26 Mart 2010 Cuma

she is a country girl...

Evet Coutry kızım da bitti,şimdi sıra çerçevesine geldi ama önce elimde ki diğer sipariş şablonumu bitirmem lazım..
yapmak isteyen arkadaşlar için yakından görünümünü de çektim fakat fotoğraf çekmek konusunda beceriksiz olduğum için ne derece çözebilirsiniz bilemiyorum ama isteyen arkadaşlara @ mail le yollarım...

 
siz ce nasıl olmuş??
yorumlarınızı bekliyorum...
Bu arda bu cupcake' leri bir arkadaşımın kızının doğumgünü için hazırladım,tarifini daha önceden yaptığım ve lnkini yönlendirdiğim blogdan alabilirsiniz.Bu arda süslemelerini de kızım yaptı.Ne de olsa onun arkadaşının partisi biraz emeği geçsin ki daha bir keyifle yensin:))

11 yorum:

  1. ne cici olmuş, minicik horoz detayı harika :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş ellerinize sağlık..cupcake'ler de nefis görünüyor :)

    YanıtlaSil
  3. ellerıne saglık.cok guzel gorunuyor.

    YanıtlaSil
  4. Oh that looks so great and your cupcakes so delicious!!! Hugs Yvonne

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş..cupcakelerde öylee

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, ben de, genel olarak ilgili el sanatları, çeşitli yemek tarifleri, beijokas ile benim blog ziyaret blogunuzun bütün olarak her zaman çok güzel aşk
    http://agulhaetricot.com
    http://agulhaetricot.blogspot.com
    http://titacarre.elo7.com.br

    YanıtlaSil
  7. bende istanbul doğumlu amaaaaaaaaaa tam bir country girl olarak bu işlemeyi yapacağımm ilk fıssatta etaminimi ve iplerimi alıyorumm ayy başka yaptıklarınız varsa lütfenn yayınlayınn çok seviyorum ben etamin işini:)))

    YanıtlaSil
  8. Güzel ne demek harika olmuş harika o güzel ellerinize emeğinize sağlık.

    Sağlıklı, mutlu ve keyifli hafta sonu diliyorum sizlere sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  9. Canim arkadasim, pastalarima biraktigin yorum icin cok tesekkür ederim, ben de senin su son isine bayildim, ellerine saglik... Ayrica Side fotograflari da muhtesem... Bizim icin de gezin lütfen... Insallah Agustosta bir haftaligina oralara gelecegiz... AMa daha coooookkk var... Sevgilerimle, cok öptüm..

    YanıtlaSil
  10. Yerim ben senin o tavukçu kızını:)))
    Çok şeker olmuş canım benim...
    Ellerine sağlık.
    Kocaman öpüyorum...

    YanıtlaSil
  11. Hallöchen liebe Ijlal.
    So ein schönes Stickbild das Mütterchen
    mit dem Hahn.Wunderschön hast du das gestickt.
    Und die Muffins sehen auch zum anbeißen aus.
    Wünsche dir noch einen schönen Sonntag.
    Sei ganz lieb gegrüßt von Jana

    YanıtlaSil