29 Nisan 2010 Perşembe

Ta taaaaaaaaaammmmmm!!!!!

Pano haline geldikten sonra paylaşmak istediğim bir desen daha..
Geçtiğimiz haftalarda bitmiş halini paylaştığım desenim nihayet son şeklini aldı....
Bu arada resmi güzel yakalayayım derken verdiğim pozda arkadan görünüyor...

Şu anda duvarda asılı duran panonun çerçevesi rustik havasıyla çok beğenildi...

Güzel işler ortaya çıkartmak,kolumun ağrısını bile unutturuyor...
Umarım sizde beğenmişsinizdir...
Bitirdiğim diğer panomda olmak üzere yakında onuda paylaşacağım,



Şimdilik hoşçakalın dostlar,dedim ya yoğunum buaralar bu yüzden kısa kısa uğrayabiliyorum,Hepinize bu küçük şirin kasabadan kucak dolusu sevgiler ve güzel yorumlarınızla üretkenliğimi kamçıladığınız için de sonsuz teşekkürler...

sevgiler.

10 yorum:

  1. Was für eine süße Hausfrau mit Hühner-Bild - du hast dir ein wunderschönes Motiv ausgesucht und so schön verarbeitet - ich bewundere dich -
    herzliche Grüße -Ruth

    YanıtlaSil
  2. çerçevelenince de pek bir güzel olmuş, eline ve sabrına sağlık:))=)

    YanıtlaSil
  3. zaten ben senin yaptıklarına hayranım...çok güzel oluyor.....ellerine saplık canım...

    YanıtlaSil
  4. ÇOK GÜZEL OLMUŞ,ELLERİNİZE SAĞLIK.SEVGİYLE...

    YanıtlaSil
  5. Cicim son dokunuşla muhteşem olmuş bu arada cama yansıyan sen bi yana avizen bir yana, bayılırım o tarz avizelere, ehh zevklerimiz bir işte :)
    Kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Hallo Ijlal.
    Wunderschön dein Gesticktes Bild mit der Frau.
    Und auch der Rahmen passt sehr gut dazu.
    Schönes Stück wird bestimmt auch ein schönes Plätzchen bekommen.
    Wünsche dir ein schönes Wochenende ..Sei
    lieb gegrüßt von Jana

    YanıtlaSil
  7. canım sağdaki ve soldaki resimler nekadar güzel gözüküyor ben bayılıyorum siyah beyaz resimlere..

    YanıtlaSil
  8. Ha haaaa yakalandin.... Tam olmasa da flu sen`i Görüyorum.... Ellerine, emeklerine saglik canim arkadasim... Kolay gelsin, diyor, sevgilerimi yolluyorum...

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Evcilik, nakışıyla, çercevesiyle çok zarif ve çok şık olmuş ellerinize emeğinize sağlık.

    Geçmiş olsun aman fazlada yormayın kolunuzu. Resim çekerken hepimiz aynı görüntüye sahip oluyoruz :)

    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  10. ne de güzel olmuş...
    el emeği gibisi yok...
    ellerine sağlık İjlalcim.

    YanıtlaSil