26 Mayıs 2010 Çarşamba

gömüldüm kaldım..

Evet ya!! Uzun zaman oldu buralara uğramayalı,açıkçası pek ara vermezdim bu kadar ama son zamanlarda iyice bağımlısı olmuştum bilgisayarın ve oturdummu kalkamıyordum,neyse ki en büyük hobim beni kurtardı,şimdi ona vakit harcıyorum...

Eve gelir gelmez üzerimde ki pantolonu bile değiştirmeden aldım elime sazımı...
Ve bu gördüğünüz modele başladım...
Bazı arkadaşlar bana kaneviçenin kumaşa nasıl geçirildiğini sormuştu,bende bu yüzden henüz tamamlanmamış haliyle resimlemek istedim.
İlk önce tuhafiyelerden aldığım kaneviçeyi kumaşa göre kesip teğelliyorum,kasnağa geçirdikten sonra modelide alıp elime, başlıyorum işlemeye...
Modeli Rıco desıgn' e ait olan bu şablonu ise yapmak isteyen arkadaşlara gönderiyorum...
Ben renkleri tıpatıp kullanmadım çünkü elimdeki kumaşım krem rengindeydi ve daha koyu renkleri tercih ettim,isteyenler elinde işlemek istedikleri kumaşın rengine görede ayarlayabilirler ama açıkça söyleyeyim en çok iplerin renklerini ayarlarken yoruluyorum,mesela dört ayrı tonda pembeler,yeşiller ayarlamak bazan kafamı karıştırabiliyor...




şimdilik herkese güzel bir hafta dileyerek hoşçakalın diyorum ve uğrayamadığım arkadaşlara doğru zıplıyorum..
sevgiyle kalın..

20 yorum:

  1. evcilik canım harikasın....inan senin sayfana baktıkca içim açılıyor....elllerine sağlık çok çok güzel olmuş....

    YanıtlaSil
  2. Çoook şeker bir desen ve harika işleme, ellerine sağlık, bitmiş halini merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. sevgili evcilik çok zarif renk ve desen şeçimleriniz mükemmel sizi izlemeye başladıktan sonra çok hevesleniyorum ama çok emek ve dikkat isteyen bir işi çarpı işini hiç bilmiyorum mümkünse kanaviçe şablonunu teğelledikten sonra çarpıları boşluğa mı yapıyorsunuz göterme imkanınız olursa sevinirim sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Hi,
    was für eine schöne stickerei.das muster ist sehr,sehr schön und gefällt mir sehr gut.Ich freue mich,dass du weitermachst,es wäre schade gewesen,wenn du aufgehört hättest,denn deine seite gefällt mir wirklich sehr gut.
    alles,alles liebe,regina

    YanıtlaSil
  5. Ben de uzun zamandır istiyorum kanaviçe işlemeyi. Çok severim. Geçen yıl minik bir tren işlemiştim yeğenime bebek odası için. Sizde gördükçe çok özeniyorum gerçekten.
    Güzel yorumunuz için de çok teşekkürler. Sevgiler..

    Hülya

    YanıtlaSil
  6. Vallahi bayılıyorum kanaviçedeki renk ve desen seçiminize!sEVGİYLE...

    YanıtlaSil
  7. canım bayıldım valla ellerine sağlık haklısın bilg karsısına gecince bende kendimi kaybediyorum bloglarda dolaşmaktan ama olsun değiyor da

    YanıtlaSil
  8. cok sevdim, kolay gelsin..bu kanevice yikaninca eriyenlerden mi yoksa tellerini cekecek misiniz?

    YanıtlaSil
  9. bu örneği çok beğenmiştim kitapta görünce çok güzel oluyor ellerinize emeğinize sağlık.. sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Oh du hast soviel Talent und bist so kreativ! Toll!!!! GGLG Yvonne

    YanıtlaSil
  11. ayy ben bayılıyorum ama elime hiç alamadım....değişik bir sürü örtü var hayalimde...ben seni çok sık takip edeyim.kaparım belki bir şeyler :) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. canım en güzelini yapıyorsun, ara sıra bilgisayardan uzaklaşmak ve kanaviçe ile terapi yapmak lazım ama çok da uzaklaşma merak ediyorum sonra :) uzun zamandır (hatta yıllardır) yarım kalan bir kanaviçe işimi bugün bitirdim, yıkadım, kuruyor :) yakında paylaşırım...
    bu arada işlemen en cicilerden bir demet oluyor :))

    YanıtlaSil
  13. Canım benim maşallah sana,öncede dediğim gibi imrenerek bakıyorum modele,insan bukadarmı zevkli,marifetli olur...
    Her konuda övgülerin en güzelini hak ediyorsun.
    Koluna fazla yüklenme ama olurmu?kocaman öpüyorum.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  14. Bir harika... Bayıldım ben bu desene...
    İzninle ben de yıllar sonra gerçekleştireceğim ilk işlememde bu örneği kullanmak istiyorum İjlalcim. Kaneviçe için belki zorlanabilirim, bu nedenle sıfır etamin bulabilirsem onunla deneyeceğim. Bulamadığım takdirde kaneviçe tabii.
    Blogundaki birbirinden güzel tüm paylaşımlar için çok teşekkür ediyor, uğraşılarında kolaylıklar diliyorum... sevgimle...

    YanıtlaSil
  15. Hi Ijlal.
    Du hast ja schon wieder eine so schöne Decke
    gestickt so schöne Blumenmuster.Sieht toll aus.
    Liebe Ijlal ich möchte mich herzlich für deine netten Kommentare bedanken die sind immer so lieb.Wünsche dir ein schönes Wochenende.
    Sei lieb gegrüßt von Jana

    YanıtlaSil
  16. portakallı paykekten mi ,o güzelim saksı işlemelerinden mi,mini mini reçel kavanozlarından mı başlasam,hepsi çok şık ve sevimli...

    YanıtlaSil
  17. Very pretty cross stitch and enjoyed all your baking too!
    thank you for your nice comment on my blog,

    Carolyn

    YanıtlaSil
  18. Çok sevimli bir desen .. ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  19. Kanaviçeniz çok güzel.Elinize sağlık.
    bende işlemesini çok severim. Ancak uzun yıllardır yapmadım. Kanaviçe yapan blokları izliyorum. Çok zevkli.
    Sevgiler.
    <:))

    YanıtlaSil
  20. harika olmuş eline sağlık olsun

    YanıtlaSil