15 Mart 2010 Pazartesi

muzlu kek


Bugün sizlere evdeki yenmeyen ve kalan muzları değerlendirmenin en iyi ve leziz yolunu sunmak istiyorum.


kendisiyle yaklaşık 1,5 yıl önce sevgili bizim pastane aracılığıyla tanıştık.İlk seferinde başarılı bir sonuç alamasamda evde ki muzlar kaldıkça,bu tarifi inatla ve her seferinde tarifine harfiyen uyarak başarıyı yakaladım..Çocuklarım sanki içinde yemedikleri,burun kıvırdıkları muz yokmuş da çikolata doluymuş gibi hapur hupur yediler..
Zeytinyağlı olması nedeniyle benimde en sevdiğim kekler arasına giren,tadı ve süngerimsi dokusuyla da tatlı bir ekmeği anımsatan bu kekin tarifini Zinnur hanım'ın blogundan alabilirsiniz.Buradan Zinnur hanıma teşekkürlerimi ileterek,kitap gibi olan blogunu okumaya devam edeceğimi ve paylaşımlarını özenle beklediğimide iletmek istiyorum...


Herkese güzel bir bahar haftası dileyerek,şimdilik hoşça ve sevgiyle kalın diyorum..

10 yorum:

  1. ellerine sağlık canım afiyetler olsun

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık harika görünüyor kekiniz.. mükemmel.. tebrik ederim..

    YanıtlaSil
  3. Hım,mis gibi olmuş.Kokusu kurs'a kadar geldi canım benim...O güzel marifetli ellerine sağlık
    Kocamannn öptüm.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. harika görünüyorlar ellere sağlık:))

    YanıtlaSil
  5. bende sadece bir kez denemişliğim vardır muzlu keki ama bu çok güzel görünüyor canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. hımmmm misletr gibi...harika bir kek olmuş...ellerine sağlık tatlım...

    YanıtlaSil
  7. Hallo liebe Blog-Freundin,
    einen Bananenkuchen habe ich noch nie gegessen - er sieht auf jeden Fall lecker aus - ich wünsche dir einen schönen Abend - lg. Ruth

    YanıtlaSil
  8. Canim arkadasim... Ellerine saglik... Sen de benim gibisin... Ne yapmak istedigimiz degil, evdeki malzemelerle ne yapabilecegimiz önemli, degil mi? Böylelikle hem israftan kaciniyoruz, hem de birbirinden degisik lezzetleri deneme sansi bulabiliyoruz... Sevgilerimle, mutlu bir aksam diliyorum...

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,hmmm nefis görünüyor ! ellerinize sağlık.Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  10. merhaba
    haberlesmeyeli cok olmus. umarim hersey iyidir. kekin harika. eline saglik. sevgiler.

    YanıtlaSil