28 Şubat 2010 Pazar

şimdi paskalya zamanı...

Şimdi paskalya zamanı,yani kızımla beraber biriktirdiğimiz yumurtaları süsleme zamanı.
bu tür etkinliklerin dini yönlerini bilmem ama kızımla beraber geçirdiğim eğlenceli zamanlardan biri olduğu için çok seviyorum...


bunlarda benim en sevdiğim tuzluk ve biberliğim.Zamanın birinde Mudo'dan almıştım.Mutfakta tavuklu objeleri çok beğendiğim için görür görmez hemen aldım..

Naçizane birkaç dekoratif fikrimi paylaştım,umarım beğenirsiniz.Şimdilik bu kadar.Herkese iyi bir hafta diliyorum..
sevgiler,selamlar.

7 yorum:

  1. Oh hallo - du hast schon Ostereier bemalt und gebastelt? Sie sehen sehr schön aus und ich bin sicher, du hattest viel Spaß mit deiner Tochter - da beneide ich dich. Mein Sohn ist da nie so für gewesen - das ist mit Mädchen viel schöner - ich wünsche dir noch einen schönen Abend - lg. Ruth

    YanıtlaSil
  2. Yumurta boyamak, süslemek gerçekten zevkli bir iş, hristiyanların paskalyası ile bağdaştırmaya gerek yok zaten. Hatırladığım kadarıyla, paskalya da yumurtaları tavşanların yumurtladığına inanılıyor, herhalde, tavşanda doğurganlığın sembolü diye yumurtalar süsleniyor bereket olsun diye. Ay belki zaten biliyorsun bunları, yumurtalarınız çok hoş olmuş, ikinizin de ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Canim benim ya... Bilhassa o dantelli, melek kanatli yumurtaya bayildimmmm... Tüm fotolar cok güzel ama o yumurta nasil sirin, nasil tatli öyle.... Sevgilerimle, güzel bir hafta diliyorum...

    YanıtlaSil
  4. Sevgili arkadaşlar,beğenmenize çok sevindim minik bir iş ama yaparken baya keyif aldık.
    kızımla geçirdiğim kaliteli bir andı..bu anımı paylaştığınız için teşekkürler..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,
    Mutfakta tavuk desenini sevdiğin için almak isteyeceğin birşeyler olabilir.Debenhams'ta indirim var.Ben kendime mutfak için tavuk desenli bişiler aldım :) Senin de seveceğini düşündüm :)Blogumda var fotoğrafları..Senin mutfağına da çok yakışacağını düşünüyorum..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. SÜREKLİ TAKİPTEYIM SENIN HER YAPTIĞIN GÜZEL MAŞALLAHHH

    YanıtlaSil