29 Mart 2010 Pazartesi

Çilekli pazartesi....

Malum çilek mevsimi geldi,pazarda yürürken çocuklarımın çilek al anne,çilek istiyoruz demelerini özlemiştim..
Özellikle en çok tutturdukları meyvedir çilek.
Bu yıl bahçeye de ektik fakat sadece yapraklardan oluşma bu fidelere sanırım bakamadık henüz çiçek bile açmadı:((
Daha önceden de yaptığım bu tarifi,bu kez yumurta likörü kullanmadan,hepimizin kolayca elde edeceğini umduğum malzemelerle yaptım...

aslında sonderece kolay olan bu pastanın tek püf noktası buzdolabında uzun süre beklemesi gerektiği..
 DR. oetker'in krema sertleştiricisini bulamadım aslında olsaydı kremanın koyulaşması bu kadar vakit almazdı.
(1 gün öncesinden yapmak gerekiyor)



Herkese iyi bir hafta dileyerek,ailecek çok beğendiğimiz bu çilek esintisiyle sizi başbaşa bırakıyorum...

15 yorum:

  1. Iyi haftala dileklerimle, ellerine saglik diyorum arkadasim... Ne güzel bir meyvedir su cilek.... Mmmmm.... Bizde anca Haziran ayinda tam olarak bollasiyor, su anda da var ama, sera.... Vakti gelse ben onunla neler yapacigimi biliyorum ya neyse.... Saka bir yana afiyetler olsun canim arkadasim... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  2. Süper görünüyor ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. harika bende bu hafta sonu babama bir çilekli pasta yaptım:)) perşembe günü babacığımın yaş gününde yayınlayacağım:) kısmetse:)) çalıştığım için pastayı pazar günü yaptım:) bu akşam kutlayacağız bakalım:))

    YanıtlaSil
  4. Liebe İjlal,
    das ist ja ein zauberhafter Kuchen für das Osterfest - das Rezept muss ich unbedingt nachmachen - herzlichen Dank -
    viele liebe Grüße - Ruth

    YanıtlaSil
  5. Fotoğrafı bile bu kadar iştah açıcıysa tadını düşünemiyorum.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Harika olmuş, görüntüye bayıldım. Artık çilekte çıktığına göre sık sık yaparız. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Çok hoş görünüyor,ellerinize sağlık,sevgilerrrr......

    YanıtlaSil
  8. !!!!
    ah biri çilekmi dedi bana !!!!!
    :)

    YanıtlaSil
  9. bayildim buna! ruya gibi olmus.

    YanıtlaSil
  10. blogunuzu, bloguma bıraktığınız yorumla buldum takip listeme alıyor ve bu yorumu bıraktıktan hemen sonrada arşivinizde bi tura çıkıyorum. şimdi sorunuzu cvplıyayım. önlükte kullandığım kumaş tamamen düz olup deseni etaminimsidir... ama klavuz gibi kullanılarak etamin yapılırdı fakat kumaşın tersi sanki plastik kaplı çok sert etamin için. önlük için mükemmel bi kumaştı ancak pazardan parça olarak aldığım bu kumaşın devamını bulamıyorum.

    bu arada pasta olağan üstü görünüyor....

    YanıtlaSil
  11. tek kelimeyle nefis görünüyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  12. Müthiş bir manzara, ellerine sağlık, afiyet olsun:)) Çileğe bayılırım, terasımdakiler çiçek açmış. Çiçekleri seviyorsun, bir çiçek forumu açtım, beklerim
    http://hobibahcemiz.net/
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  13. Hallo Ijlal.
    Welch eine schöne leckere Erdbeertorte,da bekommt man direkt Appetit.
    Schöne Ostern wünsche ich dir mit deiner
    Familie.
    Liebe Grüße aus Germany von jana

    YanıtlaSil
  14. afıyet olsun.bayılırım çileğe :)

    YanıtlaSil
  15. Kalpkurabiye Olarak YE# 54 ŞIMARTAN MEYVELİ TATLAR ETKİNLİĞİ ' ne ev sahibeliğini yapıyorum ve
    1-30 NİSAN 2010 Tarihleri arasında katılımlarınızı heyecanla bekliyorumm..


    Kıpır kıpır, sımsıcak, aşk dolu, mis kokulu bu güzell bahar günlerinde tümm can dostlarımı etkinliğimi şenlendirmek üzere davet ediyorum..


    Blogu olan arkadaşlar, blogunuzun ismini, tarifinizin adını ve linkini,
    Blogunuz yoksa isminizi ,tarifinizin adını, fotosunu ve yaşadığınız şehiri dnz.gns.37@hotmail.com adresine mail atabilirsiniz..

    YanıtlaSil