25 Şubat 2010 Perşembe

Kandiliniz mübarek olsun..


Daha önce de denediğim ve beğendiğim bu keki bugün sevgili arkadaşlarım Bülvin ve Aysun içinde yaptım,çok beğenildi ve tarifler alındı.
Elde ki malzemelerle yapabileceğiniz pratik ve lezzetli bir kek...Tarifini kek ve pasta ustası olarak gördüğüm sevgili Damak tadı Gülün blogundan aldığım bu keki yapmanızı tavsiye ederim..

.Tarifi için linki tıklayın.Bu arada damla çikolata yerine parçalanmış irili ufaklı çikolata kullandım,bir de 2,5 su bardağı un yerine 2 su bardağı un kullandım..
herkese iyi kandiller diyerek şimdilik hoşçakalın diyorum..

6 yorum:

  1. RABBİMİZ ELLERİMİZİ KURANSIZ KALPLERİMİZİ İMANSIZ KULAĞIMIZI EZANSIZ GÖNLÜMÜZÜ NURSUZ BIRAKMASIN DUALLARINIZ KABUL KANDİLİNİZ MUMBAREK OLSUN.

    sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  2. hayırlı kandiller dilerim.. kekiniz nefiss..ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. ellerıne saglık canım.

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle hayirli kandiller diliyor, bu nefis görünümlü kekin icin de ellerine saglik diyorum... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  5. Canım benim ellerine sağlık,geçmiş kandilin mubarek olsun bu arada...
    Nefis gözüküyor kek'in,afiyet bal şeker olsun..
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlar,çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz ve yorumlarınız için..
    hepinize sevgilerimi gönderiyorum..

    YanıtlaSil