10 Haziran 2010 Perşembe

misafir

Bu güzelim tablo bugün bana misafir geldi,bende sizinle paylaşmak için resimledim...
Aslında daha güzel resimler çekerdim ama nedenini bilemediğim bir sebeple hep camından yansımamda çıkmış:))
Hala öğrenemedim şu fotoğraf çekmeyi...

Sevgili arkadaşım İlksen'in Brezilya nakışı tekniğiyle yaptığı bu güzelim pano beni kendisine hayran bıraktı ve yakında bu işede el atma zamanının geldiğini hatırlatı..
İsteyenler için sipariş üzerine de yaptığı bu güzel çalışmaları yakında sizinle bol bol paylaşacağım....
Ben çok beğendim,umarım sizde beğenmişsinizdir...
Hepinize iyi akşamlar dileyerek şimdilik hoşçakalın  diyorum...

12 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten muhteşem bir hediye, muhteşem bir tablo, ne güzel birşeydir emekle hazırlanmış bir hediye, yapanın ellerine sağlık, mutlulukla kullan sen de:)

    YanıtlaSil
  3. sevgili evcilik mükemmel bir çalışma çok beğendim sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Evcilik,ne kadar zarif ve kibar renkleriyle bir bütünlük oluşmuş hakikaten yapmak gerekiyor bir tane arkadaşınızın ellerine emeğine sağlık.Çok şık çok güzel olmuş.

    Güzellikler sizinle olsun sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar şık bir misafirmiş. Keşke bana da gelse. Seve seve ağırlardım kendisini.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,arkadaşınızın ellerine sağlık şahane olmuş.Güle güle kullanın.Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  7. misafiriniz çok güzelmiş

    YanıtlaSil
  8. Hallo liebe İjlal,
    deine Freundin ist eine Künstlerin - das ist wirklich ein Meisterwerk - so wunderschön -
    ich wünsche dir einen schönen Tag - lg. Ruth

    YanıtlaSil
  9. çerçevelettiğimiz halamın iğne işi mi neydi tam hatırlayamadım teknğiyle yaptığı, aslında yaka olan işler var
    helal olsun diyorum, el işi gerçekten sabır ve marifet işi
    ellerine sağlık yapanların

    YanıtlaSil
  10. kesinlikle enfes birşey bu. arkadaşının eline sağlık. yeni modelleri bekliyorum. sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Beğendik tabi, çok güzel. güle güle, güzel günlerde kullanın inşAllah :)

    YanıtlaSil
  12. çok güzel bir çalışma... ben de katılıyorum evcilik oyununa...

    bebegimincicileri.blogspot.com

    YanıtlaSil