20 Nisan 2010 Salı

ben geldim..

Öyle ki çok uzaklara gitmişim gibi..
Halbu ki buralardayım,iş güç telaş derken birde geçengün klavyeye dökülen kahve beni buralardan birazcık ayrı koydu..
Bu arada pek birşey yapamadım kışlıkları kaldırıp yazlıkları çıkarmaktan başka..Haaa birde bu gördüğünüz şablona başladım daha önce yayınladığım Country kızına eş olsun diye yapılıyor:))

sol tarafta ki minik kadınları bitirdim,evide bitirdim hatta ortada ki ağacıda bitirdim ama sağda ki minik kadınlarla evin etrafında ki ağaçlar henüz tamamlanmadı,
Biter bitmez yayınlayacağım...

Bu arada gördüğünüz gibi iplere gömülmüş durumdayım..

Bu arada tatlı niyetine birşeyler yapmak istedim fakat görüntüden kaybetti.
Dolapta kalan vişnelerden bu keki yaptım ama çocuklar acele edince üzerindeki beyaz çikolata sosu donmadan kestim ve sonuçta lezzeti ile harika ama görüntüsüyle sınıfta kalan bir kek oldu:((

Şimdilik sizleri beni pekte tatmin etmeyen bu  görüntülerle başbaşa bırakıp son postlarını takip ettiğim halde klavyemin azizliğinden uğrayamadığım arkadaşlara bir iki selam yazmaya gidiyorum:))
Hepinize haftanın geri kalanında keyifli anlar diliyerek hoşçakalın diyorum..

18 yorum:

  1. ayy sabır işi valla, kolay gelsin. Kekin de çok lezzetli gözüküyor, canım çekti:))

    YanıtlaSil
  2. yokluğun öyle belliydiki...özlemişim...ben zaten senin yaptıklarının hayranıyım...ellerine sağlık canım....

    YanıtlaSil
  3. İşlemen harika olacağa benziyor bu gün bir kaç işleme örneği dolu blok linki yayınlamıştım bakmak istersen belki ilham verici şeyler çıkabilir içlerinden sana keke gelince benden yetenekli bir iş yıkarmışsın gibi görünüyor gözüme :) Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Evcilik, hoş geldiniz. kaneviçe harika görünüyor. Kolay gelsin tez bitsin.

    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  5. Hallöchen Ijlal.
    Wunderschön deine Stickerei das Haus und Menschen.
    Das ist auch viel Arbeit,aber es lohnt sich
    so schöne Motive zu sticken.
    Wünsche dir noch eine schöne Woche.
    Herzlichst Jana

    YanıtlaSil
  6. Hallo liebe Freundin,
    ich bedanke mich ganz herzlich für deinen lieben Kommentar und dein Kompliment. Das kann ich dir nur zurückgeben - deine Kreuzsticharbeit ist einfach wunderschön - du bist sehr fleißig - und hast wieder so was Leckeres gebacken - ich beneide deine Familie, die immer so was Feines bekommen.
    Ich hoffe, deine Tastatur ist bald wieder in Ordnung und wünsche dir einen schönen Abend - herzliche Grüße - Ruth

    YanıtlaSil
  7. Oh you do so wonderful creative things. So great! Hugs Yvonne

    YanıtlaSil
  8. Sevgili İjlal,
    işleme çok güzel görünüyor... çoğu gitmiş, azı kalmış gibi... Kolaylıklar diliyor, sonucu merakla beklediğimi belirtmek istiyorum. Kek de pek nefis... Afiyet, bal şeker olsun!

    YanıtlaSil
  9. ay işlemeye bayıldım bende işleme yapmak istiyorummmm...
    kekin tadı güzelmiydi güzeldi o zamannn boşver görüntüsüne görüntüsü de bu seferlik olmayı verisn :)

    YanıtlaSil
  10. canım blogun çok hoş.kendimi alamadım.ellerine saglık..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Canım benim...
    Nekadar güzel yansımış resimlere ellerinin hüneri...
    Dert görmesin inşallah...
    Bitimini merakla bekliyorum.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. So eine wunderschöne Stickerei!! Und der Kuchen sieht sehr lecker aus!
    Zu deiner Frage wegen der Rezepte: Bei schwedischen Rezepten werden die Mengen oft in dl (deziliter) angegeben. Zum Abmessen einfach die Zutaten, zum Beispiel das Mehl, in einen Massbecher geben, bis die Höhe der angegebenen Deziliter erreicht ist. EL steht für Esslöffel und TL für Teelöffel.Liebe Grüsse
    Doris

    YanıtlaSil
  13. merhabalar...
    öncelikle dün benim için yazdığınız yoruma çok çok teşekkür etmek istiyorumm.... çok içten, samimi ve candan geldi çok mutlu oldum..
    klavyeni için geçmiş olsun demek en uygun cümle sanırım..
    çalışmalarınız her zaman ki gibi beni kalbimden vurdu çok şahane..
    kekiniz de keza öyle bence haksızlık etmeyinn..
    mutlu günler dilerim..
    evciliğinizde kolaylıklar..
    sevgiler..
    deniz, kalpkurabiye...

    YanıtlaSil
  14. Merhaba,biliyormusunuz en sevdiğim nakış kanaviçedir.Uzun zamandır yapmıyordum bana hatırlattınız!Ellerinize sağlık süper görünüyor.Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  15. İjlalcim bitmiş halini bekliyoruz, beni sorarsan Balo adlı panoya devam :D bitemedi bitemedi :))

    YanıtlaSil
  16. Canim benim, öncelikle hos geldin, olur böyle seyler, bir keresinde ben de bilgisayarima kola dökmüstüm... Tabiii cöpe atmak zorunda kaldik... Aman sen iyi olda! Bu arada ellerine saglik, islemelerin yine harika olmus.... Hepsi birbirinden güzel. Sevgilerimle öpüyorum...

    YanıtlaSil
  17. Yaptıklarınızı çok beğendim. İki gündür kendimi bilgisayar başından alamıyorum, ellerinize sağlık.Bende yapmak istiyorum ama vakit hiç yok sizin gibi insanların bu güzel el işlerini yapıp bize sunmanız çok güzel.
    Size çok çok teşekkür ediyorum beni yaptığınız el işleriyle büyülediniz yenilerini dört gözle bekliyorum.Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  18. Sevgili adsız arkadaşım,asıl ben çok teşekkür ederim bu güzel sözlerle beni dahada bir motive ettiniz..
    Bu güzel sözler varken ben hep üretirim..
    sevgiyle ve neşeyle kalın...

    YanıtlaSil