8 Haziran 2010 Salı

evimde ki beyazlar...

Bayılıyorum beyaza..
Elimden gelse heryeri herşeyi beyaza boyardım..
Daha önce aklım nerelerdeymiş keşke mobilyamın hepsini beyaz alsaydım:((


En azından evim için seçtiğim aksesuarlarımı beyazdan seçiyorum,nereye gitsem hemen dikkatimi çekiyorlar...
Gülleri de unutmamak lazım...
Nerye baksam beyaz halini düşünüyorum heryeri boyamak istiyorum,ayakkabılığı,orta sehpayı,sandalyeleri..

Bu görünen raf ünitelerini hepsini boyamalıyım:((
Bir beyaz paranoyasıdır gidiyor neyse tatil yaklaştı biraz kafamı dağıtmam lazım....
Üretme sıkıntısı geçiriyorum bu aralar elimdeki masa örtüsünün 3. kenarını işliyorum,kafamda bisürü proje var ama....
Neyseciğime şimdilik biraz daha keyfe dalmalıyım elime elişimi alıp melekler korusun'u izlemeye gidiyorum..
Hepinize parlak bir hafta diliyorum...
sevgiyle kalın...

16 yorum:

  1. Buaralar bende sen gibiyim.Evdeki tüm mobilyaları beyaza boyayasım var:)Hem tozda göstermez.Şimdiki aklım olsa evlenirken herşeyi beyaz yada açık renk alırdım.

    YanıtlaSil
  2. bende beyaz hastasıyım ferah huzurr ohh mis...

    YanıtlaSil
  3. senin beyazların da gayet hoş tatlım :)

    YanıtlaSil
  4. Zerafeti çok güzel yansıttığı için beyaz öğle değilmi arkadaşım.
    Heryerde de zarif duruyor,tıpkı senin beyaz güllerin gibi,
    sımsıkı kucaklıyorum canım,
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Beyaz mobilya göçmen kuşlar gibi,gittiği gibi geri geliyor :)Ben de kendimi alamadım,geçen yaz başı metresi 5TL.den 35 metre beyaz döşemelik kumaş aldım,250.TL.ye Ramazan usta'ya koltuk kılıfı diktirdim.Gönlüme keyfime göre dekoratif yastıklarla salonumun havasını değiştiriyorum.(bloğumda evin keyfini kızlar çıkarıyor postumda)Elinizden geliyorsa siz de dikebilirsiniz.Net.te koltuk kılıfı dikimini anlatan bir site bile buldum.

    YanıtlaSil
  6. Schöne Dekoration! Und die Farbe der Blume ist ein Traum! GGLG YVonne

    YanıtlaSil
  7. ben de aynı fikirdeyim canım şu sıralar koyu renk olan yatak odası mobilyamla bakışıp duruyorum,beyaza boyamak geçiyor aklımdan ama araştırmalarıma göre bayağ zahmetliymiş,zımpara,boya,cila falan :( eskimesini beklicem sanırım...

    YanıtlaSil
  8. sevgili evcilik beyaz çok asil bir renk bende çok severim evcilik kafes şeklindeki mumluğuna bayılıyoyum çok zarif

    YanıtlaSil
  9. Beyaz yaa di mi her renklede çok uyumlu. Senin gül mumuluklarına ve kuş kafesine de bayıldım ayrıca:))

    YanıtlaSil
  10. kesinlikle katılıyorum, beyaz gibisi yok:)

    YanıtlaSil
  11. hem zarif, hem de mekana ferahlık katan bir renk beyaz... geç keşfedildi bizde... belki bundan sonra beyaz mobilyalarda seçenekler artar... geçenlerde oturma odam için beyaz sehpa aradım, buralarda bi tanecik dahi bulamadım. :(
    bu arada, objelerin hepsi çok hoş...

    YanıtlaSil
  12. Hallo liebe Ijlal.
    Heute hast du sehr schöne Deko.Das schöne Geschirr und den Vogelbauer sehen sehr schön aus.
    Und deine Blümchen sind auch schön.
    Wünsche dir noch eine schöne Woche.
    Wir haben auch schönes Wetter die Sonne scheint.
    Und die Blumen blühen im Garten.
    Ganz liebe Grüße von Germany von Jana

    YanıtlaSil
  13. Hallo Ijlal.
    Schöne Deko hast du heute mit sehr schönem Geschirr.Bin gespannt auf deinen weißen Anstrich
    dann leg mal los.
    Schöne Woche noch.Herzlichst Jana

    YanıtlaSil
  14. oh ich bin ganz berauscht von deiner wundervolle Dekoration - die Blüte in der Tasse ist so schön - bin ganz verliebt in das Service mit den Stiefmütterchen - dein Käfig ist traumhaft schön und auch die beiden Kerzenhalter in Blütenform - die Kräuterbilder machen sich einfach wunderschön auf den Töpfchen und Streuern - du hast einen ganz tollen Geschmack - alles Liebe - Ruth

    YanıtlaSil
  15. beyazı çok seviyorum sadece beyaz olan bir yemek takımı istiyorum -biraz da bulaşık makinası için : =) -
    çalışma odamı da yeni evimizde - olunca tabii - beyaz temalı yapacağım sanırım

    çok hoşlar, güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  16. menekşeli çay takımınızı ve keyif köşenizi çok beğendim :)

    YanıtlaSil