15 Haziran 2010 Salı

Silüet

Malum yaz geldi ve karmakarışık bir yoğunluk başladı.
Elimde birçok yarım kalmış elişlerim ve yapılacak dünya kadar iş var..
Ufak tefek tadilatlar,boya-badana derken hepsi tatil sonrasına sarktı,
neyse canım sizi benim yoğunluğumla yormayayım ve bu güzel silüetle başbaşa bırakayım...

Örneğini yabancı blogların birinden almıştım ama kopyalarken acele etmişim sanırım şablonda ki görüntüsü seçilemeyecek kadar flu çıkmış ama neyse ki başka bir blogta minik bir kırlente işlenmiş halde buldum onu büyüterek kopyaladım ve 2 günde işledim...

Herne kadar büyütebilmeniz için yakından çeksemde camda ki yansımalara engel olamıyorum....
Umarım beğenirsiniz..
Şimdilik hoşçakalın yapacak bir dünya işim var daha bahçede ki kayısılar toplanacak ayıklanacak ve reçeli yapılacak....

13 yorum:

  1. hi,
    was für eine schöne stickerei.ich mag engel und
    dein gestickter engel sieht toll aus und du hast ihn wunderschön dekoriert!!!!!!
    wünsche dir eine schöne woche und alles liebe
    regina

    YanıtlaSil
  2. Sevgili ecilik, ellerimize emeğinize sağlık çok zarif olmuş.
    Güzellikler sizinle olsun segiyle kalın....

    YanıtlaSil
  3. çocukluğumdan beri altın rengi çerçevelere bayılırım... hem melek... hem çerçeve... birbirlerine ne çok yakışmışlar..
    ellerine sağlık...ve... sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım arkadaşım kopyaladım bile...
    Çok zarif duruyor.Kocaman öpüyorum.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. hayranım senin bu melek fügürlerini işlemene örmene
    çerçevede pekbi yakışmış canım emeklerine sağlık
    kayısılarda sana kolaylıklar dilerim

    YanıtlaSil
  6. işleme harika ama çerçeve ayrı bir harika ve hal böyle olunca yıkılıyor hayatım, çok güzel olmuş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Ich liebe Stickereien und Engel sind immer so ein wundervolles Motiv - mit dem herrlichen Rahmen ist das Bild ein wahrer Hingucker -
    lg. Ruth

    YanıtlaSil
  8. WOW das sieht fantastisch aus!!! GGLG Yvonne

    YanıtlaSil
  9. Hallo Ijlal.
    Wunderschön dein Engel in dem Bilderrahmen hast du wundervoll gestickt.Das erste Bild mit den Schühchen ist total schön.
    Wünsche dir noch eine schöne Woche.
    Liebe Grüße Jana

    YanıtlaSil
  10. sevgili evcilik bu ne güzellik melek işleme ve çerçeve o kadar uyumluk ki çok beğendim ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. nekadar güzel bişiy olmuş, hayran kaldım=)

    YanıtlaSil
  12. canım bayıldım ben buna. nefis birşey olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil