19 Mart 2010 Cuma

elişi-gönülişi

Minik bir aradan sonra herkese merhaba diyorum,sadece birkaç gündür görüşemediğimiz halde kendimi vefasız hissedecek kadar bağlanmışım bu blog dostluklarına,hepinize hayatımda oluşturduğunuz bu tatlı doluluk için teşekkür ediyorum.
Bu arada neler mi yaptım??
15 yıl öncesinden üniversiteden ev arkadaşım sevgili Kıymet'im ziyaretime geldi,onunlaydım.
Hüzünlendik,güldük,eylendik,yorulduk,yedik,içtik ve birbirimize olan özlemi  tükettik.
Bu arada
Bende daha önce bitirdiğim fakat ancak düzenleyebildiğim bu yine yeni melekli minik panomu paylaşmak istedim.



Çerçevesini beyaz eskitme olarak  ve içinde ki paspartu(umarım doğru yazmışımdır) rengini ise hakim olan rengin tonlarından seçtim..


 Yapım aşamasınıda resimleyip size sunmak istediğim bu panoyu çok kısa bir zaman içerisinde yaptım..


Yatak odamın perdelerine uygun olduğu için yerini  yatak odamda hazırladığım bu melekleri,umarım sizde beğenmişsinizdir.
herzaman sevgi toplamanız dileğiyle şimdilik neşe ve sevgiyle kalın.
Hepinize selamlar ve sevgiler..


8 yorum:

  1. Hallo du Liebe,
    ich danke dir für die süßen Wünsche - deine Engel sind so wunderschön - sie werden sich super in deinem Schlafzimmer machen - und du wirst süße Träume haben -
    dank dir für deine Blogfreundschaft - hab ein wundervolles sonniges Wochenende - lg. Ruth

    YanıtlaSil
  2. bunlar çok güzel.......

    YanıtlaSil
  3. Canımmm ne güzel olmuşlar...
    Ellerine,yüreğine sağlık...
    Güzel günlerde kullan canım benim.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. çok hoş olmuş ellerine sağlık, ben de azimle "Balo" panoma devam ediyorum, pembe elbise bitti nihayet ve griye başladım :)
    bu arada bildiğim kadarıyla 'paspartu' doğru :)
    sevgiler
    Ahu

    YanıtlaSil
  5. Oh this looks so lovely! I love angels! :-)) Hugs Yvonne

    YanıtlaSil
  6. Hallo liebe Iijal.
    Dein Engelbild ist so wunderschön gestickt.
    Das wird dich und deinem Mann im Schlafzimmer beschützen.Ganz toll hast du das gemacht,die Engelchen mit den Herzen.
    Wünsche dir einen schönen Abend und einen
    schönen Sonntag.
    Liebe Grüße von Jana

    YanıtlaSil
  7. Ama ben bayildim bu panoya... Ellerine saglik canim arkadasim... Bak ne diyecegim, ben sana bol bol kurabiye yapiyim, sen de bana melekli pano.... Ahh ah yakin olsak,... Maksat gönüller bir olsun degil mi?`Sevgilerimle, güzel bir hafta diliyorum....

    YanıtlaSil
  8. Wunderschön, deine Stickerei! das Engel-Motiv ist allerliebst!
    Danke für deine lieben Worte auf meinem Blog!
    Liebe Grüsse
    Doris

    YanıtlaSil