14 Nisan 2010 Çarşamba

neler mi yapıyorum????

Bu aralar biraz uzak kaldım blogumdan,cevaplamam gereken bir mimim var sevgili Selfet ve sevgili Lavanta bahçesi tarafından mimlendim biraz gecikmeli de olsa cevaplara geçeceğim ama önce bu aralar neler yaptığıma bir gözatın isterseniz..
Biraz balkonculuk oynadım...
Bahçeye ektiğimiz fideler büyümek bilmedi bende pazarda gördüğüm bu hazır yetiştirilmiş çilekli saksıyı aldım,öncelikle balkonumu süsledi bir iki gün içinde de asıl yerine yani bahçeye ekilecek:))
Evde biriki günlük yenmeyen pilavınız kaldıysa değerlendirmenin en iyi yolu Kadındudu köfte...

Malzemeler:
2 su bardağı haşlanmış pirinç veya pilav
300 gram kıyma
yarım demet taze nane
yarım demet maydanoz
yarım demet dereotu
1 yumurta sarısı+1 yumurta
1 küçük soğan rendesi
karabiber,tuz,kimyon..
Hazırlanışı:
Öncelikle yeşil malzemeleri güzelce hatta sirkeli suyla yıkayıp ince ince doğrayın .
Bir yumurta sarısını da ekleyip diğer malzemelerin hepsini karıştırın.
Soğanı da rendeleyip özleşene kadar yoğurun ve elinizde önce yuvarlayıp sonra da bastırarak köfteler yapın.
kalan yumurtaları çırpın ve köfteleri bulayıp sıvıyağda altı üstü pembeleşinceye kadar kızartın...


Ve işte mim soruları:
Adım: İjlal Aksoy
Yaşım: 32
Mesleğim: Şu an evhanım ama Mersin Üniv.Turizm ve otelcilik mezunu eski bir işkadını
Boyum: 1.62
Kilom: 57 ama diyetteyim tekrar 55 olmam lazım:((
Ayak no: 37

Bu arada bu sorular aslında pek cevaplamak istediğim türden değil ama arkadaşlar sizi kırmak istemediğim için  son defa yazıyorum.

saç ve göz rengi: Kahverengi
Kaç kardeşiz ve meslekleri nelerdir: 5 kardeşiz en büyüğü benim,ikinci kızkardeşim laborant ama yurtdışında oturuyor ve çalışmıyor..3 nolu bacım hemşire,4 nolu bacım hala üniv.öğrencisi ve en ufaklığımız erkek kardeşim matematik öğretmeni..
Annem:ev hanımı
en sevdiğim huyum: Herkese çabucak uyum sağlarım ve girişkenim.
en sevmediğim huyum: Yaşadığım problemleri herkese anlatmadan rahatlayamamam.
en beğendiğim ve beğenmediğim yerim: Kendimi seviyorum ama yiyip yiyip kilo almasam daha çok seveceğim:))
Çantamda mutlaka anahtarım ve çocuklar için yedek çamaşırlar olmalı..
Çantamda asla olmaz.walla o kadar uzun zamandır koca çantalara alıştığım için içerisinde yok yok...
Arabanızın markası.Ehliyeti olan fakat araba süremeyen birisi olarak benim arabam yok ama eşim beni götürüp getirdiği için ihtiyaç da duymuyorum...
en sevdiğim yemek.Yemek ayırmam ama annemin içli köftesi 100kg.olsam bile hayır diyemeyeceğim bir lezzettir.
en sevdiğim hayvan.Tavşan
en çok yılandan korkarım..
Parfümüm.DonnaKaran,Cashmere mist ve Hugo boss.woman.
cilt bakım ürünleri Ywes rocher'in maske ve jelleri Vıchy'nin gündüz ve gece bakım kremleri..
hergün ilk işim pc.nin karşısına geçmek:))
ve tabi ki sporu ihmal etmek..
Karanlıktan korkmam ama bazılarını korkutmak hoşuma gider..
yerine göre farkllı tarzda giyinmeyi severim..
ama uzun dar eteği asla giymem..
cep tlf.nokıa bilgisayarım Casper.
Şu anda Gönülçelen adlı diziyi seviyorum bir de melekler korusun ikiside çakışıyor ama farklı zamanlarda izliyorum heriki dizide ki oyuncuların hepsini beğeniyorum...
Tuttuğum futbol takımı: Galatasaray
sevdiğim spor dalı ise basketbol ama iyi bir jimnastikçi olmak isterdim..
Adrenalinden korkarım her türlü çılgınlığa karşı fobim var...

