31 Mayıs 2010 Pazartesi

şu köşe hem yaz, hem kış köşesi..

Eminim herkesin evinde işten güçten arta kalan zamanlarda oturup dinlendiği,yeri gelip kitap,dergi v.s okuduğu yada yeri gelip elişini,örgüsünü yaptığı veya ayağını uzatıp dinlendiği bir köşesi vardır..
yoksa da mutlaka olmalı...
işte salonda ki köşem...
Aslında amacım görünen turtanın tarifini yayınlamaktı ama bu dinlendirici köşenin ayrıntılarını da paylaşmak istedim...
Veee işte pudingli,labneli ve kuruüzümlü turta:
Tarifini çok sevdiğim bir blog olan sevgili Damak tadı Gül'ün blogunda görmüştüm.Hazır elimde malzemem varken yapmaya karar verdim..
Birkaç küçük değişiklik dışında birebir uyguladığım bu turtanın tarifi için buraya bir tık yeterli...
bu birkaç küçük değişiklik ise haşhaş tohumu yerine 1 su bardağı kuruüzüm kullanmam,birde üzerine 1 çay bardağı yumurtalikörü ile 200gr.kremayı karıştırıp yaymam oldu okadar...

Yapmak isteyen arkadaşlara şimdiden afiyet olsun diyor ve haftaya güzel bir şekilde başlamanızı diliyorum...
şimdilik hoşçakalın..

 Ayy ! unuttum komşuya giden tabaktan,bir dilimde size sunuyorum
afiyet olsun...

11 yorum:

  1. ah cidden ne güzel bi köşe orası yahu..
    turtaya diyecek şey bulamdım zaten.
    bi de yanında kahve varsa tamamdır :)

    YanıtlaSil
  2. canım vazona bayıldımiköşene bayıldım,pastana bayıldım...ellerine sağlık tatlım...

    YanıtlaSil
  3. Canim benimmmm... Ellerine saglik, muhtesem bir lezzet olmus... Ama ben o tabagi tutan ellere bayildim, o prensese bayildim.... Ve de kösene bayildim.... Harika.... Hersey son derece zarif ve sevimli.... Sevgilerimle öpüyorum...

    YanıtlaSil
  4. Enfes gözüküyor :) ama artık biraz kilo vermeliyim :(
    bu arada hayatım galvaniz sürahiye bayıldım, bizim memleketten mi acaba?

    YanıtlaSil
  5. köşede güzel, pastada.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,köşene de turtana da bayıldım.Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  7. Hallo Ijlal.
    Schön dein alter Sessel und die Blumen.
    Und wieder ein leckerer Kuchen von deiner kleinen netten Tochter die ihn gleich verspeist.
    Schöne Woche wünsche ich dir.
    Liebe Grüße Jana

    YanıtlaSil
  8. Everything looks good!!!

    YanıtlaSil
  9. enfes görünüyor. ayrıca sana özel köşe de çok hoş, ruh taşıdığı belli.

    YanıtlaSil
  10. köşe ve köşedeki her şey çok güzel... kızın da çok tatlı İjlalcim. Keyifli ve neşeli nice oturmalar diliyorum bu köşede. sevgimle.

    YanıtlaSil
  11. ist das dein süßes Töchterchen? Sie ist so hübsch - mir gefällt das Bild sehr gut mit der gemütlichen schön dekorierten Ecke und dem leckeren mit einer Blüte verzierten Kuchen -
    ich wünsche dir einen schönen Abend - lg. Ruth

    YanıtlaSil