22 Haziran 2010 Salı

Güllük gülistanlık bir yaz.....

Merhaba sevgili arkadaşlar hepinize güzel dilekleriniz ve nazik yorumlarınız için çok teşekkür ederim.Şu an ailemle beraber özlem gideriyorum yıllar sonra ilk defa tüm aile beraberiz
Kimimiz okuldayken kimimiz gelin olduk,kimimizde meslek için şehir şehir geziyorduk.Çok şükür herşey yolunda ve fazlalıklarımızla beraber babaevini şenlendirdik..

Sizin için daha  önceden hazırladığım bu postu yayınlamak istedim.İşlediğim modelin kırlent halini tatile çıkmadan önce bitirmiştim.Sevgili arkadaşım Beyhan sağolsun tüm dikişlerimi hallediyor buradan onada çok çok teşekkür ederek buradaki neşemi sizede gönderiyorum.
Sevgiyle kalın....

14 yorum:

  1. Çok şeker olmuş bunlarrrr:)Hep neşeyle geçsin günleriniz inşallah canım benim.Dikkat edin kendinize olurmu?Selamlarımı ilet familyaya:)
    kocamannn öptüm sizi.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş, bayıldımmmm, elinize sağlık, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  3. NE DESEM BİLEMEDİM..HARKULADE OLMUŞ...ELLERİNE SAĞLIK CANIM...

    YanıtlaSil
  4. çok güzeller, işleyeninde dikeninde elleri dert görmesin...

    YanıtlaSil
  5. Leider verstehe ich den Sinn des Posts nicht - aber deine Fotos sind sehr schön - es ist ein romantisches Zimmer - sehr gemütlich und vintage -
    alles Liebe für dich - Ruth

    YanıtlaSil
  6. çok güzel ,zarif,asil şık ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Harika olmuş canım :) güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  8. Hi Ijlal.
    Deine Kissen sind ja wunderschön bestickt mit dem Rosenkränzchen. Sieht schön auf dem Sofa aus,gefällt mir gut.Und dazu noch die passende Tischdecke einfach toll.
    Schönes Wochenende mit deinen lieben.
    Herzliche Grüße aus Germany Jana

    YanıtlaSil
  9. cok seker olmuslar :-)
    sevgiler
    Özlem

    YanıtlaSil
  10. gerçekten çok beceriklisiniz , ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. ortadaki güle bayıldım, minderler de öyle güzel tabiii=)

    YanıtlaSil
  12. Çok şık gözüküyorlar

    YanıtlaSil
  13. elinize sağlık bende çok meraklıyım bu işe goblen yapıyorum.zaman ayırabildiğim kadar.blog ailesinde yeniyim bloglara misafir oluyorum şu sıralar.güzellikleri hayranlıkla izliyorum.bende bloğuma beklerim.ebrucarenkler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. elinize sağlık bende çok meraklıyım bu işe goblen yapıyorum.zaman ayırabildiğim kadar.blog ailesinde yeniyim bloglara misafir oluyorum şu sıralar.güzellikleri hayranlıkla izliyorum.bende bloğuma beklerim.ebrucarenkler.blogspot.com

    YanıtlaSil