28 Nisan 2010 Çarşamba

Organik misafir....

Bahçeden topladığım sebzelerle ve memleketten gelen bulgurla yaptığım kısır gerçekten de organik farkını gösterdi:)).
Sevgili arkadaşım Şerife ve Belçikalı misafiri Martin için yaptığım bu kısır çok beğenildi ,onlarında damak tadına uyması çok hoşuma gitti....
İşte bu gördüğünüz ise bahçeden marulla beraber mutfağa gelen organik misafir:))
Tabi ki bu misafiri diğer misafirler görmedi ama biz çok sevdik...
Hernekadar oğlum bu benim hayvanım olsun,onu besliyeceğim çığlıkları atsada,geldiği yere yani bahçeye geri döndü:))))

Bu aşağıda gördüğünüz turta ise yine başarısız denemelerimden biri hoş seve seve tükettik,lezzeti tabi ki çok güzeldi yanlız kremasını bitürlü katılaştıramadım nedenini birtürlü anlamadım.Yabancı bir blogtan aldığım bu tarifi yeniden gözden geçirmeliyim...

şimdilik herkese güzel bir çarşamba gecesi diliyor bir sonra ki posta kadar hoşçakalın diyorum..

sevgiler.

7 yorum:

  1. Hııımmm.hııımmm.Arkadaşım şuan MARTINE ile bakıyoruz marifetlerine...
    Çok lezzetliydi canım benim...ellerine ,yüreğine sağlık.Turta'nın tadı damağımda kaldı,ilk fırsatta deneyeceğim.
    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  2. Kısır favorimdir, kısırımda meşhurdur :))
    seninki de enfes gözüküyor, oganik ürünlerle ne lezzetli olmuştur kimbilir ;)

    YanıtlaSil
  3. Canım herşey organik ve çok hoş,afiyetle yiyin,ellerine sağlık,sevgilerrrrrrr....

    YanıtlaSil
  4. organik misafir tüylerimi diken diken etti:)) çok seviyorum hayvanları ama sümüklü böcekler hariç:)) kısır müthiş görünüyor ellerinize sağlık.. turta ise bence gayet başarılı kendinizi yabana atmayınız:))

    YanıtlaSil
  5. Organik misafir hariç :) her şey nefis görünüyor. Ellerine sağlık İjlalcim. Bu arada, kremanın sütü fazla gelmiş olabilir mi?

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Evcilik, kısırı çok severim. Uzun zamandır yapmıyordum. Bu akşam yapıyorum :) menü kısır ve ayran bu akşam böyle olsun.Yanına da börek yapmak lazım.
    Ellerinize emeğinize sağlık.

    Ayrıca organik misafire bayıldım ne kadar sevimli yaradana kurban olayım. Ne güzellikler var doğada.

    Güzellikler sizinle olsun. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  7. Eminim çok lezzetli olmuştur görüntüsü bile ağzımı sulandırdı ama ilk defa bir sümüklü böcek bu kadar sevimli geldi gözüme yavru sanırım :D

    YanıtlaSil