şimdilik bu kadar kahvem soğumadan içeriye kaçıyorum bu mimi sevgilerimle'ye gönderiyorum..
hepinize şimdilik sevgiler ve selamlar...

15 yorum:

  1. kadın budu köfte yenmezmi..beni çok eskilere götürdün..ve aklıma getirdin canım...çok uzun zamndır yapmamıştım....elllerine sağlık sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. Çileklerin ne güzel, Canım ne şanslısın o çilekleri ekebilecek bir bahcen olduğu için :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Hallo,
    leider verstehe ich nicht viel.
    Dein Erdbeerkörbchen sieht süß aus und dein Rezept ist wieder mal lecker.
    Du schreibst eine Menge über dich - schön, dass du uns an deinem Leben teilhaben lässt - du bist noch so herrlich jung - und schlank - du musst wirklich nicht abnehmen - ich wünsche dir einen schönen Abend - lg. Ruth

    YanıtlaSil
  4. Sevgili İjlal,
    Öncelikle cevaplama inceliğini gösterdiğin için çok teşekkür ederim..
    Herkesle çok çabuk uyum sağlaman,inceliğinden belli :)
    Bu arada çileklerinde gözüm kaldıı hmmhmm kokusu,tadı ne güseldir doğal çileğinn :)
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. Canım yaaa...Bu yoğunluğun üstüne bu mim iyi geldi doğrusu:)tam adamını mimledin:)tabii dedinki yokum buralarda kaç zamandır ceza kestin bana:)
    Çok teşekkür ederim ama unutulmamak çokk güzel.
    Kocaman öpüyorum seni.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. uzak kalsanızda renkli günler yaşıyorsunuz ama sanki biraz karamsarmışsınız gibi geldi bana belki de öyle hissettimm.. dileğim renkli olmanız:))

    YanıtlaSil
  7. canım çileklere bayıldım! kendine iyi bak. sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Canim burcdasim benim... Kendin ile ilgili yazdiklarina bayildim, tekrar tekrar okudum... Demek 57 kilosun... Himmmm... Bayagi sismansin, acil zayiflamalisin... Bana bak burcdasim, bunu diger kizlar ve ben bir daha duymayalim.... Hüüüü valla aglayasim geliyor, ben de seninle ayni boydayim ama kac kiloyum biliyor musun???? Neyse bosver, bilme... Dilim varmiyor söylemeye... Ama enteresan tarafi diyet yapmaya da hic niyetli olmamam.... Canim benim tarifin icin ellerine saglik diyor, sevgilerimle öpüyorum seni....

    YanıtlaSil
  9. çilekler harika görünüyor.. beni benden aldılar.. :)

    YanıtlaSil
  10. Hallo Ijlal.
    Leckere Erdbeeren in deinem Topf.Ich habe auch welche im Topf die noch keine Früchte bei uns
    fehlt die Sonne.Schön dein Steckbrief habe mir alles durchgelesen.
    Wünsche dir ein schönes Wochenende.Sei lieb
    gegrüßt von Jana

    YanıtlaSil
  11. Canim benim, ben bitkisel jelatin kullaniyorum. Burada yaprak jelatinlerin cogu domuz kemiginden... Bu yüzden daima Agar-Agar diye bilinen toz jelatini aliyorum... Eger istersen sana yaza gelirken getirebilirim... Sevgilerimle, güzel bir hafta sonu diliyorum...

    YanıtlaSil
  12. Merhaba,çileklere bayıldım!ne kadar dayanıyor acaba?sevgiyle...

    YanıtlaSil
  13. Bu çilekler çok güzel olmuş benim balkonumdakiler bu kadar tatlı ve sulu görünür mü acaba bir de bişey sorayım ben de hazır yetişmiş fide aldım ama gelecek yıla kadar ölür mü diye korkuyorum uzun ömürlü oluyorlar mı acaba ?

    YanıtlaSil
  14. Aferin kız ellerine sağlık,tarifler için teşekkürer..
    sevgilerimle,
    Gül...

    YanıtlaSil