28 Şubat 2010 Pazar

iki lezzet birarada..

Tarifini sevgili Petunyalarım Filiz'in blogundan alıp denediğim bu çikolatalı kurabiyeleri ev halkı çok beğenerek yedi..Ağızda eriyen nefis bir kurabiye oldu..
Aslında üzeri kakao ve çikolatayla süslüydü ama ben çikolatanın tamamını aşağıdaki fındıklı üçgenlere dökünce mecburen pudra şekeri ile süslemek zorunda kaldım.
Bu lezzetin tarifi için sizi sevgili Filiz'in bloguna davet ediyorum..

nusseckhe:
Alman halkının bu sevilen çöreklerini birkaç denemeden sonra tutturdum ve o tarifle devam ediyorum,yiyen herkesin çok hoşuna giden bu fındıklı kıyır kıyır çörekler benim de favorim oldu ve en sık yaptığım tatlılar arasına girdi.. Daha önceden de yapıp yayınladığım bu çikolatalı,fındıklı üçgenlerin tarifi için buraya bir tık yeter


hepinize iyi pazarlar,sevgiler...

9 yorum:

  1. Sevgili arkadasim... Ellerine saglik... Kurabiyelerinin cok lezzetli olduguna eminim... Eminim diyorum, cünkü tadini biliyorum... Üzerlerine pudra sekeri serpmen ayri bir güzellik varmis onlara... Finfikli Ücgenlerin de cok leziz görünüyor, onu da ben denemeliyim... Sevgilerimle, güzel bir pazar günü diliyorum...

    YanıtlaSil
  2. mmm çok lezzetli görünüyor :)

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım çok nefis gözüküyorlar..

    YanıtlaSil
  4. Mımmmm nefis görünüyorlar, ellerinize sağlık..Sevgilerimle Zehr@

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım....çok güzel görünüyorlar......

    YanıtlaSil
  6. harika şeyler bunlar.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Canim benim, berliner tarifini ilk firsatta arastirip sana bildirecegim.. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  8. Hallöchen,sind ja wieder leckere Kuchen die
    du da gezaubert hast.Hm,Hm----
    Laß es dir schmecken.
    Schönen Wochenanfang.Liebe Grüße Jana

    YanıtlaSil
  9. Hello,

    wath a wonderfull blog.
    you make very lovly
    jamie thinks!!!1


    gratings from
    the nederlands
    send you conny

    YanıtlaSil