22 Nisan 2010 Perşembe

çoook sevdim..

Dün bir arkadaşımın bebeğini görmeye gittim,şekerkız o kadar minikki kucağıma almaya bile çekindim sanki ellerimin arasından kayıp düşücekmiş gibi geldi,halbuki kızım bu bebeğin yarı kilosunda doğmuştu şimdi ise kocaman bir kız oldu,galiba bebek özledim ben....Ay ne diyorum ben!!!bu mevzuyu biz evde kendi aramızda konuşsak daha iyi olacak galiba:)),
Bu arada bu gördüğünüz keki yaptım giderken eli boş gitmek olmaz,çok seviyorum bu geleneklerimizi:)))


tarifini yakında yazacağım,çok pratik ve besleyici bir kek oldu hele içine kattığım acıbadem aromasıyla mis gibi koktu....
 
 
Şimdilik bu kadar çok beğendiğim bu şeker Matruşkaları umarım sizde beğenirsiniz..
Bir sonra ki posta kadar hoşçakalın......




15 yorum:

  1. ÇOK GÜZEL BİR KEKK.. ELLERİNİZE SAĞLIKK... BEBEK SANIRIM DÜNYANIN ENN MÜKEMMEL OLAYI..
    HAYATIN EN TATLI HEDİYESİ...
    SEVGİLERİMLE..

    YanıtlaSil
  2. yemede yaninda yat :))) güzel olmus afiyet olsun modellerde hosmus yapanalra koaly gelsin

    YanıtlaSil
  3. sablonlar icin coooook tesekkur ederim, simsiki sarilmak geliyor simdi icimde :))

    YanıtlaSil
  4. canım masallah 10 parmaginda 10 marifet :) kek ayri guzel desenler harika. opuyorum seni.

    YanıtlaSil
  5. Matruşka şablonları harika hemen kaydediyorum, bende farklı bir matruşka şablonu var ama bunlara bayıldım :) bu arada ben yayınlamıyorum ama İjlal'cim senin veya çarpı işi ile ilgilenen arkadaşların aradığı bir desen olursa seve seve arşivimi kurcalar ve paylaşırım. Kekin harika gözüküyor, ben de birazdan damla çikolatalı kurabiye tarifi deneyeceğim :)
    Sevgiler, Ahu

    YanıtlaSil
  6. Merhaba sevgili kalp kurabiye,kesinlikle haklısın insanın hayatına girdikten sonra bambaşka bir boyuta geçiren olay bebek sahibi olmak..
    Sevgili Sevda,hoşgeldin.
    Sevgili Görkem,çoook tatlısın beğenmene sevindim..
    Ve mis kokulu Mimozam beğenmene çok sevindim,yok daha marifetli sayılmam sizden öğreneceğim çoook şeyler var..
    ve sevgili Lavantam,beğenmene sevindim buradan arkadaşlara eğer şablon isteyen olursa senin bloguna da uğramalarını rica ediyorum,harika şablonların olduğuna eminim...

    YanıtlaSil
  7. Sevgili evcilik, bana çanta kiliti hakkında adres bilgisini sormuşsunuz ne zaman isterseniz yardımcı olurum.

    Ayrıca harika şablon örnekleri vermişsiniz. İçim gitti.

    Güzellikler sizinle olsun sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  8. Gercekten yaratıcılığınız harika ablası, ellerine sağlık canım, sevgiler, güzel bir hafta diliyorum.

    YanıtlaSil
  9. :) söylemeyi unuttum cnm, sayfanın yeni görünümüne de bayıldım güller harika .)

    YanıtlaSil
  10. Şablonları pc me kaydettim. Boyutları net çıktı almak için çok elverişli... Kocaman teşekkürler...
    Bu arada, kek enfes görünüyor, eminim tadı da öyledir...

    YanıtlaSil
  11. Deine Posts sind immer so toll!!! Schau immer gerne bei dir vorbei. GGLG Yvonne

    YanıtlaSil
  12. Hallo Ijlal.
    Schöne Stickvorlagen mit der russischen Matroschka.Bin gespannt was du wieder schönes stickst.
    Wünsche dir ein schönes Wochenende mit deinen
    leckeren Kuchen.Liebe Grüße aus Germany Jana

    YanıtlaSil
  13. şablonlar harika,kek müthiş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  14. İjlalciğim ince zevkinle hamaratlığın yine elele vermiş .Bakılası imrenilesi güzellikler ortaya çıkmış. Bebek konusunu sakın unutma. Bu ara güzel haberlere çok ihtiyacım var :) Öptüm seni ...

    YanıtlaSil
  15. merhaba elinize sağlık çok beğendim. bende goblen yapıyorum.blog ailesinde yeniyim çarpı işini çok seviyorum.bloğuma herkazi beklerim.ebrucarenkler.blogspot.com

    YanıtlaSil