22 Mart 2010 Pazartesi

gecikmeli ödülüm ve Cheesecake...

Bu peykeki daha önceden de yayınladığım için tarifini buradan alabilirsiniz..

Bütün halinde resimleyemediğim bu peykek (peykek tanımını da sevgili Zinnur hanımın blogunda görmüştüm ve çok yerinde bulduğum için bende bu adı lugatıma ekledim) tarifini yabancı bir arkadaşımdan aldığım bu turtayı misler gibi kokan bir kahve eşliğinde afiyetle tüketebilirsiniz ..


Bu tarifi P.D.Ç.S etkinliği için hazırlamıştım,ilk defa katılayım dedim sanırım bir aksilik olmuş.
Başka bir zamanda deneriz artık..
Bu arada geçen hafta aldığım yaratıcı blogger ödülüm için sevgili Belgin hanımna teşekkürlerimi sunuyorum..
Kendisinin yaratıcı fikirlerini çok beğendiğimi ve yaptıklarını herzaman özenle takip ettiğimi belirterek bu ödülü bana layık gördüğü için tekrar teşekkür ediyorum..
Herne kadar daha öncedende Ödülleri tüm arkadaşlarımın hakettiğini düşünerek pek yayınlama taraftarı olmadığımı belirtsemde konu yaratıcılık olunca yayılamayı uygun buldum.
Gecikmeli de olsa yayınladığım bu ödülü tüm takipçilerime yolluyorum.

Herkese güzel bir bahar haftası dileyerek şimdilik hoşçakalın diyorum..
sevgiler,selamlar,
İjlal.

9 yorum:

  1. cheesekek harika gözüküyorrr..hele ki ben rejimdeyken ellerine sağlık tatlım:)

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık cheesecake harika görünüyor... ödülünüz için tebrik ederimm..

    YanıtlaSil
  3. Peykekin harika görünüyor arkadasim... Hele sunum sahane olmus... Ellerine saglik,,, Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  4. Bende evcilik oyununa katılayım dedim. Cheesekek nefis görünüyor, ellerinize sağlık. Tekrar görüşmek üzere......

    YanıtlaSil
  5. Was für ein wundervolles Service hast du - und wieder so leckeren Kuchen - wie soll man da widerstehen können - ganz herzlichen Glückwunsch zum Award -
    ich wünsche dir eine schöne Woche - lg. Ruth

    YanıtlaSil
  6. Sevgili evcilik, hassasiyetinize ve zarif kelimelerinize teşekkür ediyorum.

    Güzel süprizlerin her gün kapınızınızı çalmasını dileğiyle sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  7. Canım benim...tebrik ediyorum öncelikle...
    Bu nefis lezzeti tadamadığım içinde çokk üzüldüm.Ellerine sağlık,döktürmüşsün yine...
    Afiyetler olsun.
    Kocaman kucaklıyorum.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Günaydin canim arkadasim... Biraktigin yorumuna cok tesekkür ediyor ve sakin korkma, hatta hemen bugün yap diyorum... Cünkü bu cheesecake, büyükleri gibi firinda fazla kalmadigindan, yapildigindan birkac saat sonra yenmeye hazir oluyor.... Sevgilerimle öpüyorum

    YanıtlaSil
  9. Hallöchen ijlal.
    Dein Geschirr ist toll mit den Stiefmütterchen.
    Da schmeckt der Kaffee nochmal so gut.
    Und dein Kuchen sieht ja so lecker aus.Hm.hm
    der schmeckt bestimmt.
    Wünsche dir eine schöne Woche.Wir haben auch endlich Frühling.
    Viele liebe Grüße Jana

    YanıtlaSil