1 Mart 2010 Pazartesi

evimde ki kanatlar..


Aşağıda ki kanatlı yumurtaya arkadaş olsun diye yaptığım bu şirin kanatları paylaşmak istedim..
Tela üzerine kumaşı ütüleyerek hazırladığım bu kanatları evinde melekleri görmek isteyen herkese tavsiye ederim,şu anda içeride ki vazonun boynuna astığım bu kanatları ister kapı çelenklerinin kenarlarına,kapı kollarına ve isterseniz de dolaplara asabilirsiniz..
farklı desende ve renkte kumaşlarlada çeşitli denemeler yapılabilir...Hatta tokalara ve taçlara da olabilir Neden olmasın değilmi???Hayal gücünün sınırı yok.
herkese iyi bir hafta dileyerek bir sonra ki posta kadar hoşçakalın diyorum.
selamlar,sevgiler...

10 yorum:

  1. Ay bu kanatlar da cok zarif... Ellerine saglik canim benim... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  2. die Flügel haben eine wundervolle Form und sind so schön - du bist wirklich sehr kreativ und fleißig -
    ich wünsche dir einen schönen Abend -
    herzliche Grüße - Ruth

    YanıtlaSil
  3. Aman allahım nekadar nekadar güzel..

    YanıtlaSil
  4. Sevgili evcilik, çok hoş ve zarif olmuş ellerinize emeğinize sağlık.Ayrıca bloğuma uğrayıp güzel yorumunuzla moralimi yükseltiğiniz için teşekkürler.

    Güzellikler sizinle olsun sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  5. o kadar beğendim ki......
    çok zarif gerçekten !

    YanıtlaSil
  6. çok şık olmuş.banada değişik fikir oldu ev dekarasyonu için :)

    YanıtlaSil
  7. Harika harika harikaa ! Ellerine sağlık arkadaşım,bayıldım bu kanatlara.Çook öptm,sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Ne yapayim canim arkadasim, Sen yumurtalarina kanat yapiyorsun, ben de havuclari cicek.... Hepimiz birseylerle ugrasiyoruz iste... Ama ne zevkli degil mi? Bu arada sana sormak istiyordum, yumurtanin icini nasil bosaltiyorsun yani süslemeden önce... Ben de denemek istiyorum da... Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. Sevgili arkadasim, detayli aciklama cok tesekkür ediyorum... Ilk firsatta deneyecegim... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil