4 Mayıs 2010 Salı

Yine güllere bezendim...

Evet ben yine güllerden gidiyorum zaten en sevdiğim desenler güller ve melekler.
Sırayla yaşıyorum onları...

Yakında bitmiş olacak ve terasımda ki beyaz koltukların üzerinde cıvıl cıvıl bir kırlent olacak...
.
Birde reçel yaptım,yaparken de dumura uğradım.
Ne bileyim hemen köpürüp taşacağını.Çilek işte,sulandığı gibi ocağı,fırını mahvetti..
Reçeli yapmam uzun sürmedi ama sabaha kadar olan temizlik ve ovma işi beni epeyce yordu.
Keşke ocağın ve fırının pembeye boyanmış halinide resimleseydim:)))
Tarifini sevgili Filizin blogundan almıştım.Filizin sade anlatımıyla hemen koyuldum...
Çilekler reçel iyice pişmeden ilk taşım kaynadıktan sonra alamadım,biraz daha geç aldım .
Herşeye rağmen sonuç mükemmel oldu,minikler bayıldılar malum yaz kış çilek yeseler bıkmayacaklar....

Neyseciğime efendim şimdilik hepinizi tek tek öpüyorum ve haftanın kalan kısmını en güzel bir şekilde geçirmenizi diliyorum..
Sevgiler,selamlar,
İjlal.

16 yorum:

  1. Çok güzeller ellerinize sağlık reçel de çok lezzetli görünüyor sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. nasıl sabır işidir bu, bitince çok güzel olacağı şimdiden belli:))

    YanıtlaSil
  3. reçelinize bayıldımm bende yapıyorum üstelik bu sabah şekere gömdüm onları akşama kaynatacağımm:))

    YanıtlaSil
  4. Canımmm... döktürmüşsün yine... kolay gelsin... ben de seni öptüm.
    PS: Çilek reçeli aklımda, güzel çilek bulduğum an yapmak istiyorum ve tabii birde şeftaliyi dört gözle bekliyorum, en sevdiğim meyvedir kendisi ;) ehh bu kadar uzun bir dip not yazmışken şunu da ekleyeyim kitap olsun :)) taze çekirdeksiz yeşil üzüm ve taze şeftali ile yapılan beyaz kremalı pasta muhteşem olur, favorimdir... meyvelerin zamanı gelince bunu da denemeli değil mi?

    YanıtlaSil
  5. Canım benim...ellerine sağlık,güllerin ne güzel gözüküyor.Çilek reçelim şuan benimde ocakta kaynamakta,az kalsın taşırıyordum hatta,bakalım nasıl olacak?

    Sevgilerimle canım,kahveler benden...

    YanıtlaSil
  6. Hallo liebe İjlal,
    danke für deine lieben Worte. Wieder so ein entzückendes Motiv - deine Rosenstickerei ist ganz bezaubernd. Dann werde ich sie bald auf Kissen bewundern können.
    Du bist einfach eine fantastische Hausfrau - ich bewundere dich. Die Erdbeermarmelade sieht zum Anbeißen aus - leider hast du natürlich eine Menge Arbeit mit dem Säubern des Herdes und anderen Dingen. Aber ich glaube, das glückliche Gesicht deines Mannes beim Essen der wunderbaren Marmelade wird dich entschädigen.
    Ich wünsche dir einen wundervollen Tag - alles Liebe - Ruth

    YanıtlaSil
  7. Güller harika olmus,pitir pitir :)ama terastaki koltuk üzerine kirlent olacak olmalarini sevmedim,en güzeli cerceveleyip duvara asmak..yagmur var,yaramaz misafir cocuklari var,kirli eller var...recel cok güzel görünüyor,2 yildir ev receli yemedim,Türkiyeye gidince anneme yaptirayim ben de :((

    YanıtlaSil
  8. liebe ijlal,

    deine rosenstickerei sieht bezaubernd aus.bin
    schon auf die kissen gespannt.Mmmh,leckere Erdbeermarmelade hast du gekocht.Selbstgemachte
    Marmelade ist immer was besonderes.
    Wünsche dir noch eine schöne Woche,
    liebe Grüße,Regina

    YanıtlaSil
  9. sevgili Gönül çok teşekkür ederim ziyaretin için,
    lolipo gerçekten sabır işi ama değiyor hele birde zevkle yapılınca,değmeyin keyfime...

    Denizciğim teşekkür ederim canım,ben ilk defa denedim beklediğimden güzel oldu..

    Ahu cuğum teşekkürler canım,bahsettiğin meyveler çıkınca tarifleşiriz:))

    Meleğim dikkat et!yoksa sonun benim ki gibi olur,zaten halıya kahve taşırdım birde bana lafa dalarken çileklenirse ortalık çok üzülürüm:((
    Hayata dair senden birşeyler duymak çok güzel,uzun zamandır uğramıyorsun bloguna bende eski yaptıklarına bakıp avunuyordum..
    Bu arada dikkatin için teşekkürler canım,terasımın üstü kapalı yoksa koyarmıyım oraya beyaz koltukları:))
    Hallo liebe Ruth,
    Danke sehr für deine liebe kommentare..
    hepinize kucak dolusu sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Ben de çok seviyorum gülleri...İşlemede de bir başka güzel olmuşlar...
    Bu arada, reçel nefis görünüyor... Bu haftaya pek yoğun ve pek yorgun başladım. Sanırım hafta içi hiç zamanım olmayacak... Fırsatım olursa haftasonu yapmak benim de dileğim... Neşeli sofralarda keyifle yenilmesi dileğimle... Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  11. Deine Stickerrei sieht traumhaft schön aus!!! GGLG Yvonne

    YanıtlaSil
  12. canım enfes olmuş...bayıldım..söyleyecek söz yok...ellerine sağlık....güllerin asaleti ve beyazla buluşması müthiş birşey...bitmiş halinide merakla bekliyorum...sevgiler ....

    YanıtlaSil
  13. Çok nefis bir şey olacağı şimdiden belli.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  14. GÜNAYDIINN,GÜLLERİN RENGİNE BAYILDIM,REÇELDE NEFİS GÖRÜNÜYOR!ELLERİNİZE SAĞLIK.SEVGİYLE...

    YanıtlaSil
  15. Ben de gül ve melekli her türlü obje ve desene bayılırım. Güllü bir kırlent, terasta kahve keyfine mutluluk katacak:) ellerine sağlık, şimdiden keyifle kullanmanı diliyorum:), reçel pırıl pırıl olmuş, eline sağlık, afiyetle yensin.
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  16. canım yaa çok güzel olmuş sen yaptıkça böyl eşeyleri benımde yapasım geliyor ama....

    YanıtlaSil