27 Nisan 2010 Salı


Bu aralar balkonla uğraşıyorum,tüm günüm neredeyse balkon ve mutfak arasında geçip gidiyor hele üzerimde bir bahar tembelliği var ki hiiiiç sormayın...
Bu kitide sonunda bitirdim ve yakında pano olmuş haliyle karşınıza çıkacak bu arada pasaj açmaya karar verdim ama nasıl????yardımcı olursanız sevinirim..
Sardunyalarımın açmalarını bekliyorum sanırım bu yıl biraz geç başladım onlarla ilgilenmeye umarım başarılı olurum...
Neyse efendim ,hepinize haftanın kalan günlerini neşeli ve üretken:))) geçirmeniz dileğiyle şimdilik hoşçakalın..
sevgiler.

6 yorum:

  1. Liebe İjlal,
    deine Decke ist so wunderschön geworden - ich bin ganz begeistert - oh dein neuer Header ist toll - ein wunderschönes Motiv hast du ausgewählt - ich wünsche dir eine wundervolle Woche - alles Liebe - Ruth

    YanıtlaSil
  2. Yine harika bir is cikarmissin arkadasim... Ellerine saglik... Bu arada cahilligimi bagisla, "Pasaj Acmak" nedir? Neyse sen yap ta, o zaman ögrenirim nasil olsa... Sevgilerimle, balkonunda ve islemelerinde kolayliklar diliyorum...

    YanıtlaSil
  3. sardunyalarınız açınca fotoğraflayın olur mu... çok severim ben sardunyayı buralar çok soğuk yetişmiyor:( zaten hep çalışıyoruz yetişse de ilgilenemeyiz sanırım.. evlendiğim zaman balkonu renk renk dolduracağım ama ahdım var..:)) pasaj için pasaj. com a girin önce üye yapıyorlar sonra kendş pasajınız için üyelik formu doldurtuyorlar bir banka hesabı belirtiyorsunuz aktivasyon sağlanır sağlanmaz başlıtıyorsunuz işlemlere:)) çok yönlü bir site çok güzel bir arayüzü var yönlendirmesi basit ve anlatımlı..
    kolaylıklar dilerimm..

    YanıtlaSil
  4. canim bayiliyorum senin kanavicelere. hic fikrim olmayan bir konu ama el isini cook cook severim. ne de guzel yapiyorsun, ellerine saglik. pasajla ilgili nasil bir yardima ihtiyacin var elimden gelirse yardim edeyim. ben de orada tac toka falan satiyorum. optum seni sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Hadi bakalım geçmiş olsun, bir pano daha bitmiş, güzel olmuş, ellerine sağlık canım. Pasaj ve Etsy benimde aklımda, ama önce bir şeyler üretmek lazım, kafamda çok proje var satış için ama önce elimdeki işlerin bitmesi gerekiyor malesef :(

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş... Güzel günlerde kullanılması dileğimle... sevgiler.

    YanıtlaSil