6 Nisan 2010 Salı

çiçek toplayan bir bahar kızı..

Bu aralar pek bir telaşlıyım,malum turizm sezonu açıldı işler yoğunlaştı herşeyden önce havalar güzelleşti ve pek evde duramaz olduk..
Eskiden kırlent olarak tasarladığım bu etamini bozup pano yapmaya karar verdim.

Bu halini daha çok beğendiğim panoyu pembe aşığı kızımda çok beğendi ve odasını süsledi...
Aslında kenarına ağaç yeşili kumaşla kırlent düşünmüştüm ama bu halini daha çok beğendim.
Dedim ya bu aralar avareyim:))Bahar sarhoşluğundan mı bilmem ama pek bir üşengecim,yapmak istediğim yarım elişleri dolabımda öylesine bekliyor acaba hangimizde sıra diye ama elim hiç varmıyor...
Neyse umarım çabuk geçer bu bahar sendromu ve üretirim doğa gibi...
Bir sonra ki post'a kadar hoşçakalın.
Sevgiler,
İjlal..
 

16 yorum:

  1. kırlent olarak da güzel olurmuş ama bu pembe çerveleyle de harika olmuş.
    dinlendiren renkler.
    ellerine kollarına sağlık,bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. çerçevesi ile çok güzel bir pano olmuş :)
    ben de eski bir kaç işlememi yayınlayayım diye düşünüyorum, üşenmezsem :D ne olacak bu bahar sarhoşluğu halimiz :D

    YanıtlaSil
  3. bi de sorayım,
    bunların şablonlarını dergilerden vs mi ediniyorsunuz?
    be hiç güzel şeyler bulamıyorum da :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. na kadar güzel şeyler yapıyorsun...hepsine hayranım...ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Evcilik, yerinde bir karar çok şık bir pano olmuş altına isminizin harflerinden bir imza atın çok güzel olur diye düşünüyorum nacizane fikrim. Ellerinize emeğinize sağlık. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  6. kırlent halini de göetirebiliyorum gözümün önüne ama bu hali çok çok daha güzel bence:)

    YanıtlaSil
  7. çok şık duruyor. çerçevesi ile uyumu gözümden kaçmadı. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. panoya da çok yakışmış...
    güzel günlerde kullanılması dileğimle...sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. mükemmel bir çalışma tebrik ederim sizi canı gönülden...

    YanıtlaSil
  10. Canım sanırım o mahmurluk hepimizi sırayla dolaşıyor :) Geçer bir süre sonra. Ayrıca etamini iyiki pano yapmışsın. Bu haliyle çok güzel olmuş. sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Çok hoş olmuş eskileri değerlendirmeyi bende çok seviyorum manevi değeri daha da katlanıyor..

    YanıtlaSil
  12. benim de önceden işlediğim ve ne yapacağımı bilemediğim bir etamin çalışmam var, pana iyi fikirmiş. Pembe de çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  13. Liebe İjla,
    das sind so wundervolle zarte Farben - sie schmeicheln sich ins Herz - eine ganz besonders schöne Arbeit - auch die noch nicht fertige in deinem Schrank wird irgendwann dein Haus zieren - lass dir Zeit - wir müssen auch die Dinge genießen lernen und nicht nur arbeiten -
    ich wünsche dir ein wundervolles Wochenende mit viel Sonne - liebe Grüße - Ruth

    YanıtlaSil
  14. Hallo Ijlal.
    Habe dein schönes Bild verpasst.Das ist ja so schön mit den zarten Farben und dem Blumenmädchen.Das hat aber einen schönen Platz an der Wand verdient.
    Viele liebe Grüße aus Germany. von Jana

    YanıtlaSil
  15. I come here to say you hallo. lovely work. hugs

    YanıtlaSil
  16. İşlemelere bayılıyorum hele ki pano olanlara benim malzemeler bir köşede inşallah bir ara benimkiler de tamam olup bir şeyler oluşturacaklar :)
    Eline sağlık çok şeker bir pano olmuş...

    YanıtlaSil