1 Nisan 2010 Perşembe

Boyamalar hazır...

Herkese merhabalar yaklaşık 3-4 gündür bilgisayarım bozuktu.Hiç açılmıyordu, meğer  sistemi çökmüş!!!!Nasıl olduysa anlamadım.Yeniden formatlayan kişinin dediğine göre güncelleştirme yapılırken kapatılmış bu yüzden çökmüş!!!
Harbiden anlamadım ya özel antivirüs programları yüklemeştik halbu ki hemen hemen hergün taratıyordum o kadar dikkat ettiğim halde denildiğine göre öyle veya böyle sistemler çökebilirmiş..

Herneyse bu arada bende birkaç minik boyama  yaptım..Filli boyanın beyaz astar boyasını aldım ve nicedir elimde değerlendirmek istediğim birkaç objeyi boyadım...
Bu gördüğünüz kediyi,ilk evlendiğim yıl Side'de ki bir hediyelik eşya dükkanından almıştım, rengini  çok klasik mobilya rengi olduğundan kediye yakıştıramadım ve önce beyaza boyadım,ardından da güllü peçetelerle baskı yaptım.
Aslında acele davrandığımdan eski hallerini resimleyemedim ama sonuçtan memnun kaldığım için yinede paylaşmak istedim..
Henüz birkaç kat daha verniklenmesi gerekiyor ama şimi ki hali benim daha çok hoşuma gitti..

Bu da benim eskiden turuncu olan galvaniz kurabiye kavanozum.
Dedim ya eski rengi turuncuydu ,
yine önce beyaza boyandı ardından da  peçete tekniğiyle bu hale geldi..
Minik ayrntıyı unutmayın,eski yumurtalıklarımın üzerinde duran bu minik tavuklar kopmuştu,atmadım ve kavanozumun üzerine yapıştırarak değerlendirdim...
Yanında ki arkadaşlarına çok kolay uyum sağladı:))
Aşağıda ki ise eskiden metal renkte olan fincan askılığım..
Eminim herkesin evinde buna benzer bir askılık vardır..
Beyaza boyanınca daha bir hoş geldi gözüme..Siz ne dersiniz?

evet arkadaşlar şimdilik bu kadar,
herkese güzel bir bahar dileyerek şimdilik hoşçakalın diyorum..
sevgiler,selamlar,
İjlal....

10 yorum:

  1. Hallo liebe İjlal,
    ich bin ganz fasziniert von den wundervollen Dingen, die du da hergestellt hast - die Katze ist ein Traum geworden - wunderschön und auch die anderen Dinge gefallen mir sehr - die Tassen machen sich sehr gut -
    PC´s machen immer wieder Probleme - da habe ich auch oft Ärger -
    ich wünsche dir ein wunderschönes Osterfest - herzliche Grüße - Ruth

    YanıtlaSil
  2. Kurabiye kavanoza bayıldım, kullandığın peçete de çok güzelmiş. Askılığı boyama fikride çok hoş. Yeni halleriyle güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller...kalorifer peteğinde oturan çocuğa ayrıca bayıldım...herbirini güzel günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  4. Şahane. En çok da kurabiye kavanozuna bayıldım. Ellerine sağlık. Işıltılı ışıltılı şahane olmuş. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Sevgili İjlal hanım, herbiri birbirinden şık ve zarif olmuş ellerinize emeğinize sağlık. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  6. Canım hepsi harika olmuş, metal fincan askılığı fikri çok hoş, bende de bir tane var, ilk fırsatta beyaza boyanacak! :D

    YanıtlaSil
  7. Az önce yaptığım yorumdan sonra sayfa hata verdiği için tekrar yazıyorum. Harika olmuşlar İjlal'cim ellerine sağlık, metal fincan askılığı fikrini çok sevdim, deneyeceğim ;)

    YanıtlaSil
  8. ben hepsini okadar beğendim kii
    harikalar yaratmışsın.

    YanıtlaSil
  9. Canım benim,ne güzel olmuşlar.Ellerine sağlık.Kediye ve kavanoza bayıldım.Üstüne de horozcuk şıp diye oturmuş:)))Kocaman öpüyorum.
    İlk fırsatta kahveler benden...:))
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  10. bayıldım yaa. muhteşemler! nasıl yaptın o kutuyu inanılır gibi değil.

    YanıtlaSil