet habe. Du hast so viele schöne Sachen gestickt...einfach wunderschön. Danke für die lieben Geburtstagsgrüsse. Ich habe mich sehr darüber gefreut.
    Ganz liebe Grüsse
    Hanni

    YanıtlaSil
  5. Hallo liebe Ijlal.
    Schöne Karten und Bilder hast so gemacht.
    Du stickst ja so wunderschön,das Mädchen sieht auch wieder süß aus.
    Sei lieb gegrüßt von Jana

    YanıtlaSil