11 Mayıs 2010 Salı

Bitirdim..

Çok tembel hissediyorum kendimi..Pızza yapmak için aldığım mantarlar,sote oldu..Hazır yufkalar acele sigara böreği oldu ve yemek yapmak,vakit harcamak işkenceye dönüştü..Biliyorum hep bu bitirmem gereken elişleri yüzünden..Herşeyden önce onları bitirmem lazım ama biri bitmeden diğeri başlıyor,tatil geliyor...ufff panik atağım harekete geçiyor hemen içeriye gidip yarım kalan böreklerimi sarayım ve sizin için de daha önceden yapım aşamasını sunduğum panomun bitmiş halini sunayım......



İstediğim gibi fotoğraf çekememekten yakınıyorum.galiba makinadan kaynaklanıyor ve hala  tüm özelliklerini çözemiyorum sanırım megapikseli daha yüksek bir makina almak lazım ama nezaman???

 
Elimde şablonum olmadığı için yakından çekilmiş resimleri bölüm bölüm paylaşmak istedim...

Hepinize haftanın geri kalanında bol kahkahalı günler diliyorum..
sevgiyle ve neşeyle kalın....

20 yorum:

  1. yine çok güzel olmuş..ellerine sağlık tatlım=)

    YanıtlaSil
  2. Canım güle güle kullan, yine çok güzel olmuş, çerçevesiyle de çok şık duruyor. O bıkkınlık hepimizde oluyor tatlım, hep aynı şeyleri zorunlu olarak yapmaktan kaynaklanan bıkkınlık :(
    Fotoğraf makinem ile aynı sorunu ben de yaşıyorum, güneş parıl parıl parladığında fotoğraflar güzel ama düşük ışıkta fos. Benimki 7.2 mp ve ben artık 12 küsürlere geçmek istiyorum, ama ne zaman :))

    YanıtlaSil
  3. çook güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Canım benim çok güzel olmuş,matruşkalar da çok şirinler,güzel ellerine sağlık.Dünki sahne aklıma geliyor hala gülüyorum halimize:)Ağrın oldumu sonradan,iyimisin?öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK ÇERÇEVE SEÇİMİYLE DE BİRLEŞİNCE ÇOK ŞIK OLMUŞ
    SEVGİLER....

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş olmuş,galiba bahar yorgunluğu hepimizde var. Benimde sizden kalır yanım yok.Geçecek herhalde...Sevgilerrrrrr....

    YanıtlaSil
  7. SÖYLEYECEK SÖZ BULAMIYORUM...GERÇÇEKTEN MÜKEMMEL OLMUŞ HERZAMANKİ GİBİ....ELLLERİNE SAĞLIK TATLIM....

    YanıtlaSil
  8. pano çok güzel olmuş.. çok beğendimmm!!!

    YanıtlaSil
  9. Leider verstehe ich den Inhalt deines Posts nicht - die Übersetzung ist sehr schlecht - ich kann nur deine Handarbeit bewundern und dir alles Liebe wünschen - herzliche Grüße -Ruth

    YanıtlaSil
  10. YAA BENDE YAPMAK İSTİYORUMMMMM

    YanıtlaSil
  11. Bayıldım...
    Ve de bu güzelliği ile beni öyle bir baştan çıkarıyor ki, şiddetli bir istemle alıp elime etamin işleyesim var... Henüz kurdela nakışı kırlentimi tamamlamak için yeterince zaman bulamamışken... iyi mi? :))

    YanıtlaSil
  12. çok cici olmuşlar..:)) ellerinize emeklerinize sağlık.. ne kadar güzel bir çalışma yürekten tebrik ediyorumm..
    hayat koşuşturmacasında herşeyi istediğimiz gibi yapamıyoruz olsun..:)) tadı çıksın yeter:))

    YanıtlaSil
  13. Danke für deinen Besuch und deine Erklärung - niemand kann immer Lust haben zu arbeiten oder basteln - gönn dir eine Auszeit - dann kommt auch die kreative Zeit wieder -
    lg. Ruth

    YanıtlaSil
  14. Vielen Vielen Dank für deine lieben Worte bei mir auf den Blog... Dein Blog ist auch soooo wunderschön...ich komme sicher wieder... ggglg Susi

    YanıtlaSil
  15. Your work is charming...you are to hard on your self

    YanıtlaSil
  16. Ödülün var TATLI'm :)

    http://lavantabahchesi.blogspot.com/2010/05/sweet-blog-award.html

    YanıtlaSil
  17. SEVGİLİ EVCİLİK TATLI BİR ÖDÜL GÖNDERİYORUM KABUL EDERSEN SEVİNİRİM

    YanıtlaSil
  18. Sevgili Evcilik, harika olmuş ellerinize emeğinize sağlık. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  19. çok guzel şeyler yapıyorsun.emeğıne sağlık...

    YanıtlaSil