7 Şubat 2010 Pazar

memleketten birkaç kare daha..

Eskiden sadece erkeklere göre yapılan bu postalların şimdide daha renklileri ve bayan modelleride yapılıyor çarşının birçok yerinde yapılışıyla beraber göreceğiniz bu tamamen elişi ve organik olan modeller,otantik modellerden hoşlananlar için ilginç ve hoş bir fikir...


Tatlıya doyduk,hem gözlerimiz ve hemde damağımız için bir yıl yetecek kadar tatlı stokladık..
sokaklar tatlıcı ve baklavacı dolu..
Aşağıda gördüğünüz fıstık ezmesi dönerini gördüğünüz yerde tatmanızı öneririm..

5 yorum:

  1. Liebe İjlal,
    was für eine Farbenpracht - wunderbar gearbeitet und auch noch gesund - beneidenswert - und all die herrlichen Gaumengenüsse und diese Vielfalt an Leckereien - eine gute Idee von dir, sie uns zu zeigen.
    Ich wünsche dir einen schönen Sonntag - lg. Ruth

    YanıtlaSil
  2. Postalarda tatlılarda çok güzel.
    <:))

    YanıtlaSil
  3. Postallar çok güzelmiş...

    YanıtlaSil
  4. Hallo Ijlal.Was für wunderschöne bunte Schuhe.
    Und dann noch mit der Hand gefertigt.Toll.
    Und dann noch die Köstlichkeiten zu essen,
    da bekomme ich Appetit.
    Schöne Woche.Liebe grüße Jana

    YanıtlaSil
  5. Canımmm..yeni resim bi harika bayıldım.Usta bir ressam olsaydım fırçamla tualime dökmek isterdim doğrusu...
    İnce ruhlu arkadaşım,dostum benim.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil