18 Mayıs 2010 Salı

Çilek mevsimi devam ediyor..

Çileklere doyamadık.
Turtaları,reçelleri,fideleri derken tüm yazı çilekle beraber geçiriyoruz..
Antalya-Side yolu kenarına parketmiş çiftçiler mis gibi kokan çileklerle almazsanız darılırız modunda duruyorlar,eeee almazsak darılırlar napalım bizde aldık ve yine reçel yaptık...

Kasasında böyleyken bile kumuna,tozuna aldırılmadan yarısı yendi ve kalan yarısı da aşağıda ki hali aldı...

Yanlız kızımla beraber süsledik kasasını ama üzerine yapıştırdığımız etiketler nemlenince yapışmadı:((
Bu arada balkonda ki sardunyalar ve minik kurbağalarda bize selam verdiler ve herkese çilek tadında bir hafta dilediler....


15 yorum:

  1. Hallo liebe Freundin,
    ich krieg ein richtig schlechtes Gewissen, wenn ich deine Posts sehe. Hinter dir kann ich mich nur verstecken. Du bist eine so gute Hausfrau. Perfekt. Jetzt wieder die leckere Erdbeer-Marmelade mit so süßen Spitzenhäubchen in einer schönen Kiste mit Erdbeerchen drauf - wenn das Wetter ein wenig besser wäre, könnten wir unseren Garten auch mehr "enjoyen" - ich wünsche dir einen schönen Abend - herzliche Grüße - Ruth

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bi post olmuş.
    ama benim dikkatimi en cok o çilek desenli kasa çekti :)

    YanıtlaSil
  3. Aman allhım çok istedim ama reçelini yapmadım bu yıl..mevisimi de geçti geçiyor..bu arada ben danteller için bi kullanım yeri daha buldum ve çok sevimliler..ellerine sağlık tatlım..

    YanıtlaSil
  4. benim reçel denemem marmelat olarak sonuçlandı :)) ama tarla çileği çıktı bi deneme daha yapacağım kısmetse :)

    YanıtlaSil
  5. ben o kavanozları açıp kullanamazdım. çok şirinlerrr eskilerin deyimiyle vitrine koyup seyretmelik olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. kesinlikle harika bir mevsim bu çilek mevsimi:)) reçelleriniz çok şirin..:)) emeklerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  7. ne güzel fotoğraflar...ne dekoratif sunum... ellerine sağlık İjlalcim...
    ailece afiyetle yemeniz dileğimle...sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Canım kavanozlar çok şirin olmuş :) Reçellerde eminim nefistir.

    YanıtlaSil
  9. sevgili evcilik çilek reçelini çok severim bu çok şık kavanozlarla da muhteşem görünüyor kasa da çok güzel bir fikir ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  10. harika, çilek reçeline bayılırım ben... ne kokudur o çilekteki koku, insanın aklını başından alır. Bu arada sardunyalara da bayıldım. sizin de kızınızın da ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. Nefis bir blog, tarifler ve fotoğraflar da öyle. Kavanozların şirinliğine bayıldım. Takipçinizim.

    YanıtlaSil
  12. Hallo Ijlal.
    Was leckere Erdbeeren.Und dazu noch die schönen gehäkelten Deckel dazu so sieht das
    Glas ganz schön aus.
    Schönes Wochenende mit deinen lieben.
    Liebe Grüße Jana

    YanıtlaSil
  13. Liebe Ijlal,
    schön hast du deine Erdbeermarmelade verpackt.
    Traumhaft schöööööööööön finde ich deine gehäkelten Deckchen!!!!!Die kleine Obstkiste..
    einfach süß! Du bist ein Genie!!!!!!!!!!!
    Alles ,alles Liebe und ein wunderschönes Wochenende wünscht dir Regina

    YanıtlaSil
  14. Ohhh... sifa olsun sizlere cilekler.... Afiyetler olsun.... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  15. Sevgili Evcilik,çilekler ayrıca kavonoz üzerideki örtülerinize bayıldım. Zarfliğinizi yansıtmışsınız ellerinize emeğinize sağlık. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil