17 Şubat 2010 Çarşamba

Sandıkta ki işler






dün sevgili arkadaşım Beyhan'ın evindeydim,karşılıklı elişlerinden ve modellerden bahsederken, yapabileceğim bir kenar dantel modeli sordum ve oda sağolsun birkaç örnek gösterdi, hangisine başlayacağıma henüz karar veremedim ama yapılmış bu güzel modellerin bir kaçtanesini sizinlede paylaşmak istedim.
Her ne kadar sandıktan çıktığı gibi resimlesem de yinede el değmemiş gibi yapılmış bu modellere bayıldım,elişi işte ne olursa olsun yerini hiçbirşey alamıyor..

5 yorum:

  1. Ellerinize emeklerinize saglikemeklerinize saglik.

    YanıtlaSil
  2. bayılıyorum dantele özellikle file işi desenli dantellere, umarım bir gün ben de yapabilirim :)

    YanıtlaSil
  3. sana katılıyorum...bende dantel aşığıyım.....eski ile yeniyi birleştirmeyi çok seviyorum..üçgen şeklinde olan çok güzel.....sevgiler canım.....

    YanıtlaSil
  4. bir arkadaşa gidince karşılıklı ev yemeklerinden sandıktaki işlerden bahstmek en sevdiğim sohbet konusu onu bunu çekiştirmeden kendi halinde annemden bulaşan bir özellik bana:))

    YanıtlaSil
  5. Die gehäckelte Spitze Spitze finde ich sehr
    schön.Und die Gardine hast du toll gearbeitet.
    Sei ganz lieb gegrüßt von Jana

    YanıtlaSil