4 Nisan 2010 Pazar

Boyamaya taktım gidiyorum..

Daldan dala atlıyorum,bir elimde dantel,diğer elimde kaneviçe,çocuklar,ev,yemek v.b derken savurdum kendimi...
Gördüğünüz gibi bu aralarda boyamaya taktım,ne bulursam boyamak istiyorum..
aklımda fikirler çakmak çakmak,
işte bunlardan birkaçı..

Kırtasiyeden 3,5 tl ye aldığım bu ahşap tepsiyi boyadım.Herne kadar aklımda oluşturduğum fikirle tıpatıp uyuşmasa da yinede içime sindi.
İlk olarak beyaza boyadığım tepsinin ortasından eşit şekilde banttan şeritler yapıp aralarını yeşile boyadım..

şeritler çıktıktan sonraki hali..
ve peçete baskısı yapıldıktan sonra ki hali....
Bu gördüğünüz ise eskiden ham ahşap rengi olan taburem.
Boyayayıp boyamamakta kararsız kaldığım taburenin sadece en son halini resimleyebildim..

Malum bahçe ve balkon sezonu açıldı bende balkonda ki masama minik bir hediye aldım .Yeni peçetelik..
Son derece kullanışlı olduğu için paylaşmak istedim..
üzerindeki metal ağırlığı peçetelerin rüzgardan uçmasını engelliyor..
ama en çok rengini sevdim,peçetesiz bile kullanırım:))

Benden bu seferlik  bu kadar,birdaha ki posta kadar iyi bakın kendinize..
sevgiler,selamlar,
İjlal..

12 yorum:

  1. insan kendini bu boyama işine kaptırınca kaptırıyor valla. Önüne gelen herşeyi boyamak, peçetelemek istiyor. Tepsin de çok güzel olmuş, güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
  2. Hallo Ijlal.
    Das Tablett sieht sehr schön aus mir der Borte
    und den Blumen.Und die anderen Tabletts sind
    auch toll.
    Wünsche dir schönes Osterfest im Kreis deiner Familie und viele bunte Eier.
    Sei lieb gegrüßt aus dem verregneten Germany.
    Liebe Grüße Jana

    YanıtlaSil
  3. hepsi de çok hoş, çok şık... ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Çok beğendim arkadaşım,Çok güzel olmuş.
    Bende istiyorum:)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Liebe İjlal,
    du hast das Tablett superschön hingekriegt - ich bin begeistert, was man mit Serviettentechnik alles machen kann - besonders gefällt mir das Krakelieren - und dein Serviettenhalter ist auch soooo schön - ich wünsche dir weiterhin schöne Osterzeit - liebe Grüße - Ruth

    YanıtlaSil
  6. Canım eline sağlık, boyama işi keyifli olsa gerek. Bu arada peçeteliğini çok sevdim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. canım ne harika şeyler yapmışsın. bravo. bayıldım. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. hallo ijlal,
    dein tablett sieht so schöööööööööööööön aus.
    die rosenmotive gefallen mir sehr.
    wünsche dir noch einen schönen rest ostermontag,
    liebe grüße,
    regina

    YanıtlaSil
  9. HEPSİ ÖYLE GÜZELKİ...YAPMAYA DEVAM ET ....ELLERİNE SAĞLIK.....

    YanıtlaSil
  10. Yeni boyamalarını merakla bekliyorum çok zevkli.hepsi birbirinden güzel .Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Lieben Dank für deine Ostergrüße! Sieht wieder toll bei dir aus, das Tablett ist wunderschön geworden! Wünsch dir noch einen schönen Restabend. GGLG Yvonne

    YanıtlaSil
  12. COK GUZEL OLMUS ELLERINIZE SAGLIK.

    YanıtlaSil