4 Mart 2010 Perşembe

Bisküvit yaptımmmm...




Tarifini uzun zaman önce bu blogtan aldığım pötibörleri nezamandır denemek istiyordum ama kısmet bugüneymiş.Her ne kadar biraz kalın olduysalar da lezzeti hazır pötibörleri aratmadığı gibi tarçın ilavesiyle daha farklı bir lezzet şölenine de dönüştü.Ufaklıklara yaptığım çaya batırılıp afiyetle yendiler...
Birkaç değişiklikle yaptığım bu bisküvitlerin tarifine gelince:
Malzemeler:
120 gram tereyağı
5-6 yemek kaşığı süt
7 yemek kaşığı pudra şekeri
2 yumurta
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya şekeri
3 su bardağı un
1 tatlı kaşığı tarçın..
Hazırlanışı:
İkönce oda sıcaklığında ki tereyağını ve şekeri karıştırın,yumurtaları da teker teker karıştırıp diğer malzemeleri de ekleyerek kıvamlı bir hamur yapın..
Yarım santim açtığınız hamurun kenarlarını hamur rulosuyla eşit bir şekilde keserek dikdörtgenler olşturun.Üzerini de çatalla delip 180 dereceli fırında üzeri kızarana dek pişirin..
Afiyet olsun..




17 yorum:

  1. HEMEN DENEYECEĞİM,LEZZETLİ OLDUĞU KESİN EN AZINDAN TERTEMİZ İÇİNDE NE OLDUĞUNU BİLİYORSUN.SAĞ OL PAYLAŞTIĞIN İÇİN

    YanıtlaSil
  2. Nefis görünüyorlar, tarifini aldım, en kısa zamanda deneyeceğim, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. ayy harika olmmuş..ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. NEFİS BİR GÖRÜNTÜ...AMAN ALLAHIM BU KURABİYELERİ BENDE YAPABİLİRMİYİM ACABA..ÖYLE GÜZEL GÖRÜNÜYORLARKİ...ELLERİNE SAĞLIK TATLIM....

    YanıtlaSil
  5. Aman allahımm ciddi ciddi bisküvi bunlar hemde ne güzel kurdeleyle bağlanmış:)

    YanıtlaSil
  6. Görüntüleri harika,lezzetlerinin de güzel olduguna eminim.Ellerinize saglık.Sevgiler.Aida

    YanıtlaSil
  7. Arkadaşım nefis gözüküyor...ellerine sağlık.
    Kaldımı bana da?umarım kısmet olur.
    Sevglerimle...

    YanıtlaSil
  8. Çooookk çook güzel görünüyorlar yaw. Denemek lazım ama diyetteyim :S Tebrikler, süpppper yapmışsınız. Diyecek kelime bulamadım :D

    YanıtlaSil
  9. Muhteşem görünüyorlar. Mutlaka yapmalıyım. Ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. ülkerin haylayf bisküvilerine benzemiş bende deneyeceğim ellerinize sağlık.. bu "bisküvitler" şahane:))

    YanıtlaSil
  11. Canimmmm benimmm... Cok güzel görünüyorlar... Nefis görüntülemissin... Ellerine saglik... Tarifini "denenecekler" dosyama atiyorum... Sevgilerimle, güzel bir hafta sonu diliyorum...

    YanıtlaSil
  12. merhabalar
    sıtenıze kalp kurabıyede rastladım.gerçekten çok ama çok begendım.hayal gücünüzün sınırlarına hayran oldum.ve de sizi hemen takıp ettıkelrımın arasına aldım...sevgılerle

    YanıtlaSil
  13. Canım gerçekten çok hoş görünüyor.Ellerinize sağlık.Bende denemek isterim.Tarifi alayım.Şimdiden teşekkürlerr.Sevgi ve saygılarrrr.....

    YanıtlaSil
  14. ELİNİZE SAĞLIK, DENEYECEĞİM...

    YanıtlaSil
  15. Hallo Ijal.
    Leckere Plätzchen hast du da gebacken.
    Und wunderschön prasentiert.
    Ich möchte mich heute mal für all deine netten
    Kommentare bedanken.freue mich sehr darüber.
    Dankeschön.
    Schönes Wochenende.Liebe Grüße Jana

    YanıtlaSil
  16. enfes gorunuyorlar
    notumu aldim kesin denemem lazim

    size afyiet olsun...

    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  17. Arkadaşlar hepinize değerli yorumlarınızdan dolayı teker teker teşekkür ediyorum.
    Ne iyi etmişim de bu blogu açmışım.
    Taktir edilmenin ve paylaşmanın nekadar güzel duygular olduğunu daha iyi anladım..
    sevgilerimle,İjlal.

    YanıtlaSil