6 Mayıs 2010 Perşembe

Balkonda çikolatalı muffin...

Bu muffin tarifini Narince'nin blogundan almıştım çok pratik ve leziz bir tarif hele evde çikolata canavarları varsa hemen öneririm çünkü onlara  protein yedirmenin en güzel yolu bu muffinler...


Tarifi için Narice'nin bloguna bir tık yeter...
Nedense benim vişnelerim istediğim gibi pörtlemediler ama yinede mayhoş mayhoş harika oldular...
bu arada tarifteki şeker miktarı biraz az olabilir biraz daha tatlı isteyen şeker oranını fazlalaştırabilir...Birde isteyenler üzerine çikolata susu ile servis edebilirler...


Arşivimi karıştırırken bulduğum bir gezi resimlerimizi buldum.
Hoş!! pek birşey yok ama yinede gezdiğimiz Side müzesinde ki,eşsiz eserlerin birkaçını paylaşmak istedim...

çok seviyorum ya melekleri  hemen dikkatimi çektiler ve paylaşmak istedim...

.

İşte bu meleklerde benim meleklerim...

15 yorum:

  1. coook tatli bir fotografmis :)) annemle benim fotograflarimi hatirladim :))

    bi de tarifi bugun yarin deneyecegim, icine daha cok seker koyarak :) tesekkurler:)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Evcilik, sizin melekleriniz harika allah nazardan saklasın. Bu hafta bloğla ilgilenemedim. Ancak yine zarif güzelliklerinizle bloğunuzu renklendirmişsiniz. Ellerinize emeğinize sağlık. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  3. MUFFİN TARİFİNİ HEMEN ALIP,YARINA YAPIYORUM.(YARIN GÜNÜM VAR DA)ACABA,YABAN MERSİNİ KOYSAM VİŞNE YERİNE OLUR MU? SEVGİYLE...

    YanıtlaSil
  4. Benim küçük canavarımda bunu çok sevecek tarifi yapılacaklar arasına not ettim.. ellerine emeğine sağlık. paylaşım için teşekkür ederim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. sizin balkon nirdeeeee:)resimler çok hoş.kek nefis.şu narinceye bide ben uğrayam

    YanıtlaSil
  6. Hallo meine Liebe -
    das ist aber schön, dass ich dich nun kennenlerne - du bist eine sehr hübsche junge Frau - und hast eine süße Familie - ich gratuliere dir - dein Engel wird immer über euch wachen - ich wünsche dir und deiner Familie, dass ihr immer gesund bleibt - ganz liebe Grüße - Ruth

    YanıtlaSil
  7. Ellerinize emeklerinize saglik muffingsler nefis cocuklariniz cok seker .Saglik sihat bir ömür boyu mutluluk diliyorum sevgiler canim öptüm.

    YanıtlaSil
  8. Canım benim kaşla göz arasında 2 tane yedim.Tadına bakıpda yorum yazma ayrıcalı ne güzelmiş:)ellerine sağlık.Keyifli sohbetin,bol şekerli kahven için de yüreğine sağlık.arayı açmayalım inş.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. harika görünüyor,ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. muffinlerde melek fotoğrafları da şahane emeklerinize yüreğinize sağlık..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  11. sevgili arkadaşlar hepinize güzel yorumlarınızdan dolayı çok teşekkürler..

    Görkem'ciğim çok tatlısın canım..

    sevgili Tatlı hayat sanırım yaban mersinide olur içine biraz gömmeniz gerekebilir...

    Sevgili Belgin,teşekkürler canım Allah hepimizin meleklerini korusun..

    Sevgili Serpil,hoşgeldin ne iyi ettin de geldin neşeni de getirdiğin için teşekkürler bizim balkon burda,Side de hep böyle herzaman beklerim inş.yolun düşerse...

    Sevgili Canan,teşekkürler canım gerçekten tamda minik çikolata canavarlarına göre..

    Sevgili Gülcan,beğendiğine çok sevindim güzel dileklerin hepimiz için,teşekkürler canım..

    Sevgili Sümeyye ve Deniz beğenmenize çok sevindim canım teşekkür ederim...

    Liebe Ruth,danke sehr wegen deine kommentare und kompliment...

    ve Meleğim,beğendiğine çok sevindim canım afiyet şeker olsun,herzaman tekrarlayalım..
    sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  12. Oh ich liebe Muffins! Deine sehen einfach delicious aus! GGLG Yvonne

    YanıtlaSil
  13. Bende bu evde sizinle evcilik oynayabilirmiyiiiiiimm çok beğendim burasını elişleri, tarifler ve diğer bütün güzellikler varmış tam benim aradığım şeyler..Bazen benim bloğuma da uğrarsanız belki sizde benim gibi sevinirsiniz ne dersiniz? Sevgilerimi yoluyorum ve daha geniş zamanda daha çok yorumda buluşmak dileğiyle hoşkalalın diyorum..

    YanıtlaSil
  14. Hallöchen Ijlal.
    Deine Muffins sehen ja köstlich,die schmecken bestimmt lecker.Liebe Ijlal du bist aber nett,
    und hast 2 nette Kinder.
    Wünsche dir einen schönen Muttertag und alles Gute.
    Sei lieb gegrüßt von Jana

    YanıtlaSil
  15. Hi,
    mmmh...... leckere muffins hast du gebacken.
    Sie sehen so lecker aus.
    Schön dass ich dich kennenlernen durfte..
    du siehst so schöööööööööön aus....und süße kinder hast du.
    wünsche dir einen schönen Muttertag uns alles liebe,Regina

    YanıtlaSil