21 Şubat 2010 Pazar

elmalı bir tat daha istermisiniz?

Bir dilim almazmıydınız?


Daha önceden bezeli yaptığım bu pastayı bu sefer biraz değiştirdim.
Üzerine bir kat daha pandispanya yaptım ve turta piştikten sonra pandispanyayı üzerine koyup buzdolabında 1 gece beklettikten sonra kremayla sıvadım...
krema süsleme konusunda baya bir beceriksizim her defasında  süslemeyi yaparken mutlaka amacından saparım,yani çiçek yapayım derken böcek yapar çıkarım:))
Bu defada tam kremayı süsleyeyim derken krema torbasını  patlattım ama yine de biraz da olsa süsleyebildim...

Bir de keserken uzun bir pasta bıçağı ile kesmenizi öneririm aksi halde benim gibi kesim hatası yapıp üzerinde ki kremayı dağıtabilirsiniz..


Herkese iyi bir pazar diliyorum ve yakında görüşmek üzere diyorum..

7 yorum:

  1. İstemezüüüük :D Ben elma sevmem ama görüntü güzel olmuş yahu. Bir dilim yollarsanız, belki elmeyı sevmeye başalrım :P

    YanıtlaSil
  2. istemez olurmuyuzz:)) bayılırız ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  3. Canim benim... Istemez miyiz hic, hatta ayip olmazsa iki dilim bile aliriz... Ellerine saglik..... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  4. Hallöchen.
    Was für eine leckere Torte hast du wieder
    gebacken.Sieht so richtig zum reinbeißen
    aus.Hm.
    Schönen Wochenanfang.Sei lieb gegrüßt von Jana

    YanıtlaSil
  5. uff çok güzel ama bu, nolur lüüfen bi dilim de ben istiyorum:)

    YanıtlaSil
  6. Baştan çıkarıcı !!! Günaydın :) Notunuzu aldım, teşekkür ederim ancak e-posta görünmüyor. Melekler benim tasarımım. Linke bakabildiyseniz, daha nice güzeller var. Sorularınızı bekliyorum. Görüşmek üzere ... Pelin Tezer ( pelintezer at gmail dot com )

    YanıtlaSil
  7. YAPYONUZ BENDE YAPIYORUM SONRA HOPPPPPPPPPP KILO ALDI BASINI GITTI ZATEN YAZDA GELDI ::((( NEYSE SENI KIRMAYALIM 1 DILIM LTF..

    YanıtlaSil