25 Mart 2010 Perşembe

Side de güzel bir gün..

Geçen hafta ziyaretime gelen sevgili arkadaşım Kıymet ile birlikte Antik Side'ye minik bir gezi yaptık,side limanından başlayan bu gezimizi sizinlede paylaşmak istedim...
Apollon tapınağının ihtişamlı görüntüsü ziyarete gelen herkesi büyülüyor.
Tapınak ve ben:))
sanırım blogumda ki ilk fotoğrafım...
 Ekin,denize atmak için topladığı taşları bana göstererek onay almaya çalışıyor..
yerde ki sütunları denize yuvarlayacakmış:))
en sevdiğim rölyefler..
 
Canım Kıymet taşlardan sekerek Ekin'e ulaşmaya çalışıyor..
afacan oğlum o gün bizi epeyce yordu..
Halı dokuyan bir bayan,şablonunun çarpıişine nekadar benzediğini farkettim..
bir hediyelik eşya dükkanında miskin miskin duran kedicikler..
yine aynı dükkandan bir kare daha....
veee günün espirisi:))
gittiğininz yerlerde ki tuvaletlere oturmadan önce dikkat edin doğa dostu olabilirler...
Biz çok eğlendik,umarım bir nebze de olsa paylaşımlarımla sizi de mutlu etmişimdir....
herkese güzel bir hafta dileyerek şimdilik hoşçakalın diyorum..
sevgiler,selamlar..

4 yorum:

  1. ben sideye gidiyorum balayı için..voyage sorgun isminde bir otel..sen side de mi yaşıyorsun canım..nasıl biyerdir hiç bilmiyorum?

    YanıtlaSil
  2. cok guzel paykasımlar canım.

    YanıtlaSil
  3. Görüntüler enfes deniz ve güneş özlemişiz artık yaz gelsin lütfen...

    Bizlerle paylaştığınız için teşekkürler sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  4. bir zamanlar Side'deki aile tatilimiz geldi aklıma, kardeşimi bebek arabasında gezdiriyorduk sütünlar rölyefler arasında, 2 yaşında ya vardı ya yoktu, şimdi 19 yaşında aslan gibi bir delikanlı :)
    hoş bir nostalji oldu bu benim için :) teşekkürler ;)

    YanıtlaSil