6 Haziran 2010 Pazar

güldüren bir ödül ve ağlayan bir pasta...

Geçenlerde ilk defa denediğim ağlayan pastayı tamemen bitmeden bir köşesinden resimleyebildim..
Aslında bu resmi yayınlayıp yayınlamamakta kararsız kaldım çünkü lezzetni göstermediğini düşündüm ama yinede bu hafif ve leziz bir okadarda pratik tarifi paylaşmadan geçemeyeceğim...

Aslında birçok fotğraf çekmiştim ama açıp bakmak istediğimde Dosya hatası veya biçimlendirme hatası gibi bir yazıyla karşılaştım,sorun sanırım hafıza kartıyla alakalı daha öncede böyle birşey yaşamıştım,yeni kart alınca düzeldi fakat 2 ay geçmeden tekrarladı bununla ilgili bilgisi olan varsa paylaşın lütfen....
Bu arada tarif için buraya bir tık tık yeterli...


Dekoratif fikirlerini ve paylaşımlarını zevkle takip ettiğim sevgili Lavendeltraumerei-Jana beni bu zarif ve anlamlı ödüle laik görmüş...
Bende ödülünü zevkle kabul ediyor ve konu dekorasyonla ilgili olduğu için birkaç tane blogçu arkadaşımı seçip bu ödülü onlara gönderiyorum...
sevgili Kleine creatıve welt-Ruth
sevgili Ahu,lavanta bahçesi..
sevgili Ece hanım,Favorite home to visit
sevgili my city cottage,
yeni tanıdığım ve blogunu çok beğendiğim Evimi seviyorum-Colette..
ve hernekadar son zamanlarında bloguna pek uğramasada çok sevdiğim arkadaşım Sevgilerimle
Bu ödül size doğru geliyor...

Herkese güzel bir haftasonu dileyerek şimdilik hoşçakalın diyorum...

12 yorum:

  1. Teşekkürler...İlk ödülümü sizden aldım,çook mutlu oldum ayrıca bloğumu beğendiğiniz için de çok sevindim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ağlayan pasta benim de favori tarifimdir , kesinlikle tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  3. Liebe İjlal,
    ganz lieben Dank, dass du auch an mich gedacht und mir diesen schönen Award verliehen hast.Ich fühle mich sehr geehrt - vor allem danke ich dir für deine Blogfreundschaft -
    liebe Grüße - Ruth

    YanıtlaSil
  4. Tatlım benim ödül için çooook teşekkürler :)

    Ağlayan pasta gayet güzel gözüküyor ;)

    YanıtlaSil
  5. Canım benim...leziz,enfes,tammm benlik:)ellerine sağlık.
    Evet uğrayamıyorum,çünki vakit bulamıyorum bu aralar (yine),güzel yüreğin veee ödülün için çokk mersi,aldımm kabul ettim.
    Kocaman da öptüm.
    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  6. cok cok guzel gorunuyor pasta, deneyim diye icim icime sigmiyor ama bi korku da var ya beceremezsem diye, afiyet bal seker olsun :)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel görünüyor ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Herzlichen Glückwunsch zu deinem Award! Und dein Kuchen sieht so lecker aus!!! GGLG YVonne

    YanıtlaSil
  9. Ah...Süper bir ödül kazandım...Çok çok teşekkür ederim...Nasıl mutlu oldum, anlatamam...Güzel ve dolu dolu bir hfta dilerim.

    YanıtlaSil
  10. Canim benim, umarim daha iyisindir, Pastan icin ellerine saglik diyor, ödülün icin de kutluyorum... Ben 15 Temmuz`da Marmaris`e geliyorum... Oradan da 22 Agustos gibi Antalya/Manavgat`ta bir tatil köyüne gececegiz... 28 Agustos günü de Antalya`dan Almanya`ya geri dönecegiz... Sartlarini zorlamayacaksan, oralara yakinsan seni görmekten, tanimaktan büyük mutluluk duyarim... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  11. liebe ijlal,
    gratulation zu deinem award!!!!
    leckerer kuchen!!!!!!!!!!!!!
    liebe grüße und eine schöne woche wünscht dir
    regina

    YanıtlaSil
  12. pasta son derece lezzetli görünüyor,hatta şimdi gidip çikolatalı birşeyler yiyeceğim : =)
    her daim mutlulukla, başarı ve en önemlisi sağlıkla nice ödüller dilerim

    YanıtlaSil