3 Haziran 2010 Perşembe

Güllerim açtı...


Evet nihayet bu iki işlemeyi de bitirdim.Tabi henüz işi bitmedi dikiş aşaması da var...
Yakında kırlent olarak karşınıza çıkacak...
 

Bu arada diğer işleme devam ediyor bir kenarını çok rahat yapıp bitirdim ama ikinci kenar hala elimde ve daha 2 kenara dokunmadım bile..
Biletleri aldık,20 gün sonra tatile gidiyoruz ve busefer biraz uzun bir tatil olacak,henüz vakit var ama ozamana kadar bitirebilirmiyim bilemiyorum..
Umarım bitiririm bu sayede tatilde aramam:)))Tam bir bağımlılık doğrusu....

bu arada yapmak isteyen arkadaşlar için yukarıdaki çemberlerin şablonunu da yayınlamak istiyorum belki   isteyen olur...
Ben içerisinde ki yazıyı yazmadım,bu haliyle daha sade ve hoş görüneceğini düşündüm ama yinede tercih size kalmış....

Şimdilik herkese haftanın kalanını güzel geçirmesi dileğiyle hoşçakalın diyorum.
Sevgiler....

17 yorum:

  1. özellikle saksılı olanlara bittimm :)
    inş bitirirsin taile kadar :)

    sevgile.r..

    YanıtlaSil
  2. canım hadi geçmiş olsun kırlent işlemen bitmiş harika olmuşlar :)
    tatil demişsin, çok uzaklara mı yolculuk?

    YanıtlaSil
  3. Güllere bayıldım göstermeyin böyle güzel şeyler ya oturup ağlıycam ben ne zaman yapabilicem gönlümce hobilerimi de diye :)

    Kocaman bir maşallah diyeyim ellerin dert görmesin

    YanıtlaSil
  4. yine güller... yine enfes olmuşlar...
    güle güle kullanılsınlar...

    YanıtlaSil
  5. Hallo Ijlal.
    Ich bewundere gerade deine schönen Stickkränze
    die sind so wundervoll und schön.Auch die Blumentöpfe finde ich sehr schön.
    Schönes Wochenende wünsche ich schon mal.
    Liebe Grüße Jana

    YanıtlaSil
  6. evcilik ,canım nasılda güzeller böyle..senin bloğuna her baktığımda içim açılıyor...kalbin gibi bloğunda tertemiz..ellerine sağlık canım...çemberler yastıklarda kimbilir nasıl güzel durucak.....sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Maşallah çok becerikli ve yetenekli bir genç hanım...Bloğunuza bayıldım .Kanaviçeyi ben de çok seviyorum ama beceremiyorum ne yazık ki yalnızca baskılı olanları yapabildim şimdiye kadar.Elimde yarım iki kanaviçe var:(
    Elinize emeğinize sağlık...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Hallo liebe Freundin,
    ich liebe deine Stickbilder - das mit den Rosen ist so wunderschön - danke für die Vorlage - dein Header ist so süß - und das kleine Kinderbild ganz oben rechts bist sicher du - wie süß -
    ich wünsche dir eine schöne Zeit - lg. Ruth

    YanıtlaSil
  9. Hallo du Liebe...
    deine Stickbilder sind einfach unglaublich schön... bin jedes Mal sehr begeistert...einen schönen und kuschligen Abend wünscht dir Susi

    YanıtlaSil
  10. Kaneviçe ve yiyecekler:) çok güzeller. Ayrıca evin içerisindeki güneş ışığı beni mest etti. İstanbul'un sağı solu belli olmayan havasında yaşayan, güneşi çok seven biri olarak fotoğraflardaki güneşin aydınlığında bloğun tamamını gezdim. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. sevgili evcilik çok güzel olmuş kırlent olarakta görmek isterim ellerine saglık süper

    YanıtlaSil
  12. güllere bayılırımmmm; çok güzel olmuş, kırlent olarak da çok güzel duracağına eminim:))Hafta başında benden de bi güllü tepsi geliyor. Henüz bitmedi. Bitince hemen yayınlıyacağım:)

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Evcilik, her ikiside çok zarif ismi işlemediğiniz daha iyi olmuş. Dikkatler dağılabilirdi.O güzel ellerinize emeğinize sağlık sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  14. Hallo Ijlal.
    Schau mal in meinen Block ich habe einen schönen Award für dich.Für deine schönen Dinge die du so machst.Liebe Grüße Jana

    YanıtlaSil
  15. Ahhh canim, kiyamam ben sana, hasta oldun demek, inan yakininda olsaydim bu cheesecake`imden hemen yapar getirirdim sana.... Ayrica güllerine bayildim, ellerine saglik.... Ben de baslamak istiyorum ama önce kanavice kumas almam lazim.... Haa bu arada tatil ne tarafa.... Sevgilerimle, güzel bir hafta diliyorum...

    YanıtlaSil
  16. mrblar..ben de kanaviçeye başladım yavaş yavaş birşeyler yapıyorum sitenizi çok seviyorum yaptıklarınıza hayranım çok güzeller..ayrıca şablon paylaşımınız için sağolun:) ben birşey soracaktım acaba yardımcı olurmusunuz? Sizin yaptığınız iki tane kırlentte kullandığınız güllü şablon varya ben onu hemen kaydettim ama orada sadece pembe renklerin numaraları var yeşiller yok :( siz orda yazan numaralardan mı yaptınız? yada siz bu şablonda kullandığınız ip numaralarını verebilirmisiniz rica etsem?
    Not: hala o tantitoniden aldığınız minik kek kalıplarından bulamıyorum aşık oldum ben o kalıba ama yok hiçbiryerde:(
    uzun oldu biraz:( sevgiler mwr

    YanıtlaSil
  17. Merhaba sevgili Mwr..
    Güzel ve ince yorumların içinvçok çok teşekkür ederim..
    Şablona gelince maalesef bende numaralarına göre işlemedim ama DMC 12 nolu ipleriyle işledim koyudn açığa elimdeki yeşil ipleeri değerlendirmiştim..
    Kalıplar için üzüldü ama aynılarını zenker in modellerin de de görmüştüm hatta yardımcı olurmu bilmem ama almanca ismi mini gugelhupf form...
    Umarım bulabilirsin tatlım ...
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil